Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

Kjempeflott frisyre! :Nikke::tommelsmil:

Ingen anelse om hva som passer best til kjolen din da, det tror jeg nesten Toria må svare på... :ler:

Du må velge den frisyren du tror du kommer til å føle deg mest vel med iallfall! :rosasmil:

Du får ha en flotters helg! :blomst_opp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den frysyren har jeg sett på før jeg også, og jeg er helt enig med deg. Den er nydelig fin :Nikke:

Hadde det ikke vært for at jeg ikke kan så skulle jeg definetivt hatt en slik frisyre :)

God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott frisyre! :Nikke::tommelsmil:

Ingen anelse om hva som passer best til kjolen din da, det tror jeg nesten Toria må svare på... :ler:

Du må velge den frisyren du tror du kommer til å føle deg mest vel med iallfall! :rosasmil:

Du får ha en flotters helg! :blomst_opp:

:klem:

kan tenkes at det ikke blir akkurat denne frisyren, den er for søt til kjolen....

Blir nok bustehode på meg!!!!

God helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en god helg og håper du holder ut eksamensstresset!

Beordrer deg også til å ta fri fra lesinga nå, og ro ned nervene med litt idol... :wink: I morgen blir en fin lesedag har jeg på følelsen....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var muntlig eksamen over...... :tunge1: Og det gikk ikke bra, hjernen min nektet å slå seg på

Status for svar

Ja: 49

Nei:0

Ikke svart:27

Og det er ennå lenge igjen til SU:=)

Ellers skjer det lite på bryllupsfronten. Mannen og jeg holder fortsatt på med bordkortene, som blir kjempe fine!!!

Og denne uka skal jeg til sydama, så får vi se om hun kan ordne litt på kjolen min:=)

Og en tur til frisøren for å snakke litt om brudesveien blir det vel også:=) :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo!

Synd du føler det gikk dårlig med eksamen da..Men er vel ikke sikkert det gikk så dårlig som du tror?

Koselig at så mange har svart ja! Og ingen nei ennå! En vil jo (som regel) at alle skal komme!

Hvilken frisør var det du skulle bruke? Og har du bestemt deg for hvordan du vil se ut på håret?

Ha en fortsatt fin dag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo hallo!

Synd du føler det gikk dårlig med eksamen da..Men er vel ikke sikkert det gikk så dårlig som du tror?

Koselig at så mange har svart ja! Og ingen nei ennå! En vil jo (som regel) at alle skal komme!

Hvilken frisør var det du skulle bruke? Og har du bestemt deg for hvordan du vil se ut på håret?

Ha en fortsatt fin dag! =)

Hei Kristin S.

Er ganske sikker på at den eksamen gikk dårlig, men pyttsann... Tar den opp til jul:=)

Jeg håper virkelig alle kommer i bryllupet, det hadde vært kjempe koselig.

Jeg skal bruke en frisør som kommer til det stedet jeg skal sminkes.

Tror det blir til at jeg krøller det håret jeg har, for å sette det opp løst... Håper bare jeg har hår nok til å dekke sløret... Eller at jeg får kjøpt meg litt løshår:=)

Hvordan går det med deg??

Ellers har jeg bestemt meg for å KASTE brudebuketten til de single frøknene når vi forlater festen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kjolenytt da???

Mener, nå som eksamen er over...det går nok bra skal du se...så kan du vel rette fokus mot langt hyggeligere ting, sant? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kjolenytt da???

Mener, nå som eksamen er over...det går nok bra skal du se...så kan du vel rette fokus mot langt hyggeligere ting, sant? :-)

Skrev jeg ikke at jeg skulle opp til sydama i løpet av denne uka??? :ler: Eller tenkte jeg det bare.. Har fortsatt en eksamen igjen jeg da :sjarmor: Så om et par uker er det kun bryllup, sommer, og litt jobb:=)

Hvordan ligger det ann på tiarafronten????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne uka skal jeg til sydama, så får vi se om hun kan ordne litt på kjolen min:=)

...ehhh, joda...du skrev visst det! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen da vennen. Om det gikk bra eller ikke så er det jo ihvertfall over for denne gang. :wink: Du får håper på det beste og forvente det værste, så blir du ikke skuffa ihvertfall....

Jeg begynner å få temmelig angst for muntlig på onsdag... Pleier å være ganske rolig når det gjelder slikt, men i stad fikk jeg et lite gråte-synes-synd-på-meg-selv-anfall....uffameg... får stå opp tidlig i morgen og pugge pugge pugge...

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen da vennen. Om det gikk bra eller ikke så er det jo ihvertfall over for denne gang. :wink: Du får håper på det beste og forvente det værste, så blir du ikke skuffa ihvertfall....

Jeg begynner å få temmelig angst for muntlig på onsdag... Pleier å være ganske rolig når det gjelder slikt, men i stad fikk jeg et lite gråte-synes-synd-på-meg-selv-anfall....uffameg... får stå opp tidlig i morgen og pugge pugge pugge...

Ha en fin kveld! :klem:

Det går nok så bra så... Selv må jeg nok finne ut hvordan jeg skal roe denne nervøsiteten min, ødelegger veldig mye for meg, ettersom jeg ikke får ut noe av det jeg kan....

Lykke til med all lesingen, jeg forstår så godt at du er stresset.... Og vet du hva? Det er lov til å synes synd på seg selv i eksamnesperioden altså!!

:vinke: God kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miori og takk for besøk i dagboka mi. :)

Ville bare gratulerer deg med vel overstått eksamen :P

Sikker på at det ikke gikk bedre enn du tror? :wink:

Ha en god mandags kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Miori og takk for besøk i dagboka mi. :)

Ville bare gratulerer deg med vel overstått eksamen :P

Sikker på at det ikke gikk bedre enn du tror? :wink:

Ha en god mandags kveld :)

Deilig å våkne opp til en dag uten eksamen, eller lesing til eksamen!!! Er ganske sikker på at det ikke gikk bra på denne eksamen her ja...

Men fremover blir det litt mer fart i bryllupsplanene da:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, er det ikke deilig :Hehe: Ingen mer dårlig samvittighet for at en har lest for lite osv..

Du får nyte tiden fremover, sommeren går så altfor fort. Plutselig er vi midt inni et nytt semester.

Hva hadde du eksamen i :klø: Husker så dårlig jeg :oops:

Så nå blir det bryllups forberedelser på høygir? :D

Er så sykt sløv ang bryllupet for tiden, blir nok bedre etter at jeg har levert den idiotiske oppgaven.

Da joine jeg og for fult :ler:

Ha en super tirsdag Miori :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

SÅ FLINKE!!!!! GRATULERER

Tuuuuuussssseeeennn takk!!!! To igjen nå da..... Og jeg fortsetter å krysse fingrene!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...