Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

De skulle jo gifte seg, men plutselig flyttet hun ut. Hun fortalte nå at det var fordi eksen hadde vært utro, økonomisk utro (tatt opp lån i hennes navn), han hadde meldt henne til barnevernet, han hadde meldt henne til politet for å ha stjelt bilen og han lar ikke henne få tilgang til leiligheten. Barnet ble også hentet i barnehagen, så barnet er ikke med henne (hun sa ikke av hvem). 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Peak skrev:

De skulle jo gifte seg, men plutselig flyttet hun ut. Hun fortalte nå at det var fordi eksen hadde vært utro, økonomisk utro (tatt opp lån i hennes navn), han hadde meldt henne til barnevernet, han hadde meldt henne til politet for å ha stjelt bilen og han lar ikke henne få tilgang til leiligheten. Barnet ble også hentet i barnehagen, så barnet er ikke med henne (hun sa ikke av hvem). 

Hjelpes meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ast skrev (På 20.11.2020 den 0.05):

 

Sorry, får ikke fjernet siteringen...

--------

Hun har hatt ungen i helga (sett på snap) og fått leid seg leilighet, så da går hvertfall noe fremover for henne! 

Han har barnet nå, og de har ferdigpynta jula (hans Instagram). 

Håper ungen blir godt ivaretatt begge steder, uansett hva som har hendt og at foreldrene klarer etterhvert å samarbeide for ungen sin del.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var dagens snapper en stor inspirasjon, og er det tildels fortsatt, men syns det har vært innmari mye sutring, klaging osv den siste tiden hver gang hun gjester HMS. Selvfølgelig er det hardt å være selvstendig næringsdrivende, jeg tar meg hatten for de som orker og klarer det, men hvis jeg blir så negativ som selvstendig næringsdrivende, så veit jeg ikke om jeg gidder.. trist å se at hennes inspirasjon har forfalt, for jeg veit ho kan så mye bedre og jeg unner henne alt godt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg digger de dagene Benedict er på. Hun lager mye liv og røre av en trøtt kjedelog og langdag og hun spruter ut sannheter som bare der. Hun er flink til å få med alle sammen inn i sirkuset hahahaha. Digger hu dama selv er en tøff i trynet kjærring!  Og det benedikte hun kaller en spade for en spade! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri opplevd en mer hårsår dramaqueen enn Benedicte. Hun tåler virkelig ikke en liten flik kritikk. 

Men å spy ut surmaga oppgulp til andre, det går helt fint..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"(..) tror dere det Erna, Bent og Espen gjør det samme, eller er det asiatere, afrikanere eller eldre som er prøvekanin her?"

 Bare jeg som tolket det negativt? Lei av rasisme debatten, men ho kunne vel valgt andre ord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (På 9.12.2020 den 14.20):

Aldri opplevd en mer hårsår dramaqueen enn Benedicte. Hun tåler virkelig ikke en liten flik kritikk. 

Men å spy ut surmaga oppgulp til andre, det går helt fint..

Jeg er HELT enig! Hun tåler ikke den minste kritikk uten å gå i strupen på folk! «Man kan ikke ta alle kamper!» nei, ingen ber deg ta alle kamper. Men du kan ikke vasse i umoral samtidig som du tar på deg heltekappen og forventer ros

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det bare jeg som ser en sugevideo inni den filmen hun i går la ut 🤯 De skyggene. Ser jo helt tydelig at noen sitter på kne og suger. Passa ikke helt inn i filmen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vaiana said:

Er det bare jeg som ser en sugevideo inni den filmen hun i går la ut 🤯 De skyggene. Ser jo helt tydelig at noen sitter på kne og suger. Passa ikke helt inn i filmen... 

Hahah det lignet veldig! Men jeg tror det er skygge av mor som kysser baby hvis du ser etter ;) 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes BH tar litt av med å vise følelser rundt Gjerdrum? Jeg synes også at det er en stor tragedie, men legger ikke ut video av meg selv som gråter..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der er jo et så PR menneske at det skulle ikke vært lov. Om det ikke er datterens brannskade eller at hun er alene i 14 dager eller den gamle overfallssaken hennes, så er det denne aktuelle og triste Gjerdrum saken. Bare for å gråte; vise følelser, leker bad boss, kjefte på andre men eier ingen selvinnsikt 🥲 

Kan det gå EN dag på HM at hun ikke reklamerer for Equal greiene sine? 🤨

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor opprette egen spleis? Kunne hun ikke henvist til de andre store innsamlingene? Her vil vi visst skinne litt i barmhjertighetsglansen. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssameg skrev (21 timer siden):

Hun der er jo et så PR menneske at det skulle ikke vært lov. Om det ikke er datterens brannskade eller at hun er alene i 14 dager eller den gamle overfallssaken hennes, så er det denne aktuelle og triste Gjerdrum saken. Bare for å gråte; vise følelser, leker bad boss, kjefte på andre men eier ingen selvinnsikt 🥲 

Kan det gå EN dag på HM at hun ikke reklamerer for Equal greiene sine? 🤨

Jeg har aldri hørt et menneske klage SÅ mye noengang! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jolanda skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri hørt et menneske klage SÅ mye noengang! 

Jeg ble blokket av vedkommende, pga den kommentaren under... 

 

ruskejento skrev (På 17.12.2020 den 20.41):

"(..) tror dere det Erna, Bent og Espen gjør det samme, eller er det asiatere, afrikanere eller eldre som er prøvekanin her?"

 Bare jeg som tolket det negativt? Lei av rasisme debatten, men ho kunne vel valgt andre ord? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med instagram historien hennes hvor ektemannen hennes måtte komme hjem fra jobb på sjøen fordi hun «stakkars» har det så tøft med jobb, to firma, barn i hus, rutiner ogsåvidere? Stakkars mann som hun holder på! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Vilborg82

Jeg har ikke helt fått med meg hva som er formålet til Equal Agency. Er det å hjelpe flere kvinner til å starte eget firma? 🤔 Visste ikke at Donna hadde vært ambassadør for Michael Kors forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har interesse av å se et menneske sminke seg/føne håret…. ? Heller mindre innhold enn sånt innhold 🤦🏽‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...