Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

Personlig liker jeg best mammabanden og mammahjerter. Mammabanden har mye bedre gjester enn mammahjerter og bedre personvern ovenfor barn. Men mammahjerter viser minimalt barn de også, det er helst gjestene. Men følger dem hver dag for jeg liker alle de faste der👌🏻 men du har jo følgt happy mommysquad noen mnd, bør ikke egentlig du vite om de er verdt å følge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Baracuda skrev:

Personlig liker jeg best mammabanden og mammahjerter. Mammabanden har mye bedre gjester enn mammahjerter og bedre personvern ovenfor barn. Men mammahjerter viser minimalt barn de også, det er helst gjestene. Men følger dem hver dag for jeg liker alle de faste der👌🏻 men du har jo følgt happy mommysquad noen mnd, bør ikke egentlig du vite om de er verdt å følge? 

Spørsmålet kom vel kanskje litt feil ut når jeg ser tilbake på det, ville vel egentlig spørre hva dere syntes og om dere hadde tips om en bedre kanal 😊 men mammahjerter liker jeg også å følge. Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen
På 17.6.2019 den 10.04, Lurimusa skrev:

Syns ikke den er bra. Hun som er «grunnleggeren» gidder jo aldri å legge litt jobb i snapdagene sine en gang. Har hatt dårlige snapdager hver eneste gang og unnskylder med at «noen ganger blir det sånn». Og hun ene bruker bare snapdagen sin til å selge brukte klær sånn at hun har råd til å kjøpe nye Ganni klær. 

Donna har snakket om at hun hadde hatt en tøff periode etter siste fødsel. Da er det vel innafor å ikke legge for mye jobb i snappingen. Og hvorfor skulle ikke Camilla ha råd til Ganni klær? Hun prøver å selge unna klær hun ikke bruker, men synes noen av prisene er stive hvis jeg husker riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnleggeren snappa veldig dårlig før fødsel også. Aldri lagt noe vekt på innhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper

Følger med de av å til, men er ikke alle som er helt ja... Blir kvalm av hvor perfekte enkelte skal være rett å slett!🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301

Disse snapperne, får de lønn for å snappe fast? Sikkert dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på sånt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Line1301 skrev:

Disse snapperne, får de lønn for å snappe fast? Sikkert dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på sånt.. 

Nei, ikke med mindre man har ganske mange følgere og driver med reklame. Er ikke følgertall man tjener på, men annonsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene som snapper der (forøvrig hun samme som selger hele garderoben sin hver gang) har en datter på 4,5 år som hun kler på hver morgen hun har snappen (ungen ligger i sofaen mens moren kler på hun) og hun mater henne med grøt i sofaen. Klarer ikke en 4,5 åring å kle på seg selv og spise selv tenker nå jeg. Behandler hun også som en liten baby på andre måter. Syns det er veldig spesielt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lurimusa skrev:

Hun ene som snapper der (forøvrig hun samme som selger hele garderoben sin hver gang) har en datter på 4,5 år som hun kler på hver morgen hun har snappen (ungen ligger i sofaen mens moren kler på hun) og hun mater henne med grøt i sofaen. Klarer ikke en 4,5 åring å kle på seg selv og spise selv tenker nå jeg. Behandler hun også som en liten baby på andre måter. Syns det er veldig spesielt. 

Oj, det var ingen hyggelig melding! Gjennbruk er vel alltid positivt det da, men kanskje ikke for alle tydeligvis! Hva mener du med at hun behandler henne som en baby på andre måter? Syntes hun er en flink mamma jeg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de på snap men ser aldri på lenger. Var gøy å følge med før, men nå hermer alle etter hverandre og det går bare i mat oppskrifter🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger kun Unionmoms. Det er helt klart noen dager jeg liker bedre enn andre, men alt i alt synes jeg det er en fin gruppe med mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lycra skrev:

Følger kun Unionmoms. Det er helt klart noen dager jeg liker bedre enn andre, men alt i alt synes jeg det er en fin gruppe med mødre.

De har jeg ikke fulgt! Takk for tipset 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen
17 timer siden, Lurimusa skrev:

Hun ene som snapper der (forøvrig hun samme som selger hele garderoben sin hver gang) har en datter på 4,5 år som hun kler på hver morgen hun har snappen (ungen ligger i sofaen mens moren kler på hun) og hun mater henne med grøt i sofaen. Klarer ikke en 4,5 åring å kle på seg selv og spise selv tenker nå jeg. Behandler hun også som en liten baby på andre måter. Syns det er veldig spesielt. 

Datteren spiser selv, har aldri sett henne blitt matet. Har ikke sett at moren behandler henne som en baby heller, har ikke lagt merke til at moren kler på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fru Olsen skrev:

Datteren spiser selv, har aldri sett henne blitt matet. Har ikke sett at moren behandler henne som en baby heller, har ikke lagt merke til at moren kler på henne. 

Hver morgen hun har snappen så ligger datteren på sofaen mens hun kler av og på henne (hun filmer det jo), og hun tar jo bilde mens hun mater datteren med grøt i sofaen. Da har du ikke fulgt med godt nok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lurimusa skrev:

Hver morgen hun har snappen så ligger datteren på sofaen mens hun kler av og på henne (hun filmer det jo), og hun tar jo bilde mens hun mater datteren med grøt i sofaen. Da har du ikke fulgt med godt nok. 

Høres ikke normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen

Synd at Renate nesten ikke er med lenger. Synes også at Agnes er flink til å gi mye av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snusmumriken87

Hvorfor ga Renate seg? 

Hun som er på idag tar ikke hensyn til at dattera ikke vil være med på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fru Olsen skrev:

Synd at Renate nesten ikke er med lenger. Synes også at Agnes er flink til å gi mye av seg selv. 

Renate er med hun! Ser hun skal på i morgen i følge deres Instagram 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snusmumriken87 skrev:

Hvorfor ga Renate seg? 

Hun som er på idag tar ikke hensyn til at dattera ikke vil være med på film.

Renate er med hun! Ser hun skal på i morgen i følge deres Instagram 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snusmumriken87 skrev:

Hvorfor ga Renate seg? 

Hun som er på idag tar ikke hensyn til at dattera ikke vil være med på film.

Så det.. Ser det titt og ofte inne på hennes private snap også! Jeg har kommentert dette til henne tidligere. Jeg har ikke noe med hva andre legger ut på sin Snapchat- jeg kan scrolle forbi eller avfølge, men jeg syns så synd på barn som viser tydelig og sier ifra om at de ikke vil på film, og at dette ikke blir respektert.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...