Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

Hun som er på i dag, går hun tur i marka i skinntights?? 😂 Ser jo helt idiotisk ut med alt det dolleriet på tur, må jo le litt. Men for all del, hver sin smak 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg takler virkelig ikke hun fra Arendal. Helt grusom dialekt. Klarer ikke et eneste sekund av snappen de dagene hun er på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2020 den 11.05, hippyskippy skrev:

Jeg takler virkelig ikke hun fra Arendal. Helt grusom dialekt. Klarer ikke et eneste sekund av snappen de dagene hun er på. 

Så hyggelig du er da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lagt inn i diverse influenser-tråder:

For tiden er det en aksjon mot Instagram på Jodel, for å få stengt kontoer som viser seksualiserte bilder av barn. Mange av kontoene viser relativt vanlige bilder og har opplysninger i bioen om hvordan man kan få tak i bilder av «sexy jenter og gutter». Andre kontoer går rett på sak og har bilder av barn i situasjoner man kan tenke seg er forlokkende for pedofile. I kommentarfeltene drives det jakt på opplysninger om hvem barnet er, hvor det bor, etc. Kanskje er bildene stjålet på nettet, fra kontoer hvor det er lett å finne konkrete opplysninger om hvem barnet er. Skummelt.

Modereringen på Instagram foregår via roboter, så så lenge barna har tøy på, vil bildene få lov til å stå. Først når det er mange som rapporterer vil det være et menneske som modererer. Det er en fortvilet kamp, og jeg håper politiet (de er involvert i aksjonen) klarer å nå frem til Instagram. Dessverre ser det ut til at influensere er blottet for innsikt i hva de åpner for - når de legger ut «delikate» bilder av umyndige. Jeg er så lei meg på vegne av alle influenserbarn som blir utlevert og brukt i foreldrenes jakt på penger. Det er så ubeskrivelig hensynsløst gjort av foreldrene.

Endret av Pust
Rettet en liten skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

4 timer siden, ruskejento skrev:

Hva er det som har skjedd 

Ifølge hennes siste insta-innlegg, så våknet hun opp på tirsdag og trodde hun hadde et ganske perfekt liv, samme kveld raknet visst alt. Bryllupet som skulle stå om ca 6mnd men det er avlyst, og ikke pga covid19.  

Utifra Benedicte Haugaardno virker det som om noe har skjedd, at det ikke er et "vanlig brudd", men Jin snakker nok når hun er klar. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra35
2 timer siden, *Marihøna* skrev:

Ifølge hennes siste insta-innlegg, så våknet hun opp på tirsdag og trodde hun hadde et ganske perfekt liv, samme kveld raknet visst alt. Bryllupet som skulle stå om ca 6mnd men det er avlyst, og ikke pga covid19.  

Utifra Benedicte Haugaardno virker det som om noe har skjedd, at det ikke er et "vanlig brudd", men Jin snakker nok når hun er klar. 

Trist å høre. Trodde de hadde et sterkt og godt forhold. Det var det inntrykket jeg fikk fra snapen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Petra35 skrev:

Trist å høre. Trodde de hadde et sterkt og godt forhold. Det var det inntrykket jeg fikk fra snapen. 

Ja veldig trist.. Hadde samme inntrykket, og tydeligvis Jin også 🤷🏼‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, Peak skrev:

Så utrolig trist å se på henne fortelle situasjonen nå (på hennes egen snap). At det kan snu så fort.. ❤️

Fy ....! Ja. Kjenner jeg blir sint på hennes vegene! Han må jo ha en diagnose han som behandler henne sånn? Fullstendig mangel på empati må han ha!! Få så lyst til gi han en skikkelig omgang juling på hennes vegene!

stakkars barn som skal vikse opp med en sånn far!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer sjokka for har de ikke vært sammen lenge? 
Han viser jo datteren sin at sånn her er det greit at folk behandler deg! 
Får så vont av henne. Har likt henne bedre og bedre de siste måndene og nå dette!😔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså utroskap er ille nok i seg selv, men alt det andre på toppen! Hun kommer jo sterk ut av dette til slutt, men fy fader dette må være tøft nå. Sender henne mange tanker og positiv energi. ❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det, litt usikker på om han bare har hentet barnet og nekter å ha kontakt. Men uansett, rart å plutselig gjøre dette etter 8 år sammen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...