SoWhat? Skrevet 22. februar 2020 #301 Del Skrevet 22. februar 2020 Det er veldig mye fint her! Talentfulle mennesker. Alltid morsomt å se i denne tråden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2020 #302 Del Skrevet 22. februar 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Det er veldig mye fint her! Talentfulle mennesker. Alltid morsomt å se i denne tråden! Enig, en flott tråd! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. februar 2020 #303 Del Skrevet 22. februar 2020 På 19.2.2020 den 12.31, AmandaVI skrev: Illustrasjon fra en av bildebøkene mine. Dette er gangen i den gamle leiligheten min, sett fra badet. Jeg vasket badet en dag og så tilfeldigvis ut av rommet, og det var noe med ettermiddagssolen som gjorde at jeg bare måtte ta et bilde. Dette ble tatt under den glovarme sommeren 2018, (det er derfor geraniumen står inne, forresten) da jeg hverken tegnet eller skrev et ord. Det er ikke det beste jeg har gjort, men det er en artig oppsummering av hverdagslivet mitt. Alle tingene er virkelige og veldig verdifulle for meg 😊😃 Kjempefin tegning! Ser veldig koselig ut hos deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #304 Del Skrevet 22. februar 2020 4 timer siden, Frøkensina skrev: Kjempefin tegning! Ser veldig koselig ut hos deg. Enig Anonymkode: 8de9d...1dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 28. februar 2020 #305 Del Skrevet 28. februar 2020 I begynnelsen av februar så la jeg ut en tegning av en svane som jeg ikke var helt fornøyd med. Ene vingen og kroppen stemte ikke. Nå har jeg tegnet en ny svane, og nå er jeg fornøyd 😁. Jeg har brukt samme fargevalg, men en litt annen vinkel på svanen, og nå syns jeg kroppen og vingene ble bra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 3. mars 2020 #306 Del Skrevet 3. mars 2020 På 28.2.2020 den 16.25, Samuelle skrev: I begynnelsen av februar så la jeg ut en tegning av en svane som jeg ikke var helt fornøyd med. Ene vingen og kroppen stemte ikke. Nå har jeg tegnet en ny svane, og nå er jeg fornøyd 😁. Jeg har brukt samme fargevalg, men en litt annen vinkel på svanen, og nå syns jeg kroppen og vingene ble bra. Nydelig! Husker den andre svanen også, syntes begge er kjempefine😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #307 Del Skrevet 5. mars 2020 På 28.2.2020 den 16.25, Samuelle skrev: I begynnelsen av februar så la jeg ut en tegning av en svane som jeg ikke var helt fornøyd med. Ene vingen og kroppen stemte ikke. Nå har jeg tegnet en ny svane, og nå er jeg fornøyd 😁. Jeg har brukt samme fargevalg, men en litt annen vinkel på svanen, og nå syns jeg kroppen og vingene ble bra. Så flott den ble. Ser hvordan lyset skinner igjen i vannet, gjenspeiler mer formen på svanen. Tenkte på denne da jeg så et svanepar svømme sammen tidligere i dag, og måtte inn og ta en titt Anonymkode: 8de9d...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. mars 2020 #308 Del Skrevet 5. mars 2020 En ugle i natten (med signaturen blurret bort)! Tegnet i full fart etter en utfordring i ei kunstgruppe på facebook. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #309 Del Skrevet 6. mars 2020 9 timer siden, Ardwinna skrev: En ugle i natten (med signaturen blurret bort)! Tegnet i full fart etter en utfordring i ei kunstgruppe på facebook. Så nydelig! Anonymkode: 855dd...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 7. mars 2020 #310 Del Skrevet 7. mars 2020 På 3.3.2020 den 20.09, langbein86 skrev: Nydelig! Husker den andre svanen også, syntes begge er kjempefine😊 Tusen takk! På 5.3.2020 den 13.34, AnonymBruker skrev: Så flott den ble. Ser hvordan lyset skinner igjen i vannet, gjenspeiler mer formen på svanen. Tenkte på denne da jeg så et svanepar svømme sammen tidligere i dag, og måtte inn og ta en titt Anonymkode: 8de9d...1dc Tusen takk, så hyggelig at du tenker på tegningene mine også i hverdagen! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 7. mars 2020 #311 Del Skrevet 7. mars 2020 Min skilpadde nr to I det første maleriet fokuserte jeg kun på skilpadden. Nå ville jeg plassere den i et miljø, og jeg har brukt minst like mye tid på omgivelsene som på skilpadden. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #312 Del Skrevet 7. mars 2020 2 timer siden, Samuelle skrev: Min skilpadde nr to I det første maleriet fokuserte jeg kun på skilpadden. Nå ville jeg plassere den i et miljø, og jeg har brukt minst like mye tid på omgivelsene som på skilpadden. Wow, dette var imponerende! Anonymkode: 855dd...ee6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #313 Del Skrevet 12. mars 2020 Ble inspirert av denne gruppen en gang, tråden dukket opp i dag igjen. Ikke mine motiv, men avtegnet av en som selger "malerier" av desse, ser henne ofte på FB Anonymkode: c9c14...a8c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 15. mars 2020 #314 Del Skrevet 15. mars 2020 På 7.3.2020 den 17.23, AnonymBruker skrev: Wow, dette var imponerende! Anonymkode: 855dd...ee6 Takker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 15. mars 2020 #315 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg prøver meg på nok et undervannsbilde. Jeg er usikker på om det er ferdig, hva syns dere? Selve sjøhesten er jeg ferdig med, jeg lurer mer på om jeg skal fylle inn mer planter/koraller i bakgrunnen. Det kan bli for mye. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. mars 2020 #316 Del Skrevet 15. mars 2020 3 timer siden, Samuelle skrev: Jeg prøver meg på nok et undervannsbilde. Jeg er usikker på om det er ferdig, hva syns dere? Selve sjøhesten er jeg ferdig med, jeg lurer mer på om jeg skal fylle inn mer planter/koraller i bakgrunnen. Det kan bli for mye. Synes det ser ferdig ut. Det av skilpadda ser ut som et fotografi. Du er superdyktig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 15. mars 2020 #317 Del Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, Sola de skrev: Synes det ser ferdig ut. Det av skilpadda ser ut som et fotografi. Du er superdyktig! Takker! 😘 Ja, kanskje det er ferdig. Jeg får se det an et par dager. Det er ofte sånn at jeg liker et ferskt maleri bedre når det har gått et par dager. Da klarer jeg å se helheten. Mens jeg maler og like etterpå, så ser jeg bare de enkelte delene, og da skal det mer til at jeg blir fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. mars 2020 #318 Del Skrevet 15. mars 2020 Stemmer for at det er ferdig! 😊 Sjøhesten er veldig fint innrammet av vegetasjon/koraller og den kommer i fokus med mørk bakgrunn. Hvis du ser på helheten så er det veldig godt balansert ved at «vegetasjonen» har et naturlig utydelig fokus (som strømninger gir) og sjøhesten blir passe skarp. Fint komponert med linjer/bevegelser også Jeg falt også litt ekstra for skilpadden 😍 Du er flink! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 16. mars 2020 #319 Del Skrevet 16. mars 2020 17 timer siden, Frøkensina skrev: Stemmer for at det er ferdig! 😊 Sjøhesten er veldig fint innrammet av vegetasjon/koraller og den kommer i fokus med mørk bakgrunn. Hvis du ser på helheten så er det veldig godt balansert ved at «vegetasjonen» har et naturlig utydelig fokus (som strømninger gir) og sjøhesten blir passe skarp. Fint komponert med linjer/bevegelser også Jeg falt også litt ekstra for skilpadden 😍 Du er flink! Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere komposisjonen! Jeg hører på dere, og lar være å gjøre noen endringer 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. mars 2020 #320 Del Skrevet 16. mars 2020 8 minutter siden, Samuelle skrev: Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere komposisjonen! Jeg hører på dere, og lar være å gjøre noen endringer 😘 Bare hyggelig! Synes sånt er gøy 😊 Og det er veldig inspirerende og morsomt å kunne se hva dere tegner eller maler her, helt herlig tråd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå