Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

Da er det bra du slutter å følge, er ikke noe vits i følge noen som ikke gir deg positiv energi. Jeg personlig digger å følge de, men hver enkel har rett til sin mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Boblerone skrev:

Ingen som reagerte på snappen idag, eller er det vanlig?

Jeg syntes det var så spesielt å la den lille gutten stå der og vente på at mor skal sette opp mobil for å filme at hun styrer med bilen. 
Så filmer hun at hun står alene og bretter klær mens han sitter alene i et annet rom og spiser. Han kommer inn for å fortelle at han har kastet all frokostblanding ut og hun «irettesetter» ham foran alle på snap...? 

Jeg sluttet å abonnere, synes det var så kjipt å se hvor mye snappen prioriteres og innså plutselig hvorfor mammabanden skjermer barna sine. 

Da er det bra du slutter å følge, er ikke noe vits i følge noen som ikke gir deg positiv energi. Jeg personlig digger å følge de, men hver enkel har rett til sin mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Har også sluttet å følge de. Mange som eksponerer barna sine for mye og det er noen av de som ikke er my cup of tea 🙃🤭

Da er det bra du slutter å følge, er ikke noe vits i følge noen som ikke gir deg positiv energi. Jeg personlig digger å følge de, men hver enkel har rett til sin mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NKVO skrev:

Da er det bra du slutter å følge, er ikke noe vits i følge noen som ikke gir deg positiv energi. Jeg personlig digger å følge de, men hver enkel har rett til sin mening :) 

Absolutt. Følger noen av de på snap/insta i stedet da 😊

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Absolutt. Følger noen av de på snap/insta i stedet da 😊

Ja like greit det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Boblerone skrev:

Ingen som reagerte på snappen idag, eller er det vanlig?

Jeg syntes det var så spesielt å la den lille gutten stå der og vente på at mor skal sette opp mobil for å filme at hun styrer med bilen. 
Så filmer hun at hun står alene og bretter klær mens han sitter alene i et annet rom og spiser. Han kommer inn for å fortelle at han har kastet all frokostblanding ut og hun «irettesetter» ham foran alle på snap...? 

Jeg sluttet å abonnere, synes det var så kjipt å se hvor mye snappen prioriteres og innså plutselig hvorfor mammabanden skjermer barna sine. 

Er du seriøs nå? 

Jeg tror ingen mødre sitter oppå barna sine hele tiden. At hun henger opp en vask mens ungen slapper av i sofaen tar ikke barnet skade av. At hun fikser bilen er ikke et valg hun tok men noe hun var nødt til å gjøre. At kamera var på er en bagatell i det store og hele, og det så ikke ut som sønnen hennes ble noe påvirket av det. 

Ja, noen av barna blir eksponert på HMS, men dette var virkelig ikke noe å henge seg opp i. Finn på noe annet å bruke tiden din på enn å klage over tull! 

Ingen av barna ser ut til å lide av omsorgssvikt eller annen elendighet, så slutt og rope ut så høyt om eksponering når det er andre viktigere kamper dere kan ta! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, GetALife skrev:

Er du seriøs nå? 

Jeg tror ingen mødre sitter oppå barna sine hele tiden. At hun henger opp en vask mens ungen slapper av i sofaen tar ikke barnet skade av. At hun fikser bilen er ikke et valg hun tok men noe hun var nødt til å gjøre. At kamera var på er en bagatell i det store og hele, og det så ikke ut som sønnen hennes ble noe påvirket av det. 

Ja, noen av barna blir eksponert på HMS, men dette var virkelig ikke noe å henge seg opp i. Finn på noe annet å bruke tiden din på enn å klage over tull! 

Ingen av barna ser ut til å lide av omsorgssvikt eller annen elendighet, så slutt og rope ut så høyt om eksponering når det er andre viktigere kamper dere kan ta! 

Amen! Enig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, GetALife skrev:

Er du seriøs nå? 

Jeg tror ingen mødre sitter oppå barna sine hele tiden. At hun henger opp en vask mens ungen slapper av i sofaen tar ikke barnet skade av. At hun fikser bilen er ikke et valg hun tok men noe hun var nødt til å gjøre. At kamera var på er en bagatell i det store og hele, og det så ikke ut som sønnen hennes ble noe påvirket av det. 

Ja, noen av barna blir eksponert på HMS, men dette var virkelig ikke noe å henge seg opp i. Finn på noe annet å bruke tiden din på enn å klage over tull! 

Ingen av barna ser ut til å lide av omsorgssvikt eller annen elendighet, så slutt og rope ut så høyt om eksponering når det er andre viktigere kamper dere kan ta! 

Ja jeg er helt seriøst. Og jo, jeg tror absolutt barna tar skade av å måtte sloss for opp oppmerksomhet fra foreldre og mobilen. 
 

Når det er sagt, det var ikke omsorgssvikt her, men allikevel absolutt ikke greit spør du meg. Og jeg tenker jo fort at sønnen f.els søler ut for å få oppmerksomheten hennes, men hun skrur jo ikke av telefonen for å irettesette en gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 12.28, Gjest Fru Olsen skrev:

Donna har snakket om at hun hadde hatt en tøff periode etter siste fødsel. Da er det vel innafor å ikke legge for mye jobb i snappingen. Og hvorfor skulle ikke Camilla ha råd til Ganni klær? Hun prøver å selge unna klær hun ikke bruker, men synes noen av prisene er stive hvis jeg husker riktig. 

Grunnleggeren har gjennomgått så mye det siste året og synes hun er beintøff. Synes det er bra at det er ulike kvinner som snapper om sine dager. Men en del av de henger sine følgere ut. Screenshotter Følgernes argumentasjoner og ulike kritiske meninger. Mange av de tar ingen selvkritikk. de aner ikke hvilke påvirkningskraft de har på kanalen og burde vite litt bedre hva som skal deles og ikke. Glad at det har kommet nye snappere. Om Camilla vil selge Brukte klær tror jeg hun har misforstått hva snapkanalens formål er, dette burde hun heller gjøre på sin private snapchat. Michelle og Renate de er flinke til å snappe om sine dager. De gir ofte gode og varme tilbakemeldinger. Og jammen er de vakre og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
22 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Noen andre som reagerte på gårsdagens fylla snapper?

På ingen måte. Hvorfor er det noe å reagere på? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

På ingen måte. Hvorfor er det noe å reagere på? 

Fordi de oppfører seg som om de er ungdommer igjen. I tillegg til at de er en mammakonto. Greit at det ikke alltid handler om barna, men fylla snapper og sosiale medier hører ikke sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Fordi de oppfører seg som om de er ungdommer igjen. I tillegg til at de er en mammakonto. Greit at det ikke alltid handler om barna, men fylla snapper og sosiale medier hører ikke sammen.

Det viste at hele gjengen var på julebord. Virkelig ingenting å skamme seg over. Mammaer kan også ha det gøy! Det var ingen barn i nærheten. Ser ingentign galt i dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, BethD skrev:

Det viste at hele gjengen var på julebord. Virkelig ingenting å skamme seg over. Mammaer kan også ha det gøy! Det var ingen barn i nærheten. Ser ingentign galt i dette 

Sier ikke at de ikke kan ha det gøy! Det bare passer seg ikke å dele på en mammakonto, ei heller sosiale medier. Uansett hvem det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301
12 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Sier ikke at de ikke kan ha det gøy! Det bare passer seg ikke å dele på en mammakonto, ei heller sosiale medier. Uansett hvem det gjelder.

Trodde det var innafor å dele festing på snap, jeg. Og det er normalt at mammaer i 20- og 30-årene tar seg en fest iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Line1301 skrev:

Trodde det var innafor å dele festing på snap, jeg. Og det er normalt at mammaer i 20- og 30-årene tar seg en fest iblant. 

Festing og fylla kan være to helt forskjellige ting. Ikke noe problem å dele ting fra fester, men du trenger ikke dele oppførselen din når du er full. Særlig ikke når det innebærer å strippe av seg klærne og twerke på rumpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Sier ikke at de ikke kan ha det gøy! Det bare passer seg ikke å dele på en mammakonto, ei heller sosiale medier. Uansett hvem det gjelder.

Poenget mitt er at de viser at sånt er greit selv om man er mamma... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må liksom alltid finne noe å prike på, dere som gjør det! La nå de få lov til å gjøre som de vil! De trofaste vil fortsette å følge selvom de tar seg en fest, eller viser litt hud! Vi er i 2019. Selvom de er vloggere, er det vanlige mennesker som deg og meg som liker å underholde oss. Ingen som kom til skade så vidt jeg så. En koselig dag med de på skjermen syntes jeg. Godt å se de kom så godt overens og hadde det gøy! Både med og uten alkohol! Hva vet vi om de drakk vann eller alkohol! Be kind! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammapolitet dere må slutte, dette var et julebord uten barn!
De viste at hele gjengen var på julebord, og mega tøff hun med hijaben og absolutt ingenting å skamme seg over vel?
Mammaer skal også ha det gøy! Dette er vanlige mennesker som oss alle andre, festing og det å bli drita full er to forskjellige ting så nei dett var veldig innafor å vise og absolutt ikke noe å pirke på. Takk for dere viser et liv utnom barn også og slår dere løs å underholde oss gratis. Jeg heier på dere.❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...