Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

Du TT... Jeg prøver å sende deg PM jeg.. Men det går kanskje ikke??? Mannen min har slettet bilder av kjolen og sporingsnummeret... Hadde du giddi å sende det på mail til meg??? (Og ja' date=' jeg var litt sur på mannen i går... Så tvinga han med meg på Opera:=)[/quote']

Klart jeg kan! Skal sende med én gang! :)

Forresten, sjekket sporingen - og pakken kom til postkontoret i hjembyen din i går ettermiddag, så da burde du få hentelapp i dag...

:hoppe:

Hvis ikke posten allerede har vært hos dere da!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert... Ikke post her ennå.. men det holder at jeg skriver ut fra siden til posten...Nå kan du tro jeg er spent!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første prøving av kjolen uten hjelp!!!...

Og kjolen er nok for stor.... :grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Men gir den et forsøk til!!!! Når mannen kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første prøving av kjolen uten hjelp!!!...

Og kjolen er nok for stor.... :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  

Men gir den et forsøk til!!!! Når mannen kommer hjem...

Neeeei! :(

Er den like stor som den andre da??? Hmm, måtte hatt en str. 12 du da, eller???

Uff, nå ble jeg lei meg! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei! :(

Er den like stor som den andre da??? Hmm, måtte hatt en str. 12 du da, eller???

Uff, nå ble jeg lei meg! :cry:

Den er ikke like stor som den andre... Men ser ut til at jeg mangler pupper for å fylle den ut... Men må få noen til å snøre skikkelig....

Noen som har en billig fin kjole å selge meg i str 12!!!!!!

NÅ BEGYNNER JEG Å BLI STRESSA!!!!!! (Ja, det er ennå 3 mnd igjen!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd at den er for stor! :cry:

Går det ikke an å få den sydd inn litt,da?

Får vel samme svart på denne som med den andre.. Det er for mange krystaller.. Kanskje jeg bare skal legge inn noen sokker der puppene skulle vært.... :hoho:

Neiiiiiii altså.... Dette kjolegreiene tar knekken på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke like stor som den andre... Men ser ut til at jeg mangler pupper for å fylle den ut... Men må få noen til å snøre skikkelig....

Noen som har en billig fin kjole å selge meg i str 12!!!!!!

NÅ BEGYNNER JEG Å BLI STRESSA!!!!!! (Ja, det er ennå 3 mnd igjen!!)

Har sendt deg en mail med et tips!

Ellers kan du kanskje gjøre som Hannemor - kjøpe deg et sett med kyllingfiléter og legge i bh´en!?? :ler:

Nei uff, det var ikke morsomt! Åh, som jeg skulle ønske at dette ordnet seg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:trøste:

Så uheldig du er da, miori...har skikkelig vondt av deg jeg nå - ikke no' gøy i det hele tatt... :-(

Men jeg har tro på at det ordner seg likevel jeg da! :Nikke::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel samme svart på denne som med den andre.. Det er for mange krystaller.. Kanskje jeg bare skal legge inn noen sokker der puppene skulle vært.... :hoho:

Neiiiiiii altså.... Dette kjolegreiene tar knekken på meg!

:trøste:

Menne duuu...det burde jo fint gå an å fjerne noen av perlene rundt sidesømmene da, og sy inn der!??

Spørre en annen syerske kanskje!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også god plass der oppe.... :ler:

Sydde inn sånne BH-puter i korsettet mitt ,jeg,og det funket for meg. Nå vet jo ikke jeg hvor for stor din er,da,men det kan jo være verdt et forøk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle søte.....

Jeg skal få det her til å funke.. Om det så må kylling, sokker, silikon, puter eller hva som skal til... Det skal funke...

Og om ikke sydama syr, ja da syr jeg.. (Eller svigermor altså...)

At det går ann.... At den kroppen min skal være så vanskelig... Lurer rett og lett på om jeg er en 36 med c-cup pupper oventil, en 38 under bysten. en 40 rundt magen og en 42 over hoftene...( Den perfekte beskrivelse av en pære....) :hoho:

Men nå skal jeg ta meg en stor kopp kaffe, dvs.latte med karamell.... Tenke at jeg tar meg en røyk.... (noe jeg ikke gjør), og så fikser det seg..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle søte.....

Jeg skal få det her til å funke.. Om det så må kylling, sokker, silikon, puter eller hva som skal til... Det skal funke...

Og om ikke sydama syr, ja da syr jeg.. (Eller svigermor altså...)

At det går ann.... At den kroppen min skal være så vanskelig... Lurer rett og lett på om jeg er en 36 med c-cup pupper oventil, en 38 under bysten. en 40 rundt magen og en 42 over hoftene...( Den perfekte beskrivelse av en pære....) :hoho:

:hoho::hoho::hoho:

Du er nå så herlig søt da!!! Verdens søteste lille jente med en goooood posjon selvironi ja, som jeg har sagt før!

Men nå skal jeg ta meg en stor kopp kaffe, dvs.latte med karamell.... Tenke at jeg tar meg en røyk.... (noe jeg ikke gjør), og så fikser det seg..... :oops:

Kos deg med kaffen og den forestilte røyken, så skal du se det ordner seg! Synes i allefall at du har en kjempefin innstilling!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kaffen hylt ned.... :=)

Altså, dette ordner seg nok.. Sydama må jo bare sy inn om jeg sier hun skal... For jeg betaler henne jo for det.. hvis ikke må svigermor hjelpe til:=) Og det gjør hun, bare jeg sier hun er flink nok til det.. (Har en sånn svigermor som ikke tror hun kan noe, men så kan hun alt..)

Men livet går videre.. Har jo enda en kjole til i skapet, og den må jeg slankes inn i :hoho:

miori og alle kjolene:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen får meg til å føle meg som deg.

Ingen får meg til å elske, som deg.

Du fyller mine dager med håp og kjærlighet.

Du hjelper meg framover når livet vil tilbake

Som takk gir jeg deg min kjærlighet

Min trofasthet

Mitt vennskap

Deg vil jeg følge i vinter og vår

I alle våre år

Jeg elsker deg

Stjeler litt her og der om dagen jeg... :hoho:

Skal snart sette i gang med morgengaven til mannen min.. Bilder.. Men tat av ei venninne.. Må bare ta litt mye sol først:=)

Er nå bestemt på at den kjolen skal passe... Nå håper jeg bare det blir en jakke på meg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Soon Mrs S

:ler: er som meg du.... bestilte den misnte undertøyet i butikken men tror du ikke at cupen ble for stor uansett :sur: ....men idag har jeg besøkt enda en undertøysforretning med historien min og jeg fikk kjøpt meg en pakke med sånn innlegg for å ha i bh'en åh ja, de ser ut som kyllingfile

Prøvd det nå og jammen har jeg fått meg noen fine pupper :ler:

Gikk en tur ut på stua der sambo sitter... teste om han la merke til noe men det gjorde han ikke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir 2xkyllinfile på meg også da.. Men hvor får man kjøpt disse??? Her jeg bor er det ikke akkurat det største utvalget altså.... Men SMS, funker det på deg, ja da bør det funke på meg også??? :roll:

Synes jeg ser mannen bryllupsnatta.... :hoho: (her lager jeg ikke noen bilder for dere altså..... :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Ser ut til at det blir 2xkyllinfile på meg også da.. Men hvor får man kjøpt disse??? Her jeg bor er det ikke akkurat det største utvalget altså.... Men SMS, funker det på deg, ja da bør det funke på meg også??? :roll:

Synes jeg ser mannen bryllupsnatta.... :hoho: (her lager jeg ikke noen bilder for dere altså..... :o )

:hoho:

Ja... liksom, da var det en der og en til her og så bh'en :ler:

Men du... skulle tro de hadde det hos en vanlig unertøysforretning. Kanskje jeg kan sjekke litt på nett eller for deg. Hvis ikke så kjøper jeg for deg her og sender av gårde i full fart til deg. No problem det :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMS: Du lagde et bilde for meg ja.... :hoho: Skal sjekke i den ene rene undertøysforetningen vi har har her i byen, så får jeg bare håpe.. Om ikke er su supersnill om du gidder å kjøpe å sende avgårde til meg.. (Vet du ca pris???)

Men rart altså, at det ikke går å finne en kjole som passer meg.. Mener, jeg har jo ikke en str som er direkte unormal.... (Mange norske pærekvinner altså...) :hoho:

Nå sitter jeg her å skal skrive jobbsøknad, men tror du ikke word har hengt seg... Dagen i dag er ikke min altså!!!! Og ikke får jeg det til å avslutte heller.... :roll: :evil: :roll:

Gleder meg til å prøve kjolen en gang til jeg, det blir gøy.... Den er så fin altså... Akkurat mitt i blinken for meg... Og finere enn Joanna....(Tenke seg til..)

Forresten.. Noen som har forslag til hva vi kan ha i disse gaveeskene våre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...