Miori Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 13. mai 2005 Deilig å ha en ex. ute av verden iallefall! Og så gøy med invitasjonsskryt!!! Så glad er jeg!!! For vi har jobba masse med dem i fellesskap:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. mai 2005 #122 Del Skrevet 13. mai 2005 Heisann!! Så kjekt at de skryter av invitasjonene!!!! og ikke minst å ha blitt ferdig med en eksamen!!!! Eksamenstida er den verste i året altså. Jeg har skikkelig eksamensskrekk Glad jeg slipper det i år Vil ønske deg en GOD PINSEHELG!!!!! Kos dere masse!!!! (Og du, kjolen min kom idag. Den vaaaar så fin Må få ut bilde snart. Me be so happy ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja: 20 Nei:0 Ikke svart:56 Det er så artig å få tilbakemeldinger fra de vi har bedt!! Alle gleder seg masse :-) I dag bretter mannen og jeg bordkort :-) Han er så flink til å hjelpe til at han nesten fortjener en hel dag med x-box og øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 13. mai 2005 #124 Del Skrevet 13. mai 2005 Flinke mannen! :D Ønsker deg en super pinsehelg, og en flott 17.mai! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mai 2005 #125 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja: 20 Nei:0 Ikke svart:56 Det er så artig å få tilbakemeldinger fra de vi har bedt!! Alle gleder seg masse :-) I dag bretter mannen og jeg bordkort :-) Han er så flink til å hjelpe til at han nesten fortjener en hel dag med x-box og øl Å ja, det er helt topp når gla´meldinger og komplimenter ang. invittene strømmer inn altså! Allerede en hel del som har svart - så bra! Og flinke, flinke mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 15. mai 2005 Synes ikke det var noe koselig på side 2 jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mai 2005 #127 Del Skrevet 15. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 16. mai 2005 Uff, nå har så mange gitt meg svar at jeg nesten ikke husker hvem... Kjære farmor og farfar gleder seg enormt da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. mai 2005 #129 Del Skrevet 16. mai 2005 Men kjære deg da...du må jo skrive opp hvem som kommer og ikke, så blir det så mye enklere for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 16. mai 2005 Men kjære deg da...du må jo skrive opp hvem som kommer og ikke, så blir det så mye enklere for deg! Har en liste, men ble så mange som sa det til meg uten at listen var med meg Men har full kontroll jeg da:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. mai 2005 #131 Del Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer med dagen!!! Hipp Hipp Hurra for 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 17. mai 2005 Takk TT!!! Sitter med nesa i en bok ennå.... Begynner å bli lei!!! Er blitt gjerrrrriiiiiggg brud..: Strammer inn på alkohol tøylene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 19. mai 2005 En liten oppdatering på bryllupsfronten før jeg setter meg ned i sola med bøkene mine. mannen og jeg har vært å kjøpt to store sylinder formede vaser som vi skal ha i kirken. Har tenkt til å lage oppsatsene selv, og tror set kan bli utrolig fint!!! Fler som har takket ja til å komme, og det er så koselig. Så nå er status. JA:47 NEI:O IKKE SVART:29 Svarfristen er ikke før om lenge, så folk er utrolig flinke til å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. mai 2005 #134 Del Skrevet 19. mai 2005 JA:47 NEI:O IKKE SVART:29 Svarfristen er ikke før om lenge, så folk er utrolig flinke til å svare. Så bra! Vi har heller ikke su før om lenge (les: 1. juli)...men de er ikke like flinke til å svare her! Jaja, det er vel bare å smøre seg med tålemod! Å lage oppsatsene selv kan sikkert bli kjempefint, da kan dere jo spare noen kroner, samt at dere kan gjøre det helt enkelt og få det slik dere vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. mai 2005 #135 Del Skrevet 19. mai 2005 Så bra at så mange har svart allerede! Blir nok kjempeflott med egne oppsatser! :rosasmil: Vi skal lage våre egne borddekorasjoner. Billigere, også får man det sånn man vil ha det! :D Ha en fin dag i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei Lille My og Toria. Jeg lager ikke kirkepynten selv fordi det er billigere, men fordi jeg vil gjøre det selv. Har en stil på hele bryllupet, og det har jeg tenkt til å ha i kirken også.. Snakket med de i blomsterbutikken, og de foreslo at jeg kunne gjøre det selv.. Siden de ikke helt fikk tak i planen min!!!! (Kommer til å få hjelp av ei venninne som er blomsterdekoratør da...) Er overrasket over hvor flinke folk er til å svare jeg.. Flinke gjestene våre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 19. mai 2005 #137 Del Skrevet 19. mai 2005 Så flink du er som skal lage blomstene til kirken selv :D Og så bra at gjestene svarer så raskt.. Flinke gjester Håper du har hatt en fiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 20. mai 2005 http://www.emmanors.se/bilder/sisi1.jpg Denne frisyren er så fin!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. mai 2005 #139 Del Skrevet 20. mai 2005 Kjempefin frisyre, som flere tydelig har lagt sin elsk på! Synes dere er både sporty og flinke som lager blomsteroppsatser selv...selv om det ikke er for å få det billigere. Trodde egentlig ikke det heller, men det kan jo være en hyggelig "bivirkning"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 20. mai 2005 Kjempefin frisyre, som flere tydelig har lagt sin elsk på! Synes dere er både sporty og flinke som lager blomsteroppsatser selv...selv om det ikke er for å få det billigere. Trodde egentlig ikke det heller, men det kan jo være en hyggelig "bivirkning"! Tror rett og slett vi ikke koomer til å oppleve hyggelige bivirkninger av ting vi gjør selv jeg... Er jo så mye jobb.... Og så koselig som mannen og min har det med alt!!! Holder fortsatt på med bordkortene våre, og leser til eksamen. Lurer på om jeg vil ha den frisyren i en løsere variant... Eller om jeg rett og slett skal ha en litt mindre søt oppsatt firyre... Tror kanskje det paser bedre til min kjole......... Altså MS Joanna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå