NKVO Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #121 Del Skrevet 21. mars 2020 Ser at snapgruppen trenger gjester, evt nye snappere! Hvem trur dere har sluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mars 2020 #122 Del Skrevet 21. mars 2020 39 minutter siden, NKVO skrev: Ser at snapgruppen trenger gjester, evt nye snappere! Hvem trur dere har sluttet? Ikke sikkert det er noen som sluttet, kan hende de trenger gjester av andre grunner enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #123 Del Skrevet 21. mars 2020 Ja det kan jo hende Bare fikk en følelse av at noen skulle når jeg leste innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 22. mars 2020 #124 Del Skrevet 22. mars 2020 Agnes sluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 22. mars 2020 Forfatter #125 Del Skrevet 22. mars 2020 9 timer siden, Talakoppen skrev: Agnes sluttet Og Valmira så jeg nå 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 22. mars 2020 #126 Del Skrevet 22. mars 2020 Likte Agnes så godt. Valmira synes jeg bare har blitt dårlig etterst hun flyttet til Bergen. men hvem blir den neste....,tro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 22. mars 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 22. mars 2020 Trur de det kan være flere? Evy Therese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line1301 Skrevet 22. mars 2020 #128 Del Skrevet 22. mars 2020 Synes ikke det har vært så interessant å se snappene til Valmira eller Evy Therese. Ikke til Konstantina heller. Mulig jeg slutter å følge snapen nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 22. mars 2020 Forfatter #129 Del Skrevet 22. mars 2020 Ja det er ikke som det var før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 22. mars 2020 #130 Del Skrevet 22. mars 2020 4 timer siden, NKVO skrev: Og Valmira så jeg nå 😭 What??😳 Ååå😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 22. mars 2020 #131 Del Skrevet 22. mars 2020 Kan jo være deler av gruppa lager sin egen snap.... Både Agnes og Valmira sa vel at de kanskje blir å ses et annet sted, etterfulgt av «hvem vet».... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 22. mars 2020 Forfatter #132 Del Skrevet 22. mars 2020 Og nå slutter Cecilie også, så det på hennes private snap akkurat nå😭 hvem blir igjen av gruppa nå liksom 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 23. mars 2020 #133 Del Skrevet 23. mars 2020 Synes det er merkelig at 3 stykker velger så slutte samtidig.. Også de beste 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 23. mars 2020 #134 Del Skrevet 23. mars 2020 De skal helt sikkert starte ny snap sammen. Håper det! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 23. mars 2020 Forfatter #135 Del Skrevet 23. mars 2020 Om det er flere som trekker seg, hvem trur dere det er? Og kommer dere fortsatt til å følge med på happymommysquad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra35 Skrevet 23. mars 2020 #136 Del Skrevet 23. mars 2020 Synes det er rart at Donna valgte å kjøpe leilighet på Romsås. Det er ekstremt dårlig ungdomsmiljø der med mye kriminalitet og narkotika. Rart at barnefamilier bosetter seg der, synes jeg. Har selv en far som bor der, så jeg kjenner forholdene gjennom ham og andre bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 23. mars 2020 #137 Del Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, Petra35 skrev: Synes det er rart at Donna valgte å kjøpe leilighet på Romsås. Det er ekstremt dårlig ungdomsmiljø der med mye kriminalitet og narkotika. Rart at barnefamilier bosetter seg der, synes jeg. Har selv en far som bor der, så jeg kjenner forholdene gjennom ham og andre bekjente. Det er vel opp til henne 🤯😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 23. mars 2020 #138 Del Skrevet 23. mars 2020 7 hours ago, NKVO said: Om det er flere som trekker seg, hvem trur dere det er? Og kommer dere fortsatt til å følge med på happymommysquad? Tipper Camilla.. Kanskje Ida.. Tipper de skal lage sin egen snap.. Kan jo være de er lei av at snappen er eiet av LittleKingdom, uten at jeg vet noe sikkert rundt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #139 Del Skrevet 24. mars 2020 Da var det tre gode snappere som sluttet da 😭 så akkurat nå at de har fått en ny fast😊 hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 24. mars 2020 #140 Del Skrevet 24. mars 2020 14 minutter siden, NKVO skrev: Da var det tre gode snappere som sluttet da 😭 så akkurat nå at de har fått en ny fast😊 hva syntes dere? Tja, sett hun en del før og hun er ikke helt min smak😅 Sjekka instaen hennes og der er det BARE reklame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå