Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

KJOLEN HAR KOMMET!!!!! :tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:

Har ikke fått prøvd den ennå, men den skal jo passe. Må si at dette er den fineste kjolen til nå... Håper det ikke blir flere kjoler på meg!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvd kjolen sånn halvveis... Klarte liksom ikke snøringen helt da, men kjolen sitter den... Utrolig flott var den på også!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

neihei.. Jeg tror dette er kjolen min jeg jentene:=)

JEG VET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er prøvd, og jeg er sååååå UTROLIG fornøyd.. (selv om mannen snøra meg igjen så jeg nesten ikke fikk puste...) :hoho:

Det beste er at jeg slipper å gjøre noe med den. Kjolen er lang, men ikke så lang at den "legger" seg ut over gulvet. Så tror det er bra nok jeg. (Heller ikke så lang at jeg snubler i den foran)

Har bestått min siste eksamen i dag også, så er strålende fornøyd!! Nå venter jeg bare spent på hovedopptaket til samordna:=) (La meg komme inn op det jeg vil!!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: )

Ellers er det blitt gjort lite med bryllup denne uka, jobber hver kveld denne uka, så har utsatt det til neste uke..... :ler: (Men har fortsatt god tid...)

Nå lurer jeg på hvordan jeg skal få kopiert denne dagboka mi da....... :hoho: Ingen verdensmester på sånt jeg altså... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snupp!

SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig bra at du endelig svinser rundt i lykkerus over kjolen din!

:hoppe:

Mannen like fornøyd?

Får vi se bilde!??? På mail kanskje??? *spent*

GRATULERER så masse med vel bestått eksamen også!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp!

SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig bra at du endelig svinser rundt i lykkerus over kjolen din!

:hoppe:

Mannen like fornøyd?

Får vi se bilde!??? På mail kanskje??? *spent*

GRATULERER så masse med vel bestått eksamen også!

:tommelsmil:

Vi hadde så dårlig med strøm på kameraet i går, så det ble dessverre ikke noen bilder. Får ta det neste gang... (Forloveren min må fint øve seg på å tre på meg den kjolen...) BEKLAGER :-?

Deilig med overstått eksamen, og jeg har klart å fullføre et årsstudium på et halvt år. Det er jeg fornøyd med det!!

Sitter her å klør meg ihjel.. Fått to stikk på leggen, som nå er så store som tennisballer... Kan ikke si jeg gleder meg til å stå på beina i 6 timer etterpå!!!

Nå håper jeg sløret passer til... (Kan du sende det om ikke alt for lenge???) :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååååå gøy at kjolen passet og du er fornøyd!!!  :hoppe:

Og gratulerer med bestått eksamen!!! :danse:

Jeg er overlykkelig!!! Flott kjole.. Og for en midje man får:=) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg mail...

Menne duuu, apropo kopiering av dagbok!

Gå inn på den aller første siden i dagboken din, og så skriver du "printview.php" i adresselinjen til siden, der det fra før av står "viewtopic.php" - så kommer hele dagboken opp på en og samme side og du kan lett kopiere det hele over i word og lagre der! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kjole da!! Bra det ordnet seg til slutt!! Og selvfølgelig gratulerer med eksamen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte bare stjele dette hos TT :oops: Er noe sånt som verdensrekord i "leifer", men har tro på at det er "sinnabrusen eller mangel på søvn" som har skylda :hoho:

Lo godt når jeg leste det. Søt du da TT :kose: :enig_animasjon:

"Dere er altrså så herlige!!!< WEEE!!!

ejg har vært på st.shans frest og kodst meg med gamle venner fra videregårende! det har helt topp, SÅ koselig...blir bare litt lei av at alle hele tiden maser om bryllup! *s* Det er jo det eneste fokl vil snakke med deg om når de set deg...hihi...og jegn snakker gjerne jeg, tiol enn viss grad! Nå gleder jeg meg bare masse til jeg skal til florsiten i mirngen og avtrale brudevbukett! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å høre at kjolen er i hus og ikke minst at den er AKKURAT passe. Det må være en utrolig deilig følelse!

Gleder meg til jeg har kjolen min i hus også :P

God helg!!

Surfinia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...