Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

En til uka, og en har jeg hatt, men ikke fått karakter på.. Følte den gikk bra, så da stryker jeg vel på den... Men håper på stå karakter!! :-)

Ønsker alle andre med eksamensnerver lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du klarte deg på muntlig!!!! :klappe:

Så lenge man slipper å ta ting om igjen så har man jo all grunn til å være fornøyd!

Men hadde det vært jeg som styrte verden så skulle ingen ha blitt tvunget til å ha muntlig hvis de ikke ville ihvertfall....noe så nervepirrende!

Jeg får vite karakteren min i morgen... men har begynt å tenke skolefri-tanker allerede da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klarte deg på muntlig!!!! :klappe:

Så lenge man slipper å ta ting om igjen så har man jo all grunn til å være fornøyd!

Men hadde det vært jeg som styrte verden så skulle ingen ha blitt tvunget til å ha muntlig hvis de ikke ville ihvertfall....noe så nervepirrende!

Jeg får vite karakteren min i morgen... men har begynt å tenke skolefri-tanker allerede da... :wink:

Det er ikke gøy å ha muntlig når du er sånn som meg i alle fall... begynner kvelden før med hysteriske anfall, og tårer.. fortsetter med en søvnløs natt, for så å begynne eksamens dagen med oppkast.. Og deretter blir det bare verre!!!

lykke til med karakteren i morgen, håper det går som du forventer!!!!

:-)

Nå driver jeg å rydder kontoret, slik at det er ryddig og bra til hjemmeeksamen... Gleder meg litt til den, må være gal jeg da...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Nei, når man er sånn - slik som meg også...da er det IKKE mye gøy med muntlig!!!

har heldigvis vært så heldig at jeg gar sluppet unna med bare én muntlig eksamen gjennom hele min skolegang, og DET er jeg glad for!

Hjemmeeksamen synes forresten jeg også at igrunnen var helt topp!!!

Eneste aberet var at min varte en hel uke, og det var litt lenge...du blir jo så bunden liksom - kan ikke bare spankulere ut av en sal kl. 14... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke så nervøs at jeg kastet opp i dag jeg da... Men det holdt lenge med sjelvene bein og magetrøbbel for meg....I tillegg ble jeg stoppet av politi på vei til skolen...da ble jeg ihvertfall stressa!

Hjemmeeksamen er ihvertfall mer avslappende. Det er jo bra at du gleder deg litt! :wink: Får håpe du får en spennende oppgave da! Det går nok kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trøste:

Nei, når man er sånn - slik som meg også...da er det IKKE mye gøy med muntlig!!!

har heldigvis vært så heldig at jeg gar sluppet unna med bare én muntlig eksamen gjennom hele min skolegang, og DET er jeg glad for!

Hjemmeeksamen synes forresten jeg også at igrunnen var helt topp!!!

Eneste aberet var at min varte en hel uke, og det var litt lenge...du blir jo så bunden liksom - kan ikke bare spankulere ut av en sal kl. 14... :roll:

Oi, en uke.. Ja, det er lenge.. men det er litt kos å sitte å jobbe med ting man synes er gøy da.. Det er det beste faget mitt vi skal ha hjemmeeksamen i , så er vel derfor jeg gleder meg sånn...

Men helt glemt å fortelle at jeg har vært hos sydama i dag, og det er ikke mulig å sy inn kjolen min så mye... Så det blir til at snøringen på kjolen blir helt snurpet igjen... om ingen har en MS Joanna kjole å selge meg i str 14 eller 12.... Jakka gikk det greit å sy inn..

Litt kjedelig å ikke få effekten av snøringen bak altså.. Hmmm... Men vet ikke om jeg vil begynne å jakte på ennå en kjole.... Kanskje noen har en superfin kjole som passer meg perfekt et sted.... Litt lei nå...

Har også vært å pratet litt med blomsternutikken i dag... De var jo verdens søteste, så dit skal vi etter ferien.... Det gleder jeg meg til!!!!

Og i morgen sender jeg inn alle papirer, så det blir bra... ber dem sende hele sulamitten direkte til presten jeg.. har jo så god tid.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke så nervøs at jeg kastet opp i dag jeg da... Men det holdt lenge med sjelvene bein og magetrøbbel for meg....I tillegg ble jeg stoppet av politi på vei til skolen...da ble jeg ihvertfall stressa!

Hjemmeeksamen er ihvertfall mer avslappende. Det er jo bra at du gleder deg litt! :wink: Får håpe du får en spennende oppgave da! Det går nok kjempebra!

ja, håper det går bra!!!!!!!

var innom dagboka de og rablet noen linjer:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeeeeei! :(

Så utrolig kjedelig med kjolen...

Men hvor mye KAN hun sy den inn da???

Du kan jo alternativt, om du synes det blir for kjipt, få sydd en kopi av Joanna da, i Kina...for max. 1900,- kroner inkl. frakt, så vidt jeg vet. Kan undersøke det for deg, dersom du føler det blir helt galt...

Ble litt lei meg på dine vegne nå jeg... Og så synes jeg det er litt rart at den ikke kan syes såpass inn at den ikke blir snurpet igjen. At snøringen ikke er så vid, det gjør jo ikke noe. Men jeg trodde du måtte snurpe den slik den er nå, og ikke hvis den ble sydd inn litt i det minste! :klø: Tar jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett et problem med alle disse krystallene... (Skulle ikke gått ned i vekt jeg altså...) :cry:

Det var visst ikke så lett det der, og siden jeg kjøpte den, så er vekta blitt mindre... Så den sitter nesten ikke på må selv om den er snurpet helt igjen...... Vurderer sterkt å kjøpe meg en kjole til, men fasan.. Er ikke veldig rik altså!!!1

Hvordan er de kopiene da???? Er de noe bra? (Gidder du å sjekke ut litt er du en knupp...) :-)

Eller om noen har en kjole å selge billig til meg før september... En kjole som ligner den jeg har.... Du kan tro jeg er oppgitt!!!!!!! :sjenert:

Glemte vel å skrive at de siste serviettene ble kjøpt i dag... Godt med alt som er gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Nå er jeg oppgitt... Vurderer sterkt å gå på kjolejakt igjen... Tror jeg gir opp altså.... :sur::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa! :trøste:

Sendte deg en PM, men mens jeg skulle skrive, fant jeg ut at jeg skulle sende mail...så nå er det en halv PM og hel mail på vei til deg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa! :trøste:

Sendte deg en PM, men mens jeg skulle skrive, fant jeg ut at jeg skulle sende mail...så nå er det en halv PM og hel mail på vei til deg! *s*

Så bra... Ble litt i tvil her nå... Jeg vil ha kjole som passer meg!!!

Takk for at du finner ut av ting for meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Uff, så kjedelig med kjolen da, miori... :trøste:

Men er det virkelig sånn at du egentlig ikke syns du kan bruke den, da...

Skjønner jo veldig godt at du ikke har lyst til å se etter en annen kjole hvis dette er Kjolen.

Hadde også et lite problem med å få tilpasset kjolen så mye som jeg egentlig burde pga broderier og krystaller - men ikke så stort som det du har nå da...

Håper du finner ut av det...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig dette var da! Har ikke du to kjoler hengende nå? Start egen butikk du.. :-)

Men hvis du virkelig ikke er fornøyd så er jo det kjempe kjedelig. Hvis du har råd så ville jeg kanskje sjekket ut det som Toria skrev om! Lykke til i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle oppmuntrende ord... Mannen sier at det er mulig å kjøpe ny kjole, bare jeg får solgt de to andre.. Og det er ikke så lett virker det som... Ingen som vil ha en eller to flotte kjoler til en billig penge eller???? :roll:

Har bestemt meg for at det blir kjolejakt, så hva gjør man, jo tar kontakt med KGs egen kjoleproff, TT!!!!!

Er kjempe glad for all den hjelpen den frøknen gir altså!! :klem:

Har russlet litt rundt i byen med forloveren min i dag, blant annet vært innom fotografen og sett på album.. Fant et fint, så nå må vi se om ikke gommen liker det også:=) Så har vi snakket litt om morgengave til mannen min... Og er begge enige om at han kommer til å elske det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med kjolen... :trøste: Men det må da være mulig å få solgt de to kjolene? Hva med å prøve qxl eller annonse i aviser? Lykke til ihvertfall! Skal si fra hvis jeg hører om noen som trenger kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...