Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 12.3.2020 den 10.45, AnonymBruker skrev:

Ble inspirert av denne gruppen en gang, tråden dukket opp i dag igjen. Ikke mine motiv, men avtegnet av en som selger "malerier" av desse, ser henne ofte på FB :)

20200312_104217.jpg

Anonymkode: c9c14...a8c

De var fine. Kjekt at du også ville bidra ☺️

Anonymkode: 8de9d...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 5.3.2020 den 23.46, Ardwinna skrev:

En ugle i natten (med signaturen blurret bort)! :) Tegnet i full fart etter en utfordring i ei kunstgruppe på facebook.

WfxcEpi.jpg

Denne likte jeg 🙂 Snøugle? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flotte undervannsbilder @Samuelle. De har du jobbet lenge med :) 

Selv har jeg hatt to slitsomme uker, men er i gang med 2 forespørsler. En fjordhest, og portrett av kjæledyret til noen jeg pleier å handle hos. 

Stakk innom tråden i dag, for å se hva som var kommet inn, og for å se om noen hadde gitt coronaviruset et ansikt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne likte jeg 🙂 Snøugle? 

Tror det er en perleugle eller en haukugle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Elsker denne tråden, det er en kjærkommen flukt fra alt det fæle. 

Anonymkode: 66779...701

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så enig, det er få tråder på dette forumet som gjør en mindre stresset for tiden - da er det så fint å ha et sted som dette! ❤️ 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse fiskene heter lionfish på engelsk. På norsk blir de kalt både løvefisk og dragefisk. Veldig vakre, men bli ikke fristet til å ta på dem, for spissene har dødelig gift. Jeg har sett mange av dem i Rødehavet. En gang dykket vi inn i et vrak, og der var det mange av dem inne i vraket. De blir ganske store, opp mot 40 cm lange.

A9E81FA5-3C71-4D5A-A65E-54FA5DCA2B68.jpeg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Samuelle skrev:

Disse fiskene heter lionfish på engelsk. På norsk blir de kalt både løvefisk og dragefisk. Veldig vakre, men bli ikke fristet til å ta på dem, for spissene har dødelig gift. Jeg har sett mange av dem i Rødehavet. En gang dykket vi inn i et vrak, og der var det mange av dem inne i vraket. De blir ganske store, opp mot 40 cm lange.

Wow fantastiske farger! Så flink du er! Du har ofte historier med tegningene dine, det gjør det hele enda bedre, om mulig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow fantastiske farger! Så flink du er! Du har ofte historier med tegningene dine, det gjør det hele enda bedre, om mulig. 

Takker :blomst:. Jeg har erfart at maleriene som regel blir best når jeg har en relasjon til motivet. For eksempel klarer jeg ikke å tegne en hund bra hvis jeg ikke syns at den er pen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Jeg likte så godt denne kommentaren, det er fantastisk å kunne bety noe for noen i denne vanskelige tiden. Jeg har ikke noen plan for mitt neste maleri. Har du noen ønsker? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23.3.2020 den 17.14, Samuelle skrev:

Jeg likte så godt denne kommentaren, det er fantastisk å kunne bety noe for noen i denne vanskelige tiden. Jeg har ikke noen plan for mitt neste maleri. Har du noen ønsker? 

Jeg elsker hester, og magiske skapninger som enhjørninger, drager, og den perfekte mann, så om du føler deg inspirert til å male noen av disse, gleder jeg meg sykt til å se, når enn det måtte bli 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 23.3.2020 den 16.47, Samuelle skrev:

Bare se, men ikke røre fikk vi ofte høre som barn. Tror jeg ville fulgt det rådet i dette tilfellet ja.

Likte dette veldig godt. Et sunket skip i bakgrunnen. Ikke bare tegner du bra. Du er også veldig flink til å finne nye temaer :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 18.3.2020 den 18.53, AmandaVI skrev:

Illustrasjon fra den første bildeboken min :)

20200318_184810.jpg

Denne var kjempefin. Har tidligere jobbet på sykehus, og kjenner igjen mye av utstyret i rommet.

Likte godt at sykepleieren var en mann. Vi trenger flere menn i det yrket :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23.3.2020 den 17.08, Samuelle skrev:

Takker :blomst:. Jeg har erfart at maleriene som regel blir best når jeg har en relasjon til motivet. For eksempel klarer jeg ikke å tegne en hund bra hvis jeg ikke syns at den er pen. 

Den følelsen kjenner jeg igjen. Syns også det er vanskelig å lage et bilde av noe jeg egentlig ikke liker. 

- ts 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker hester, og magiske skapninger som enhjørninger, drager, og den perfekte mann, så om du føler deg inspirert til å male noen av disse, gleder jeg meg sykt til å se, når enn det måtte bli 😍

Den perfekte mann? Jeg vet ikke hvordan en perfekt mann ser ut. Men en hest, enhjørning eller drage skal jeg få til. Takk for utfordringen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Samuelle skrev:

Den perfekte mann? Jeg vet ikke hvordan en perfekt mann ser ut. Men en hest, enhjørning eller drage skal jeg få til. Takk for utfordringen!

Gleder meg veldig til å se, takk for at du vil gjøre dette, er ikke så mange gleder i hverdagen nå, hos meg i allefall, du og de andre bidragsyterne her gleder så stort til vanlig og enda mer nå! ❤

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg veldig til å se, takk for at du vil gjøre dette, er ikke så mange gleder i hverdagen nå, hos meg i allefall, du og de andre bidragsyterne her gleder så stort til vanlig og enda mer nå! ❤

Mens du venter på «ditt» maleri, så kan du se på denne dragen som jeg malte for et par år siden. Jeg tror ikke jeg har lagt den ut i denne tråden før.

3E1D1A75-6B17-4C01-810A-ADB328014995.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Samuelle skrev:

Mens du venter på «ditt» maleri, så kan du se på denne dragen som jeg malte for et par år siden. Jeg tror ikke jeg har lagt den ut i denne tråden før.

3E1D1A75-6B17-4C01-810A-ADB328014995.jpeg

Veldig flott! Du er så flink med farger og du gir virkelig liv til det du lager!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...