Gå til innhold

Hvordan roe ned sint kone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er absolutt lurt å prøve å unngå henne. Jeg tror at en "voksen og rolig samtale" kun vil få henne til å føle at du sitter på din høye hest og takler situasjonen bedre enn henne når du åpenbart har gjort noe som virkelig har opprørt henne. Jeg tror det vil virke mot sin hensikt. Det vil også virke som om du prøver å gni det inn.

Nei, beste er å finne hvilken som helst måte å unngå henne for en god stund. Finnes det tidspunkter du vet hun ikke er på butikken, f.eks.? La være å dra på steder der du tror hun er, og om du ser henne, så får du bare gå. Det kommer ikke til å hjelpe å si at "nå må vi ta dette rolig som voksne mennesker", for det kan åpenbart virke fryktelig provoserende.

Nå virker du jo også ikke spesielt sympatisk, og nå snakker jeg helt uavhengig av det faktum at du lå med en gift mann. For selv om du har alle mulige unnskyldninger for hvorfor du lå med mannen hennes, så må du skjønne at dette er svært vanskelig for henne og at det forståelig nok ikke er lett å skulle tenke rasjonelt, så det å kreve dette av henne istedenfor å selv gjøre en innsats for å gjøre livet litt enklere for henne, synes jeg viser enda mer mangel på empati.

Anonymkode: a9b05...fc0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du skal på ingen måte snakke med henne - det er ingenting du kan si her for å «roe henne ned» som du sier. 

Anonymkode: 6e2b1...8bf

Nei er vel ikke mulig å roe ned ustabile personer dessverre.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du gjør er det rette. Fortsett med å ha kontakt med elskerinnen. Vis gjerne at du har overtaket over ektemannen hennes. Det gjør jeg hvis noen slenger dritt over meg. Ofte blir jeg kravstor ovenfor ektemannen, velger ofte meg ovenfor henne.

Anonymkode: aba17...d39

Her er det ingen av oss som vil ha han så det er jo greit :)

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det ingen av oss som vil ha han så det er jo greit :)

Anonymkode: eb901...31d

Hvorfor vil du ikke ha han? Fordi han er en simpel og utro jævel-slask?!

Anonymkode: 65bd7...b8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sinne bør hun heller ta ut på riktig person,altså mannen sin.

Vi bor på ett lite sted å alle tre har samme nærbutikk så kommer nok ofte til å møte på henne. Møter ofte på henne på bussen og på senteret også. Holder jo meg unna henne å snakker ikke med hun,men møter ofte på henne tilfeldig.

Anonymkode: eb901...31d

Men du er jo helt riktig person åta ut sinne på.. 

Det er ikke bare mannen hun har rett til å være sint på. Du er et like stort rasshøl i denne settingen. 

Anonymkode: 63dfe...bdd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så dum å gifter meg jeg :)

Anonymkode: eb901...31d

Dette er tråden for deg da?

 

Anonymkode: 65bd7...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du er jo helt riktig person åta ut sinne på.. 

Det er ikke bare mannen hun har rett til å være sint på. Du er et like stort rasshøl i denne settingen. 

Anonymkode: 63dfe...bdd

Det er ikke hun som høytidelig har lovet å elske og ære henne til døden skiller dem av.

Anonymkode: fb7ae...ad2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke ha han? Fordi han er en simpel og utro jævel-slask?!

Anonymkode: 65bd7...b8d

Fordi han var aldri ærlig . I 5 mnder snakket han om at han skulle flytte fra konen,han måtte bare skaffe leilighet først. Ble tydlig at det var bare noe han sa for å holde meg varm.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi han var aldri ærlig . I 5 mnder snakket han om at han skulle flytte fra konen,han måtte bare skaffe leilighet først. Ble tydlig at det var bare noe han sa for å holde meg varm.

Anonymkode: eb901...31d

Så du VAR egentlig interessert i et fast forhold med han, tidligere?

Anonymkode: 65bd7...b8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferien er i gang......

Anonymkode: f061e...b9f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt lurt å prøve å unngå henne. Jeg tror at en "voksen og rolig samtale" kun vil få henne til å føle at du sitter på din høye hest og takler situasjonen bedre enn henne når du åpenbart har gjort noe som virkelig har opprørt henne. Jeg tror det vil virke mot sin hensikt. Det vil også virke som om du prøver å gni det inn.

Nei, beste er å finne hvilken som helst måte å unngå henne for en god stund. Finnes det tidspunkter du vet hun ikke er på butikken, f.eks.? La være å dra på steder der du tror hun er, og om du ser henne, så får du bare gå. Det kommer ikke til å hjelpe å si at "nå må vi ta dette rolig som voksne mennesker", for det kan åpenbart virke fryktelig provoserende.

Nå virker du jo også ikke spesielt sympatisk, og nå snakker jeg helt uavhengig av det faktum at du lå med en gift mann. For selv om du har alle mulige unnskyldninger for hvorfor du lå med mannen hennes, så må du skjønne at dette er svært vanskelig for henne og at det forståelig nok ikke er lett å skulle tenke rasjonelt, så det å kreve dette av henne istedenfor å selv gjøre en innsats for å gjøre livet litt enklere for henne, synes jeg viser enda mer mangel på empati.

Anonymkode: a9b05...fc0

Endelig ett skikkelig svar takk! :) Har virkelig ikke tenkt å gni det inn hvis vi skulle hatt en samtale,men kan skjønne at hun kunne oppfattet det sånn ja. Kjenner henne ikke godt så vanskelig å vite når hun er på butikken,buss osv. Men skal bare overse måten hun oppfører seg på å håpe hun snart roer seg.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sommerferien er i gang......

Anonymkode: f061e...b9f

Not yet.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er forbanna på deg! Og det vil hun fortsette å være, så vis respekt og ligg unna! (Du kan ikke gi henne noen slags forklaring som rettferdiggjør dine handlinger uansett!)

Hvordan kan det være "verdt det", når du ikke har kontakt med ham lenger? Knullet du på ham bare for å bryte opp ekteskapet deres, og da er du fornøyd? Du høres ikke helt god ut...

Anonymkode: a3033...4d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er forbanna på deg! Og det vil hun fortsette å være, så vis respekt og ligg unna! (Du kan ikke gi henne noen slags forklaring som rettferdiggjør dine handlinger uansett!)

Hvordan kan det være "verdt det", når du ikke har kontakt med ham lenger? Knullet du på ham bare for å bryte opp ekteskapet deres, og da er du fornøyd? Du høres ikke helt god ut...

Anonymkode: a3033...4d9

Tenkte det kanskje hjelper å få snakket ut om det.

Nei  hadde ikke sex med han for at det skulle bli oppdaget.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei er vel ikke mulig å roe ned ustabile personer dessverre.

Anonymkode: eb901...31d

Inntrykket av deg blir ikke bedre når du prøver å sykeligjøre en normal traumereaksjon...ett traume du har vært med på å påføre. 

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det kanskje hjelper å få snakket ut om det.

Nei  hadde ikke sex med han for at det skulle bli oppdaget.

Anonymkode: eb901...31d

Det som vil hjelpe henne er å aldri se deg igjen! EVER! Ikke høre navnet ditt en gang!

Men lurer fortsatt på hvordan det var "verdt det"?

Anonymkode: a3033...4d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo ikke så rart det hun gjør. Du har selv satt deg i denne situasjonen. Så det er ikke særlig synd på deg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som vil hjelpe henne er å aldri se deg igjen! EVER! Ikke høre navnet ditt en gang!

Men lurer fortsatt på hvordan det var "verdt det"?

Anonymkode: a3033...4d9

Okey men det er ikke en mulighet ettersom vi bor på ett lite sted der vi må ta samme buss,handle på samme butikk og senter osv.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Er jo ikke så rart det hun gjør. Du har selv satt deg i denne situasjonen. Så det er ikke særlig synd på deg. 

Nok en gang så er jeg ikke ute etter sympati men å vite hvordan det er best å gå videre med dette. Å har fått råd om  å ligge lavt istedenfor å snakke om hva som har skjedd,så da har jeg fått svar på det jeg lurte på.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inntrykket av deg blir ikke bedre når du prøver å sykeligjøre en normal traumereaksjon...ett traume du har vært med på å påføre. 

Anonymkode: 121ea...859

Hun oppfører seg ustabilt når hun slenger dritt til meg selv når hun har barnet sitt med seg. Hun oppfører seg også ustabilt med å prøve å få mannen til å hate meg.

Anonymkode: eb901...31d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...