Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)


Miori

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oioioi så flink du er! Rekordfart dette! :ler:

Neida, på ingen måte... Jeg har vært her inne lenge, men måtte pga noen ting slette min første bryllupsdagbok.. men nå er jeg tilbake for å bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke tårene trillet på meg når de svenskene giftet seg på bryllupsfeber i dag???? :hoho: Mannen min bare tittet rart på meg.... Så lurte han på hvordan i alle dager det kom til å gå i vårt bryllup.. gråter jeg, ja da er det lett for ham å begynne å gråte også....

Kommer til å gråte fra start til ende den dagen jeg.... :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke tårene trillet på meg når de svenskene giftet seg på bryllupsfeber i dag???? :hoho: Mannen min bare tittet rart på meg.... Så lurte han på hvordan i alle dager det kom til å gå i vårt bryllup.. gråter jeg, ja da er det lett for ham å begynne å gråte også....

Kommer til å gråte fra start til ende den dagen jeg.... :grinele:

Tårene trilla hos meg også gitt... Blir så fort rørt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene trilla hos meg også gitt... Blir så fort rørt! :ler:

Godt det ikke bare er meg da;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Velkommen tilbake! :D

Hm, bryllupsfeber har jeg ikke fått med meg - har tydeligvis gått glipp av litt romantikk på mandagskvelden! :wink:

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Super liste du hadde på framsiden, den kommer jeg til å stjele...

Fikk ikke med meg episoden av Bryllupsfeber i dag. Dumt, for syns det var morsomt å se på planleggingen (selv om det ikke var så mange tips å ta med seg). men jeg regner med at alle ble gift...??

Og takk for velkomsthilsen i dagboken min :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super liste du hadde på framsiden, den kommer jeg til å stjele...

Fikk ikke med meg episoden av Bryllupsfeber i dag. Dumt, for syns det var morsomt å se på planleggingen (selv om det ikke var så mange tips å ta med seg). men jeg regner med at alle ble gift...??

Og takk for velkomsthilsen i dagboken min  :) .

Bare å stjele, har stjålet den selv!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EKTESKAPSOPPSKRIFT

I ekteskapet trenger du:

Omtanke, respekt blandet

med mye kjærlighet.

Tillit, forståelse og

litt tålmodighet.

Humor og vilje samt

fleksibilitet.

Tilgivelse, godt vennskap

og ettergivenhet.

Et ekteskap med dette

vil vare lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kjole er å hente på postkontoret i morgen.... I morgen!!!!! Jeg er så spent!!!!!!!! Weeeeeee!!!

Det som ikke er så gøy er at i morgen er det dommedag også.... Eksamenstidspunkter og fag blir utgitt... Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Invitasjonene er ferdig trykket.. Så til helga blir det bretting og fiksing.. Samt skriving på konvolutter:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, høres ut som du har nok å holde på med for tiden; kjole, eksamen og invitasjoner...

Men kjole er jo veldig spennende!!! Håper den er som forventet :)

Og invitasjoner er jo koselig putlearbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, høres ut som du har nok å holde på med for tiden; kjole, eksamen og invitasjoner...

Men kjole er jo veldig spennende!!! Håper den er som forventet  :)  

Og invitasjoner er jo koselig putlearbeid...

Litt å styre med ja... Så kan jeg legge til et par konfirmasjoner, en dåp og et 50 års lag i mai:=) Tror jeg skal sove bort hele juni!!!!

Gleder meg enormt til kjolen kommer, og håper jeg blir fornøyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notere bak øret: 4 glass og noe godt å drikke til fotograferingen!!!!!:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  

Invitasjonene er ferdig trykket.. Så til helga blir det bretting og fiksing.. Samt skriving på konvolutter:=)

Så gøy da! :-)

Det er jo så artig når man blir så fornøyd, og endelig kan sende invittene ut - DA er det alvor da! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kurv på toalettet! fylt med hårspray, deospray, hårnåler, sikkerhetsnåler, strømper, plaster, hodepinetabletter, kleenex, frisk etc

Kjolen har kommet: OG DEN ER FOR STOR!!! Er en str 16 gitt... Men jeg har bestemt meg for at denne vil jeg ha, om det er mulig å sy den inn!!!! Tror dere det???? Ble litt skuffa... Men ellers var både kjole og jakke i topp stand:=)

Nå er det eksamen for alle penga fremover... Lese fra 9-21 hver dag... Oi, oi.. Som jeg gruer meg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Så gøy at kjolen er kommet da :hoppe: - dumt at den er for stor, men den kan jo sikkert sys inn en del da. Du får høre med ei systue. :)

Ser ut til at du har stramt program framover, må ikke slite deg helt ut da! :wink:

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at kjolen er kommet da :hoppe: - dumt at den er for stor, men den kan jo sikkert sys inn en del da. Du får høre med ei systue. :)

Ser ut til at du har stramt program framover, må ikke slite deg helt ut da!  :wink:  

God kveld!

Stramt program, hvem jeg???? Nei, aldri..... :hoho:

Litt trist det med kjoel, enda tristere er det at jeg har 3 eksamner snart... Nå har jeg to bruddekjoler i hus, og ingen av dem passer perfekt.... Kanskje jeg gifter meg med mannen i undertøyet, som forøvrig også er for stort.. har sko og slør da, som paser.. Men også et par sko som er for små, og et slør jeg bør selge... :hoho:

Artig når ting ikke går etter planen ja...(NEI!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta! :trøste:

KLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM

Men altså - du likte Joanna-kjolen godt ellers, utenom det at den er for stor? Hva måler du rundt brystet da? Tenker bare hvor mye den evt. må legges inn... Det er uansett mye enklere å få en kjole lagt inn, enn å legge ut - så det skal nok gå bra... Stikk innom en salong eller ring en syerske og forhør deg litt. Men hadde ikke hun som solgte deg kjolen oppgitt feil størrelse nå??? :klø:

Hold oss oppdaterte da! Og så håper jeg du finner deg nytt undertøy i det minste...kan ikke ha noe av at du skal gifte deg i bare undertøyet, som OGSÅ er for stort!!! :ler:

Må ikke ta av deg så mye vettu! :tunge1:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta! :trøste:

KLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM

Men altså - du likte Joanna-kjolen godt ellers, utenom det at den er for stor? Hva måler du rundt brystet da? Tenker bare hvor mye den evt. må legges inn... Det er uansett mye enklere å få en kjole lagt inn, enn å legge ut - så det skal nok gå bra... Stikk innom en salong eller ring en syerske og forhør deg litt. Men hadde ikke hun som solgte deg kjolen oppgitt feil størrelse nå??? :klø:

Hold oss oppdaterte da! Og så håper jeg du finner deg nytt undertøy i det minste...kan ikke ha noe av at du skal gifte deg i bare undertøyet, som OGSÅ er for stort!!! :ler:  

Må ikke ta av deg så mye vettu! :tunge1:  

:klem:

Den der klemmen trengte jeg virkelig... :-)

Tror nok kjolen passer til en 40/42 som hun skrev... Men det er min tidligere størrelse..Nå er jeg mer en 38.. I alle fall på overkroppen.... Er vel rundt 100 over bysten, muligens mindre nå....(Finner ikke målebånd...)

Må sy inn korsettet mitt også jeg.. :hoho:

Ellers trenger jeg all støtte jeg kan få i denne eksamenstiden!!!!!!!!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...