Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg ville få behov for noe sånt noe en gang... Men ja, det ser ut som kyllingfilet!!!!! Og det er ikke sexy :ler::hoho::hoho:

Men så lenge resultatet blir :sexy: . så blir nok mannen :hjerter2: :wow::hakeslepp::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg ville få behov for noe sånt noe en gang... Men ja, det ser ut som kyllingfilet!!!!! Og det er ikke sexy :ler::hoho::hoho:

Men så lenge resultatet blir :sexy: . så blir nok mannen :hjerter2: :wow::hakeslepp::kline:

Jepp... så lenge de blir :sjarmor::kline: :hjerter2:

Så er jeg fornøyd :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

pssst... stjal vett lista di.. den du fikk av TT

Åssen er det forresten med eksamen hos deg, en igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pssst... stjal vett lista di.. den du fikk av TT

Åssen er det forresten med eksamen hos deg, en igjen eller?

Helt greit... Fra meg er det bare å stjele..

Jeg er ferdig med alle eksamner, men venter på resultatet på en... Står jeg den har jeg klart å gjennomføre et helt år på et halvt år... Så da er jeg fornøyd!!1 Så blir det jobb eller skole til høsten:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen er og blir for stor... Så nå leter jeg etter en ny.... Puh.... Men det dukker vel opp en kjole...

Noe positivt er det... Jeg vet nå at jeg må ha en str 10 eller 12... Så det er jo positivt på en måte..... Rare kroppen min.. Altså, jeg er ikke ei lita jente.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Jasså så det blir en ny kjole på deg :ler:

Da har du jo snart 3 hjemme.. men du får sikkert solgt de andre 2.

Hvis du føler at du må ha en ny en så er det vel meningen at du ikke skal ha de du har hjemme...

Spennende... å være på kjolejakt igjen...vil også :hoppe:bare for å kikke da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solg en kjole da.. Så nå har jeg en på lån hjemme, og en jeg skal selge.. Det er stressende sunes nå jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er og blir for stor... Så nå leter jeg etter en ny.... Puh.... Men det dukker vel opp en kjole...  

Noe positivt er det... Jeg vet nå at jeg må ha en str 10 eller 12... Så det er jo positivt på en måte..... Rare kroppen min.. Altså, jeg er ikke ei lita jente.... :tunge1:

Men du kan jo ikke være veldig stor heller, ettersom du må ha str. 10 el. 12!!! Merkelig dette altså, at størrelsene som SKAL passe ikke gjør det... Pleier jo å være omvendt også, at man som regel må ha en kjole som er en str. større enn det man vanligvis bruker! :klø: Jaja, håper nå at det ordner seg for deg...og morsomt hvis venninnen din vil ha den ene kjolen da!

Men den andre kjolen din, den aller første...er den for stor den også, eller liker du den bare ikke lenger, som jeg tror du skrev engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så gøy.. Den kjolen jeg har er en str 40 fra bridlane.. og den er for liten.. Den er fin den kjolen, men ikke helt meg.. Og ikke aktuell etter at jeg har prøvd MS kjoler og lignende..

Altså.. Nå må dere ikke tro at jeg er helt deformert!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH NEI!!!!!!!!!!! :trøste: Var den for stor???

Uff'a meg! Helt sikker på at det ikke går an å sy inn?

Håper det ordner seg for deg, Miori!!! :klem2:

Du får uansett ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH NEI!!!!!!!!!!! :trøste: Var den for stor???

Uff'a meg! Helt sikker på at det ikke går an å sy inn?

Håper det ordner seg for deg, Miori!!! :klem2:

Du får uansett ha en fin helg!

:klem:

Ja, den var for stor den også.... ( :hoho: galgenhumor..)

Så nå er jeg på leting etter en MS kjole eller lignende i str 12... Om noen vil selge, så bare si til meg....

Men ordner seg gjør det alltid!!!!

God helg til deg også lille MY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har MS-kjole i str 10 jeg da... Meeeeen, er vel kanskje litt vel tett mellom våre bryllup til at det skal gå bra... ;)

Har ikke Toria en kjole til overs?

Nei, nå må jeg dra og rekke flybussen...

Nok en gang - god helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MS-kjole i str 10 jeg da... Meeeeen, er vel kanskje litt vel tett mellom våre bryllup til at det skal gå bra...  ;)

Har ikke Toria en kjole til overs?

Nei, nå må jeg dra og rekke flybussen...

Nok en gang - god helg!  :D

hei lille My.

Tror ikke jeg tør ta sjansen på at det går bra med 8 dager medllom oss..:=) man takk som tilbyr...

Det var TT sin kjole som var for stor...( Noe jeg ikke forstår, for etter mål er vi like ca...) Men jeg må se å få målt meg på nytt... For kjolen er definitivt for stor!!!!!!!!

Lurer på hvorfor folk som skal selge kjolene sine ikke svarer på mail.. Det går jo ann å sende solgt om man har solgt kjolen..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp!

Håper du får napp på en kjole et sted! Ser du etter "alt" i riktig størrelse nå, eller har du fremdeles spesielle ønsker???

Jaja, det skal helt klart ikke være lett! Bare send en mail når du har hatt venninnebesøk!

Ønsker deg en finfin dag og lykke til i videre kjolejakt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snupp!

Håper du får napp på en kjole et sted! Ser du etter "alt" i riktig størrelse nå, eller har du fremdeles spesielle ønsker???

Jaja, det skal helt klart ikke være lett! Bare send en mail når du har hatt venninnebesøk!

Ønsker deg en finfin dag og lykke til i videre kjolejakt!

:klem:

Takk.. Jeg gifter meg ikke i hva som helst for å si det sånn... Og kjolen bør være i den stilen den kjolen du sende meg er.. (FANTASTISK FIN KJOLE ALTSÅ!!!!) Men det er jo 3 mnd igjen..(Så er ikke superstressa ennå...) Går for en str 12 denne gangen, og håper det passer......

Jeg sender deg en mail når venninna har vært her, det er ikke noe problem det:) Håper hun skal ha den, du trenger vel ikke akkurat mer enn en kjole selv:)

God helg vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, da er jeg med! Det er liksom MS-kjolene som er tingen! Men de er jo lekre også da, og så er det så kjekt med den korsettsnøringen for tilpassing!

Enig med du, kjolen er utrolig fin, men jeg trenger ikke to nei...eller, kanskje jeg bare skal bytte!? :klø: Ha en i kirken og en kjole til middagen!??

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TT.. Det var en lur ide, men har ikke du enda en MS kjole hjemme da?? Kan du ikke bare bytte tre ganger i løpet av dagen, de er j o så enkle å få av og på...

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Ja, det er nok MS kjoler som er tingen.. De passer godt til den pærekroppen min... (Om jeg finner en str som passer da...) :roll:

Men da må jeg nesten se ang slør og diadem også, men regner med at jeg skal ha det... Prøver å få kloa i en joanna str 12 nå... Skal se om det ikke går!!! Men det er få som svarer på salgsannonsene sine synes jeg...... :hoho:

ikke sånn kjapp som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere MS i heimen nå, den andre skulle jo min forlover ha, så den henger hos hennes foreldre! :wink:

Men ellers var det jo en god idé med hele TRE kjoler, en i kirken, en til fotografering og en til middag/dans!

:tommelsmil:

:ler:

Buster for at du får en Joanna i riktig størrelse da, er det noen slike til slags!??

*bust*

Du får bare se med slør og diadem. Diadem kan du vel nesten ha uansett vil jeg tro, for det passer jo. Men sløret får du ta når du vet fargen på kjolen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...