Gå til innhold

Hvordan roe ned sint kone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nok en gang så er jeg ikke ute etter sympati men å vite hvordan det er best å gå videre med dette. Å har fått råd om  å ligge lavt istedenfor å snakke om hva som har skjedd,så da har jeg fått svar på det jeg lurte på.

Anonymkode: eb901...31d

Du skal ikke prøve å snakke med henne i hvertfall. Du skal bare forsvinne fra hennes synsvinkel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har ikke bedt om sympati! Spør hvordan det best mulig kan roe ned en ustabil kone.

Anonymkode: eb901...31d

Ustabil du, forbanna tenker jeg vi sier. 

Anonymkode: 9dc5f...487

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytt til en annen by

 

Anonymkode: 65bd7...b8d

Hehe det er overhodet ikke aktuelt! Hun kan heller flytte om det er så grusomt å møte på meg.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun oppfører seg også ustabilt med å prøve å få mannen til å hate meg.

Nøyaktig hva gjør hun for å få mannen til å hate deg?

Anonymkode: 65bd7...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ustabil du, forbanna tenker jeg vi sier. 

Anonymkode: 9dc5f...487

Ja forbanna er helt korrekt. Men er jo gått en hel måned siden hun fikk vite det,så hun bør jo snart roe seg.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja forbanna er helt korrekt. Men er jo gått en hel måned siden hun fikk vite det,så hun bør jo snart roe seg.

Anonymkode: eb901...31d

Når avbrøt du kontakten med mannen hennes?

Anonymkode: 65bd7...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har du fortjent og hadde jeg vært den kona så er du den siste i verden jeg vil prate med. 

Håper hun virkelig får deg til å føle deg skikkelig dritt og at du aldri rører menn som er opptatt igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, anno1 skrev:

Ignorer så går hun nok lei :)

Ja har tenkt det samme. Hun gjør jo det for å få en reaksjon,men hvis den aldri kommer så må hun vel gå lei til slutt.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig sex med en gift mann i nærmiljøet der du bor? Hadde jeg vært deg hadde jeg flytta. Du risikerer jo at flere vet om dere. 

Det beste du kan gjøre er å ignorere henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EvaLena skrev:

Dette har du fortjent og hadde jeg vært den kona så er du den siste i verden jeg vil prate med. 

Håper hun virkelig får deg til å føle deg skikkelig dritt og at du aldri rører menn som er opptatt igjen.

Men er jo hun som legger opp til å prate når hun sperrer veien for meg i butikken eller når hun slenger dritt.

Føler meg ikke dritt av at hun oppfører seg som en drittunge på 5 år! Jeg blir heller forbanna å ønsker å hevne meg. Men skal ikke synke ned på hennes nivå.

Anonymkode: eb901...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

En voksen rolig samtale om hva som har skjedd kanskje. Mannen er ikke akkurat uskyldig han heller,var ikke sånn at jeg voldtok han..

Anonymkode: eb901...31d

En kona var utro med en kamerat i begynnelsen av forholdet. Har ikke holdt eller snakket med han på 17år. Og vi bor i samme bygd. 

Søppel samler man ikke på og jeg tilgir ikke.

Ville ikke holdt pusten når det gjelder normalisering av forholdet hvis jeg bar deg.

Anonymkode: c83b5...b16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte du ikke en gang på barnet til ekteparet, før du bestemte deg for å ligge med den gifte mannen TS?!

Anonymkode: 65bd7...b8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bettsa skrev:

Har du virkelig sex med en gift mann i nærmiljøet der du bor? Hadde jeg vært deg hadde jeg flytta. Du risikerer jo at flere vet om dere. 

Det beste du kan gjøre er å ignorere henne. 

Ja hun sprer nok gjerne rykte men det må hun bare gjøre,kunne ikke brydd meg mindre. Er hun som fremstår som ustabil men å fortelle alle det. Å flytte pga hun er ikke ett alternativ,da belønner jeg henne for dårlig oppførsel å det er ikke aktuelt.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenkte du ikke en gang på barnet til ekteparet, før du bestemte deg for å ligge med den gifte mannen TS?!

Anonymkode: 65bd7...b8d

Er nok mer skadelig med daglig høylytt krangling foran barna. Faren bor bare 5 minutt unna barna nå så han får sikkert se de ofte.

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er jo hun som legger opp til å prate når hun sperrer veien for meg i butikken eller når hun slenger dritt.

Føler meg ikke dritt av at hun oppfører seg som en drittunge på 5 år! Jeg blir heller forbanna å ønsker å hevne meg. Men skal ikke synke ned på hennes nivå.

Anonymkode: eb901...31d

Du har jo allerede hevnet deg. Skjønnet du ikke det???

Anonymkode: b3fcf...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo allerede hevnet deg. Skjønnet du ikke det???

Anonymkode: b3fcf...6b3

Hun tar han vel tilbake igjen om noen månender som vanlig,så da har hun jo fått drømmemannen tilbake.

 

Anonymkode: eb901...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok mer skadelig med daglig høylytt krangling foran barna. Faren bor bare 5 minutt unna barna nå så han får sikkert se de ofte.

Anonymkode: eb901...31d

Du må jo skjønne at din involvering i familien sannsynligvis er en stor årsak til kranglingen.

har lest hele tråden, og sitter igjen med en oppfatning: du er ikke et godt menneske. 

Alt hva du skriver handler om hvordan dette er for deg. Du bør øve opp empatien din ved å lukke øynene og prøve å kjenne etter om det er mulig for deg å føle på hennes reaksjoner og følelser. Hvis du ikke klarer det, anbefaler jeg at du snakker med noen.

mangel på empati kan skyldes følelsesløse foreldre, autoritære foreldre, foreldre som var utro, vold etc. Som du ser av reaksjonene her inne, er et flertall dypt uenig med deg. Prøv å forstå hvorfor folk er uenige.

når alle sier en imot, er det klokt å snu speilet innover. Du har all mulighet til å bli en god person, men du må ta tak i følelsesdelen hos deg selv. Jeg tror du har distansert deg, det er ikke sunt for deg, eller de rundt deg.

Anonymkode: b3fcf...6b3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey men det er ikke en mulighet ettersom vi bor på ett lite sted der vi må ta samme buss,handle på samme butikk og senter osv.

Anonymkode: eb901...31d

Da må jeg ønske deg lykke til. For dette vil ikke gå over. Antageligvis tvert i mot.

Anonymkode: 121ea...859

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...