Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

Måtte bare ta med dette også, BARNS TANKER OM BRYLLUP OG EKTESKAP;

Hvordan bestemmer man seg for hvem man skal gifte seg med? Du må finne en som liker de samme tingene som deg. Hvis du for eksempel liker sport, må hun like at du liker sport, og hente chips og brus til deg mens du ser på sporten (Emil, 10 år)

Er det bedre å være singel eller å være gift?Det er bedre for jenter å være singel enn for gutter. Gutter trenger noen til å rydde opp etter seg. (Anna, 9 år)

Jeg får hodepine når jeg tenker på sånt. Jeg er bare et barn (Adam, 7 år)

Når er den rette alderen å gifte seg?

Ingen alder er riktig. Du må være idiot for å gifte deg. (Fredrik, 6 år)

Når du er 84, for når du er så gammel jobber man ikke lenger, og kan ligge på soverommet og elske hverandre hele dagen. (Carola, 8 år)

Når jeg er ferdig i barnehagen (Martin, 5 år)

Hvordan kan en fremmed se om to personer er gift med hverandre?

Gifte ser ofte lykkelig ut når de snakker med andre mennesker (Elin, 8 år)

Du må kanskje gjette, men en god ledetråd er hvis de skriker til samme barn (Sebastian, 8 år)

Hva har din mamma og pappa til felles?

Ingen av dem vil ha flere barn. (Kicki, 8 år)

Hva gjør de fleste personer på en «date»?På første daten lyver de for hverandre, og det pleier å få dem så interessert at det blir flere dater. (Ola, 10 år)

Når er det greit å kysse noen?

Det er aldri ok å kysse en gutt. De bare slever på en. Det var derfor jeg sluttet med det. (Jeanette, 10 år)

Du bør ikke kysse en jente med mindre du har penger til en ring og et videokamera, for hun vil ha videofilmer fra bryllupet. (Oskar, 10 år)

Hvordan ville du få ditt ekteskap til å fungere?

Si at hun er vakker, selv om hun ser ut som en lastebil (Rick, 10 år)

Det er lurt å huske navnet på kjæresten sin, ellers blir det bråk.

Hvis det er like strevsomt å være forelsket som å lære seg å skrive, vet jeg ikke om det er verdt det.

Var å stjal denne hos sneip... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså... Nå er den kjolen jeg kjøpte av TT, som var for stor til meg solgt.... *Glad for det jeg* :-)

Men nå trenger jeg en kjole da.... Himmel altså.... Uff.... Blir stressa jeg nå !!!!! Virkelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Nå er den kjolen jeg kjøpte av TT, som var for stor til meg solgt.... *Glad for det jeg* :-)

Men nå trenger jeg en kjole da.... Himmel altså.... Uff.... Blir stressa jeg nå !!!!! Virkelig!!!!

Blitt rene salgskonsulenten min du! :-)

Fikk en mail av venninnen din, så håper hun vil ha den!!! Har sendt deg en mail også, som du kan lese, så tar vi alt derfra!

Når gifter hun seg forresten?

Håper du finner kjole, håper du finner kjole, håper du finner kjole, håper du finner kjole, håper du finner kjole...bare maner litt jeg! :ler:

Utrolig mange søte gullkorn fra barnemunn! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nå jobbet som salgskonsulent noen år, så dette kan jeg.. Må bare si at jeg er enig med deg i mailen din, men du har fått svar..... :-)

hun gifter seg nyttårsaften. Tidlig ute hun se...

Men bedre sent enn aldri:=)

Alle som har en MS kjole i str 12 å selge før slutten av august... Bare å sende meg pm altå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, oi, oi.... Nå fikk jeg litt mer følelsen av at vi skal gifte oss her....

Fikk mld av forloveren til mannen , han vile gjerne ha datoer som passet for utdrikkingslag og en liste med navn.... oi,oi,oi....

Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

:vinke:

Noe kjolenytt eller??? Fått napp noe sted?

Ville bare innom for å gi deg en lørdagskveldognatte- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

:vinke:

Noe kjolenytt eller??? Fått napp noe sted?

Ville bare innom for å gi deg en lørdagskveldognatte- :klem:

Ikke noe kjolenytt... Jeg er fortsatt på desperat leting!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, ingen som svarer på mail altså? Eller er kjolene solgt?

Nå må bare den kjolen din dukke opp altså! Skulle ønske drømmen bare åpenbarte seg!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, ingen som svarer på mail altså? Eller er kjolene solgt?

Nå må bare den kjolen din dukke opp altså! Skulle ønske drømmen bare åpenbarte seg!!!

:klem:

Altså, fol svarer på mail..men jeg betaler ikke 5000-7000 kroner for kjoler som er brukt en, to, og tre ganger... Så er jeg litt i tvil om str 10 er for liten for meg... Få tolvere der ute....

Men leter til jeg finner:=) Takk for PM snuppa:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, str. 12 / 40 er vel nesten den vanligste størrelsen for mange, og da blir det de kjolene det er færrest av, fordi det er de som selges først... Dessverre! Jeg fant ut av str. 12 er det som passer meg aller best, og da er det kanskje det som passer deg også? Men MS-kjolene som har snøring, der kan du godt ha størrelse 10 tror jeg, da får du jo bare god effekt ut av korsettet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte jeg det ikke... Det blir str 12 i alle andre kjoler enn MS tror jeg, da kan jeg ha str 10... (Dvs. alle kjoler med snøring er ok i str. 10)

Men leter videre jeg, så finner vel en kjole som får meg til å begynne å grine...

I går kveld begynte jeg å fable om å sy om den kjolen jeg har her hjemme.. helt desperat jo!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en kjole jeg syntes var så fin da.. men er så usikker nå!!! Redd for å gjøre enda et bomkjøp jeg altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant en kjole jeg syntes var så fin da.. men er så usikker nå!!! Redd for å gjøre enda et bomkjøp jeg altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Kan jeg spørre om hvilken kjole det var da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... ikke greit å være kjole-forvirra.....

Håper det ordner seg snart og at du ender opp med Drømmekjolen med stor D! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da... ikke greit å være kjole-forvirra.....

Håper det ordner seg snart og at du ender opp med Drømmekjolen med stor D! :wink:

takk for det.. :=) Vet du hva? Det håper jeg også... Noen som vet om bra utleie steder i Østfold da??? Sånn i krise fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært på solbruden på sellebakk jeg....

Men der har vel du vært allerede eller?

Syns egentlig ikke butikken er så veldig bra, litt rotete og ikke alltid like god service..men de har jo en del fine kjoler da! :wink:

Ellers vet jeg det er en i Sarp. sentrum..men aldri vært der selv og aner ikke hvordan det er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært på solbruden på sellebakk jeg....

Men der har vel du vært allerede eller?

Syns egentlig ikke butikken er så veldig bra, litt rotete og ikke alltid like god service..men de har jo en del fine kjoler da! :wink:

Ellers vet jeg det er en i Sarp. sentrum..men aldri vært der selv og aner ikke hvordan det er der...

Solbruden ja... Der har jeg vært kan du si.... og mulig de har fine kjoler, men vet de hvordan de skal behandle kunder????? Jeg blir så lite imponert.. men må jeg ha kjole, så må jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så imponert av servicen jeg heller nei... hadde tenkt til å kjøpe sko når jeg var og hentet kjolen der..men de gadd jo så vidt å se på meg og jeg følte meg ganske lite velkommen :roll: ..så skoene kjøper jeg mye heller et annet sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...