Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

Er det flere av dere her inne som følger den snapkanalen? Happymommysquad! Det er jo så mange av de der ute nå, så jeg lurer på om den er verdt å følge 😊 jeg har vel fulgt de i noen mnd nå 😊 hva syntes dere? Har dere tips til andre grupper å følge også? 

Endret av NKVO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bare følge og se selv? Om ikke du ønsker publisitet for denne kontoen da... 🙄 Etter min mening er ingen mammakontoer verdt å følge. Så uinteressant, og ja - er mamma selv. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lunalee skrev:

Hva med å bare følge og se selv? Om ikke du ønsker publisitet for denne kontoen da... 🙄 Etter min mening er ingen mammakontoer verdt å følge. Så uinteressant, og ja - er mamma selv. 

Jeg har fulgt de i en periode nå, og jeg liker noen dager bedre enn andre, så jeg er vel på utkikk etter noen andre grupper som jeg selv ikke har kommet over.. noe nytt og fresht.. så spytt ut om du vet om noen 😉

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87

Jeg følger momlifenorway, insta.mums og happymommysquad. 

Mammahjerter og joviale gidder jeg ikke å følge lenger. 

Endret av Snusmumriken87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NKVO skrev:

Er det flere av dere her inne som følger den snapkanalen? Happymommysquad! Det er jo så mange av de der ute nå, så jeg lurer på om den er verdt å følge 😊 jeg har vel fulgt de i noen mnd nå 😊 hva syntes dere? Har dere tips til andre grupper å følge også? 

De som fortsetter å eksponere ungene etter alt hva man nå vet om hvor etisk betenkelig det er, fortjener ikke oppmerksomhet, bare opplæring. 

https://www.aftenbladet.no/familieogoppvekst/Sosiale-medier-ekspert--Ikke-selg-barnet-ditt-for-likes-10213b.html

https://www.aftenposten.no/norge/i/orlEm/-Foreldre-bryter-daglig-barnekonvensjonen-om-barns-rett-til-privatliv

https://www.barnevakten.no/er-bildene-av-barna-dine-trygge-pa-nett/

https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/KPyAe/na-ma-dere-foreldre-tenke-dere-om

https://www.bt.no/btmeninger/i/8WGB2/derfor-liker-jeg-ikke-bilder-av-barna-dine

https://www.nrk.no/norge/legger-du-ut-bilder-av-barna-dine-pa-facebook_-da-kan-du-bli-saksokt-1.12830845

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Snusmumriken87 skrev:

Jeg følger momlifenorway, insta.mums og happymommysquad. 

Mammahjerter og joviale gidder jeg ikke å følge lenger. 

Ohh momlifenorway har jeg ikke sett. Takk for tipset 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ingen som eksponerer barn. Skjønner heller ikke hvorfor andre gjør det. 😣

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Citha skrev:

Følger ingen som eksponerer barn. Skjønner heller ikke hvorfor andre gjør det. 😣

En ærlig sak det 😊 har du noen tips på kontoer jeg bør følge? Takk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammabanden. Syns de er flinke til å kun utlevere egen person, og kan kanskje vise barnas hår blir børstet eller sko blir tatt på osv :)

Endret av cHg
Skrev feil snapkonto
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de på abonnement lista. Men det er litt varierende hvem jeg gidder å se på. Noen klokker jeg meg bare forbi. 

Synes Tvillingmafiaen er en solid gruppe flotte mødre. Virker lsom de har begynt å begrense litt eksponeringen der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nysgjerrig spørsmål her: Hvorfor følger dere slike kontoer? Hva gir det dere? Jeg følger ingen slike, og derfor lurer jeg litt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt happymommysquad i halvannet år. Noen få av de synes jeg ikke er så interessant å følge når de har snapdager, men synes generelt det er en fin konto :) Noen av de viser litt for mye av barna noen ganger synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PingPongRosadamm

Følger mammabanden. Punktum. De burde være et forbilde for alle disse mammakontoene som ikke klarer å vise hverdagen som småbarnsforeldre uten å utlevere barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, lamorte skrev:

Følger mammabanden. Punktum. De burde være et forbilde for alle disse mammakontoene som ikke klarer å vise hverdagen som småbarnsforeldre uten å utlevere barna. 

Nåja.. Mammabanden har ikke alltid skånet barna fra Snapchat de heller! Det var titt og stadig eksponering av barna der tidligere, men har nå blitt slutt på det- noe som er veldig bra! 

Men Mammabanden har virkelig drevet med eksponering de og!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den er bra. Hun som er «grunnleggeren» gidder jo aldri å legge litt jobb i snapdagene sine en gang. Har hatt dårlige snapdager hver eneste gang og unnskylder med at «noen ganger blir det sånn». Og hun ene bruker bare snapdagen sin til å selge brukte klær sånn at hun har råd til å kjøpe nye Ganni klær. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Nåja.. Mammabanden har ikke alltid skånet barna fra Snapchat de heller! Det var titt og stadig eksponering av barna der tidligere, men har nå blitt slutt på det- noe som er veldig bra! 

Men Mammabanden har virkelig drevet med eksponering de og!

Er det ikke da bra å se at de lærer og har blitt mye bedre. De har faktisk tatt til seg råd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
2 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Nåja.. Mammabanden har ikke alltid skånet barna fra Snapchat de heller! Det var titt og stadig eksponering av barna der tidligere, men har nå blitt slutt på det- noe som er veldig bra! 

Men Mammabanden har virkelig drevet med eksponering de og!

Men så vokste de opp og skjønte at det ikke var noe å tjene penger på. Det er noe å se opp til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger mammabanden,det uperfekte liv og trøndermammaer. 

 

De andre det gidder jeg ikke følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kontorotta skrev:

Er det ikke da bra å se at de lærer og har blitt mye bedre. De har faktisk tatt til seg råd.

Absolutt! Ingenting som er bedre enn det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...