Gå til innhold

⭐️Snapkontoen happymommysquad⭐️


NKVO

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg også tolket det slik, etter at Evy sa at det er littlekingdom som eier snapkontoen, men når jeg skrev det til Evy, så nektet hun for at det var sånn og at jeg hadde misforstått totalt 🤷‍♀️

Meen, det ☝🏼var altså totalt misforstått, skrev Evy til meg

Veldig rart. Det er jo egentlig ingenting man kan misforstå? Ida sa jo at det var mange som ville fortsette, men at det ikke gikk pga at det var Little Kingdom (dermed Donna) som eide snapkanalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, richbitch skrev:

Veldig rart. Det er jo egentlig ingenting man kan misforstå? Ida sa jo at det var mange som ville fortsette, men at det ikke gikk pga at det var Little Kingdom (dermed Donna) som eide snapkanalen. 

Eie en snapchatkanal? Er den en eiendel i regnskapet til Littlekingdom? Vil gjerne se hvordan de har verdsatt den, og hva er verdien nå? Må bli nedskrevet i såfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flere som har merket at alle gjestene har mye følgerne på insta og er med i andre snapkontoer? Trodde de sa at de ikke skulle ha fokus på følgertall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 10.09, Lol123 skrev:

Flere som har merket at alle gjestene har mye følgerne på insta og er med i andre snapkontoer? Trodde de sa at de ikke skulle ha fokus på følgertall! 

Har ikke tenkt over det, men det kan jo også være at det er «slike folk» som melder seg også? Ikke usannsynlig at det er personer som allerede er aktive på insta/snap som ønsker å låne snappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente jeg var skikkelig uforberedt på de bildene hun som snappet i går delte av sitt barn født ved senabort. Hun kunne jo kanskje advart mot sterke bilder før hun la de ut 😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen
5 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Jeg kjente jeg var skikkelig uforberedt på de bildene hun som snappet i går delte av sitt barn født ved senabort. Hun kunne jo kanskje advart mot sterke bilder før hun la de ut 😳

Det har du rett i. Hun gikk rett på sak. Det er ike alle som tåler så sterke bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Syns det var så bra at denne kanalen startet opp igjen. Ble trist når de sa at de skulle legge ned kanelen. Fantastisk geng👍🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er så trist med fedre som ikke har kontakt med barna sine etter samlivsbrudd, ser det på denne og andre mamma-snapkontoer. De velger bort en del av seg selv og ansvaret det er å få barn. Det er ikke ulovlig å være umoden, men allikevel synd. Nå ser ungene ut til å klare seg veldig bra og det er kjempepositivt🙂 de har flere nære omsorgspersoner og det er godt å se. Kanskje det ikke er en så stor greie om barn ikke har kontakt med far? Bare jeg som ikke er vant med det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, heavyheart skrev:

Synes det er så trist med fedre som ikke har kontakt med barna sine etter samlivsbrudd, ser det på denne og andre mamma-snapkontoer. De velger bort en del av seg selv og ansvaret det er å få barn. Det er ikke ulovlig å være umoden, men allikevel synd. Nå ser ungene ut til å klare seg veldig bra og det er kjempepositivt🙂 de har flere nære omsorgspersoner og det er godt å se. Kanskje det ikke er en så stor greie om barn ikke har kontakt med far? Bare jeg som ikke er vant med det

Hvem snakker du om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, heavyheart skrev:

De jeg vet om er valmira og cecilie

Okei. :) I Valmira sin situasjon så er han vel i bildet, bare ikke til faste tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 20.02, heavyheart skrev:

Synes det er så trist med fedre som ikke har kontakt med barna sine etter samlivsbrudd, ser det på denne og andre mamma-snapkontoer. De velger bort en del av seg selv og ansvaret det er å få barn. Det er ikke ulovlig å være umoden, men allikevel synd. Nå ser ungene ut til å klare seg veldig bra og det er kjempepositivt🙂 de har flere nære omsorgspersoner og det er godt å se. Kanskje det ikke er en så stor greie om barn ikke har kontakt med far? Bare jeg som ikke er vant med det

Synes disse mammaene som du nevner her, er utrolig sterke som står i det, og de virker også til og «klage» minst over mammalivet. Missforstå meg rett, men flere av disse mammaene som deler annsvar, eller er to, er alltid slitene, barna i trassalder, krangling, osv. Mens disse som har fult ansvar sier svært lite om at det er slitsomt, de er slitene av andre ting, nevner svært sjeldent barna i en slik sammenheng.. synes de er flinke og fortjener all skryt de kan få! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym1990. skrev:

Synes disse mammaene som du nevner her, er utrolig sterke som står i det, og de virker også til og «klage» minst over mammalivet. Missforstå meg rett, men flere av disse mammaene som deler annsvar, eller er to, er alltid slitene, barna i trassalder, krangling, osv. Mens disse som har fult ansvar sier svært lite om at det er slitsomt, de er slitene av andre ting, nevner svært sjeldent barna i en slik sammenheng.. synes de er flinke og fortjener all skryt de kan få! 

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2019 den 11.48, heavyheart skrev:

De jeg vet om er valmira og cecilie

Men Cecilie snapper vel ikke for Happy gjengen? Eller? Hvis det er samme Cecilie vi tenker på. Kan ikke huske de har en Cecilie i gruppa.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym1990. skrev:

Men Cecilie snapper vel ikke for Happy gjengen? Eller? Hvis det er samme Cecilie vi tenker på. Kan ikke huske de har en Cecilie i gruppa.. 

Jo det gjør hun :) Cecilie Nilsen er fast snapper :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym1990. skrev:

Synes disse mammaene som du nevner her, er utrolig sterke som står i det, og de virker også til og «klage» minst over mammalivet. Missforstå meg rett, men flere av disse mammaene som deler annsvar, eller er to, er alltid slitene, barna i trassalder, krangling, osv. Mens disse som har fult ansvar sier svært lite om at det er slitsomt, de er slitene av andre ting, nevner svært sjeldent barna i en slik sammenheng.. synes de er flinke og fortjener all skryt de kan få! 

Helt enig!🙂 cecilie og milian er såå søte! De er gledesspredere🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Jo det gjør hun :) Cecilie Nilsen er fast snapper :) 

Åja, trodde hun var på JM. Er med nå 😀 takk for oppklaring! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som Marianne Beate og familien lever drømmelivet.. Så «perfekte» og det drømmehuset. Drømmer meg litt bort når de er på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Petra35 skrev:

Synes det virker som Marianne Beate og familien lever drømmelivet.. Så «perfekte» og det drømmehuset. Drømmer meg litt bort når de er på. 

Enig 🤩 men hun sa jo for kort tid siden at hun hadde fått en tilbakemelding på at det virket så perfekt og idyllisk til enhver tid hos dem. Hun sa at det kanskje kan virke sånn, men understreket at det ikke er så idyllisk hele tiden. Men at de har det veldig fint jevnt over og at det er masse kjærlighet i det huset :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 9.21, Hyachint31 skrev:

Jeg kjente jeg var skikkelig uforberedt på de bildene hun som snappet i går delte av sitt barn født ved senabort. Hun kunne jo kanskje advart mot sterke bilder før hun la de ut 😳

Hvem av jentene var det? 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...