Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Guest90 skrev:

Har Camilla snakka noe om at Emma skal bli storesøster på pappaen’s side?

Tror ikke det, men det er vel ikke hennes sak å dele heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, richbitch skrev:

Tror ikke det, men det er vel ikke hennes sak å dele heller...

Så sant! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Rimelig lei av de redigerte bildene botox-Marthe legger ut hele tiden.. skjønner godt hun får kritikk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hippyskippy skrev:

Rimelig lei av de redigerte bildene botox-Marthe legger ut hele tiden.. skjønner godt hun får kritikk. 

Ja, dritt lei. Hvorfor MÅ man bruke filter?! Og om hun har masse botox trenger hun hvertfall ikke filter 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hippyskippy skrev:

Rimelig lei av de redigerte bildene botox-Marthe legger ut hele tiden.. skjønner godt hun får kritikk. 

Er det hun som snappet i går? Synes hun holder på med namedropping, er hun noe spesielt kjent? Aldri sett henne før den jeg begynte å følge HMS... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tingeling89 skrev:

Er det hun som snappet i går? Synes hun holder på med namedropping, er hun noe spesielt kjent? Aldri sett henne før den jeg begynte å følge HMS... 

Trur hun har bare kjente venner ☺️ Men hun har drivet en klesbutikk før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på meg og alle kjendisvennene mine her vi sitter og deiger oss! Kjedelig, og lite inspirerende for den gjennomsnittlige småbarnsmor som følger med på snappen vil jeg tro.   

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hippyskippy skrev:

Se på meg og alle kjendisvennene mine her vi sitter og deiger oss! Kjedelig, og lite inspirerende for den gjennomsnittlige småbarnsmor som følger med på snappen vil jeg tro.   

Ja. Syntes den kanalen har tapt seg så mye, jeg titter innom i ny og ne, følger ikke med daglig lenger, men like kjedelig hver gang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

😴😴😴Kjedelig... bare hvor perfekt fasade de har samtidig hvor de har det så tøft og slitsomt osv... eneste jeg liker er hun Fra Bømlo hun er ekte og søt, de andre neitakk. Så trykker bare fort gjennom de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns de fleste der er ganske kjipe. Avfulgte hele kontoen for noen dager siden da hun fra Arendal la ut 140 harry bilder av det klisjefrieriet sitt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, så liker jeg veldig godt hun Charlotte! Hun som har tvillinger og bor i Holmestrand. Hun virker mer ekte og ikke så fasadeaktig som de andre. 
 

Benedicte virker også som ei bra dame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.9.2020 den 21.32, iansak skrev:

😴😴😴Kjedelig... bare hvor perfekt fasade de har samtidig hvor de har det så tøft og slitsomt osv... eneste jeg liker er hun Fra Bømlo hun er ekte og søt, de andre neitakk. Så trykker bare fort gjennom de

Hun eksponerer de stakkars barna hinsides mye. Noen burde lært henne om sharenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av disse mødrene har store, flotte og nye hus. Er det virkelig så lukrativt å vlogge? Tenker f.eks på hun fra Bømlo som er på i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ella Peralta skrev:

Flere av disse mødrene har store, flotte og nye hus. Er det virkelig så lukrativt å vlogge? Tenker f.eks på hun fra Bømlo som er på i dag.

De bygde det lenge før hun begynte å vlogge, mannen tjener nok bra og på Bømlo er det billige tomter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...