Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

Ok...best wishes for your finals! :tommelsmil:

...sensuren for hovedoppgaven min falt i dag, og det gikk rett BÆSJ! :-x Jeg stod, men ikke mer enn det heller! *#&%#)/%&/&¤# sier jeg om det, og så er jeg ferdig!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok...best wishes for your finals! :tommelsmil:

...sensuren for hovedoppgaven min falt i dag, og det gikk rett BÆSJ! :-x  Jeg stod, men ikke mer enn det heller! *#&%#)/%&/&¤# sier jeg om det, og så er jeg ferdig!!! :ler:

det var som svarte da....:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var som svarte da....:/

Æsj, pytt sann!

Det var kanskje ikke sååå ille, men jeg ble litt skuffa og har bannlyst veilederen min, eller vår, skrev jo med en venninne... Den veilederen kan hoppe langt gokkenivoll, bare så det er sagt!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, pytt sann!

Det var kanskje ikke sååå ille, men jeg ble litt skuffa og har bannlyst veilederen min, eller vår, skrev jo med en venninne... Den veilederen kan hoppe langt gokkenivoll, bare så det er sagt!!! :evil:

Da vet jeg om en veileder til som kan hoppe sammen med din!!!!!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så synd at kjolen er for stor, men det lar seg nok fikse med nål og tråd! Fortvil ikke! :D

Kan jo snart starte brudebutikk du! :ler:

Lykke-lykke-lykke til med lesing og eksamen!!! :tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Du ordner det med kjolen vettu. Hadde vært verre om den var for liten... :roll:

Jeg er så spent på min!! Kommer snart - den er ferdig renset i dag! :hoppe:

Masse lykke til videre med lesinga til eksamen...vi er to sammen om å sitte her i stedet for å lese :wink: har seks eksamener jeg, så jeg bør kanskje ikke sitte her lenger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant, Lille My og julibrud 2006:

Både kjolen og eksamen bør ordne seg:) Lur ide det med å starte butikk:=) :hoho:

Nå er det KG tid, eksamenslesing nok i dag:=) (Organisert bøkene mine da:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Husk å ta bilder av*

Fotograf:

*brudeparet

*brudeparet med forlovere

*brudebuketten

*bruden alene

*brudgommen alene

Vi:

*hos frisøren

*bordpynt

*lokalet

*brudeparet med foreldre

*brudeparet med søsken

_________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Husk å ta bilder av*

Fotograf:

*brudeparet

*brudeparet med forlovere

*brudebuketten

*bruden alene

*brudgommen alene

Vi:

*hos frisøren

*bordpynt

*lokalet

*brudeparet med foreldre

*brudeparet med søsken

_________________

Smart liste! :tommelsmil:

Men skulle ikke du lese da!??? :ler::tunge1:

Neida, bare tuller... Det er jo mange timer siden du var innom, og PAUSER - det må man ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Izaria og TT :-)

Jeg leser og leser, men pauser må jeg ha... :hoho: Begrenset hva det lille hodet mitt har av kapasitet! :veldigsur:

I går ble vi ferdige med invitasjonene og konvoluttene, skal si det ble lekkert... :hoppe:

Ringt til sydama også, så nå skal jeg dit med kjolen for å se om hun kan sy den inn. :roll: Håper det går!!!

Men tilbaket til lesingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh' date=' forte deg inn her etterpå da, så vi får høre siste kjolenytt!!! :-)[/quote']

Formulere meg kan jeg tydeligvis ikke :hoho: Drar ikke opp dit før etter jeg er ferdig med den første eksamen min i alle fall... Så både dere og jeg må vente i spenning! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaaah! :roll:

Neida... :ler: ... Eksamen først, klart det, det er jo tross alt ganske kjekt å få overstått og bestått! :wink:

Men tid er du ferdig med eksamen da!?!?! Jeg er jo så utålmodig på dine vegne!!! :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaaah! :roll:

Neida... :ler: ... Eksamen først, klart det, det er jo tross alt ganske kjekt å få overstått og bestått! :wink:

Men tid er du ferdig med eksamen da!?!?! Jeg er jo så utålmodig på dine vegne!!! :tunge1::ler:

Egentlig ikke ferdig med eksamen før litt ut i juni jeg da, har jo tre stykker... men om en uke er den første ferdig gjort.... Og da blir det tur til sydama!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...