Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

Mina Paulsen fra insta.mums er tydeligvis også ny ref hennes insta. Syns de får inn bra jenter jeg, men hjelper jo ikke på resten av de som blir igjen 😂 kommer nok til å følge med på den nye snappen de som slutter lager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Petra35

Ang. Det å bo på Romsås med barn, slik Donna gjør, sjekk tråden om Romsås under kategorien «barn». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd nå? Hva sa Cecilie i snappene som ble sletta av noen andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
4 minutter siden, neiognei skrev:

Hva har skjedd nå? Hva sa Cecilie i snappene som ble sletta av noen andre? 

At hun og de andre som har slutta har sluttet fordi de har gitt mer av seg selv enn de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Talakoppen skrev:

At hun og de andre som har slutta har sluttet fordi de har gitt mer av seg selv enn de andre. 

Oookei.:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.3.2020 den 1.54, Miss.Wildfox skrev:

Visste ikke Camilla har datet Nick Carter 👀

😊 hun har snakket om det et par ganger på snappen tidligere 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner de som har sluttet allerde jeg😭 Nå prøver resten av gruppen så hardt.. Man kan liksom se på de at de fikk fart på seg etter at Cecilie sa det hun sa, og det er jo bra, men det syntes tvers igjennom at det Cecilie sa stemte 🙂 Og de nye prøver så hardt å være de som slutta. Og hva er greia med brynene til hun nye i dag 🤣🐛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra35
2 minutter siden, NKVO skrev:

😊 hun har snakket om det et par ganger på snappen tidligere 🤩

Var de kjærester? Bodde han i Norge en periode? Hvordan i all verden ble de kjent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det husker jeg ikke 🤔 trur du bare du kan spørre henne privat 🙂 regner med at hun svarer deg på det. Eneste jeg husker er at hun var hos han hverfall, men om de holdt på en stund, kan det jo hende at han var her også 🤗

Endret av NKVO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Petra35 skrev:

Var de kjærester? Bodde han i Norge en periode? Hvordan i all verden ble de kjent? 

Oj, det husker jeg ikke 🤔 trur du bare du kan spørre henne privat 🙂 regner med at hun svarer deg på det. Eneste jeg husker er at hun var hos han hverfall, men om de holdt på en stund, kan det jo hende at han var her også 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra35

Nå husker jeg ikke alle medlemmene, men jeg synes nesten alle virker så jålete med mye sminke. De eneste som er naturlig pene er jo Donna, Agnes, Valmira og Hajar. Da har jeg ikke tenkt over de nyeste medlemmene, for de har jeg ingen oversikt over. Men de verste «jålene» med mye sminke i mine øyne er: Michelle, Evy Therese og Konstantina. Disse tre er litt sånn: De opptrer som de er super vakre, men er egentlig veldig vanlige jenter under all sminken. Sikkert frekt sagt av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.3.2020 den 9.55, NKVO skrev:

Oj, det husker jeg ikke 🤔 trur du bare du kan spørre henne privat 🙂 regner med at hun svarer deg på det. Eneste jeg husker er at hun var hos han hverfall, men om de holdt på en stund, kan det jo hende at han var her også 🤗

De møttes backstage på en konsert de hadde her i norge. Nick var kjendis-crushet til camilla hele ungdomstida😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 28.3.2020 den 21.00, Petra35 skrev:

Nå husker jeg ikke alle medlemmene, men jeg synes nesten alle virker så jålete med mye sminke. De eneste som er naturlig pene er jo Donna, Agnes, Valmira og Hajar. Da har jeg ikke tenkt over de nyeste medlemmene, for de har jeg ingen oversikt over. Men de verste «jålene» med mye sminke i mine øyne er: Michelle, Evy Therese og Konstantina. Disse tre er litt sånn: De opptrer som de er super vakre, men er egentlig veldig vanlige jenter under all sminken. Sikkert frekt sagt av meg. 

Valmira bruker jo et tonn av sminke da, så den skjønner jeg ikke... og de andre bruker jo sånn beauty filter. Ingen er naturlige på den kanalen desverre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner den gamle gjengen jeg... blir veldig mye reklame om sin egen bedrift osv syntes jeg, med bedrift så mener jeg: jeg trenger følgere på Instagram for å tjene penger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla deler ikke så mye privat lenger, så det vet jeg ikke noe om! Ikke fått det med meg hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...