AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #321 Del Skrevet 18. mars 2020 På 12.3.2020 den 10.45, AnonymBruker skrev: Ble inspirert av denne gruppen en gang, tråden dukket opp i dag igjen. Ikke mine motiv, men avtegnet av en som selger "malerier" av desse, ser henne ofte på FB Anonymkode: c9c14...a8c De var fine. Kjekt at du også ville bidra ☺️ Anonymkode: 8de9d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #322 Del Skrevet 18. mars 2020 På 5.3.2020 den 23.46, Ardwinna skrev: En ugle i natten (med signaturen blurret bort)! Tegnet i full fart etter en utfordring i ei kunstgruppe på facebook. Denne likte jeg 🙂 Snøugle? Anonymkode: 8de9d...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #323 Del Skrevet 18. mars 2020 Flotte undervannsbilder @Samuelle. De har du jobbet lenge med Selv har jeg hatt to slitsomme uker, men er i gang med 2 forespørsler. En fjordhest, og portrett av kjæledyret til noen jeg pleier å handle hos. Stakk innom tråden i dag, for å se hva som var kommet inn, og for å se om noen hadde gitt coronaviruset et ansikt. Anonymkode: 8de9d...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 18. mars 2020 #324 Del Skrevet 18. mars 2020 Illustrasjon fra den første bildeboken min 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. mars 2020 #325 Del Skrevet 18. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne likte jeg 🙂 Snøugle? Anonymkode: 8de9d...1dc Tror det er en perleugle eller en haukugle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 18. mars 2020 #326 Del Skrevet 18. mars 2020 Så flinke dere er, alle sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #327 Del Skrevet 18. mars 2020 Elsker denne tråden, det er en kjærkommen flukt fra alt det fæle. Anonymkode: 66779...701 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhetten Skrevet 19. mars 2020 #328 Del Skrevet 19. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker denne tråden, det er en kjærkommen flukt fra alt det fæle. Anonymkode: 66779...701 Er så enig, det er få tråder på dette forumet som gjør en mindre stresset for tiden - da er det så fint å ha et sted som dette! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 23. mars 2020 #329 Del Skrevet 23. mars 2020 Disse fiskene heter lionfish på engelsk. På norsk blir de kalt både løvefisk og dragefisk. Veldig vakre, men bli ikke fristet til å ta på dem, for spissene har dødelig gift. Jeg har sett mange av dem i Rødehavet. En gang dykket vi inn i et vrak, og der var det mange av dem inne i vraket. De blir ganske store, opp mot 40 cm lange. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #330 Del Skrevet 23. mars 2020 6 minutter siden, Samuelle skrev: Disse fiskene heter lionfish på engelsk. På norsk blir de kalt både løvefisk og dragefisk. Veldig vakre, men bli ikke fristet til å ta på dem, for spissene har dødelig gift. Jeg har sett mange av dem i Rødehavet. En gang dykket vi inn i et vrak, og der var det mange av dem inne i vraket. De blir ganske store, opp mot 40 cm lange. Wow fantastiske farger! Så flink du er! Du har ofte historier med tegningene dine, det gjør det hele enda bedre, om mulig. Anonymkode: 66779...701 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 23. mars 2020 #331 Del Skrevet 23. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow fantastiske farger! Så flink du er! Du har ofte historier med tegningene dine, det gjør det hele enda bedre, om mulig. Anonymkode: 66779...701 Takker . Jeg har erfart at maleriene som regel blir best når jeg har en relasjon til motivet. For eksempel klarer jeg ikke å tegne en hund bra hvis jeg ikke syns at den er pen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 23. mars 2020 #332 Del Skrevet 23. mars 2020 På 18.3.2020 den 21.07, AnonymBruker skrev: Elsker denne tråden, det er en kjærkommen flukt fra alt det fæle. Anonymkode: 66779...701 Jeg likte så godt denne kommentaren, det er fantastisk å kunne bety noe for noen i denne vanskelige tiden. Jeg har ikke noen plan for mitt neste maleri. Har du noen ønsker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #333 Del Skrevet 25. mars 2020 På 23.3.2020 den 17.14, Samuelle skrev: Jeg likte så godt denne kommentaren, det er fantastisk å kunne bety noe for noen i denne vanskelige tiden. Jeg har ikke noen plan for mitt neste maleri. Har du noen ønsker? Jeg elsker hester, og magiske skapninger som enhjørninger, drager, og den perfekte mann, så om du føler deg inspirert til å male noen av disse, gleder jeg meg sykt til å se, når enn det måtte bli 😍 Anonymkode: 66779...701 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #334 Del Skrevet 25. mars 2020 På 23.3.2020 den 16.47, Samuelle skrev: Disse fiskene heter lionfish på engelsk. På norsk blir de kalt både løvefisk og dragefisk. Veldig vakre, men bli ikke fristet til å ta på dem, for spissene har dødelig gift. Jeg har sett mange av dem i Rødehavet. En gang dykket vi inn i et vrak, og der var det mange av dem inne i vraket. De blir ganske store, opp mot 40 cm lange. Bare se, men ikke røre fikk vi ofte høre som barn. Tror jeg ville fulgt det rådet i dette tilfellet ja. Likte dette veldig godt. Et sunket skip i bakgrunnen. Ikke bare tegner du bra. Du er også veldig flink til å finne nye temaer Anonymkode: 8de9d...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #335 Del Skrevet 25. mars 2020 På 18.3.2020 den 18.53, AmandaVI skrev: Illustrasjon fra den første bildeboken min Denne var kjempefin. Har tidligere jobbet på sykehus, og kjenner igjen mye av utstyret i rommet. Likte godt at sykepleieren var en mann. Vi trenger flere menn i det yrket Anonymkode: 8de9d...1dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #336 Del Skrevet 25. mars 2020 På 23.3.2020 den 17.08, Samuelle skrev: Takker . Jeg har erfart at maleriene som regel blir best når jeg har en relasjon til motivet. For eksempel klarer jeg ikke å tegne en hund bra hvis jeg ikke syns at den er pen. Den følelsen kjenner jeg igjen. Syns også det er vanskelig å lage et bilde av noe jeg egentlig ikke liker. - ts Anonymkode: 8de9d...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 26. mars 2020 #337 Del Skrevet 26. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker hester, og magiske skapninger som enhjørninger, drager, og den perfekte mann, så om du føler deg inspirert til å male noen av disse, gleder jeg meg sykt til å se, når enn det måtte bli 😍 Anonymkode: 66779...701 Den perfekte mann? Jeg vet ikke hvordan en perfekt mann ser ut. Men en hest, enhjørning eller drage skal jeg få til. Takk for utfordringen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #338 Del Skrevet 26. mars 2020 2 minutter siden, Samuelle skrev: Den perfekte mann? Jeg vet ikke hvordan en perfekt mann ser ut. Men en hest, enhjørning eller drage skal jeg få til. Takk for utfordringen! Gleder meg veldig til å se, takk for at du vil gjøre dette, er ikke så mange gleder i hverdagen nå, hos meg i allefall, du og de andre bidragsyterne her gleder så stort til vanlig og enda mer nå! ❤ Anonymkode: 66779...701 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 26. mars 2020 #339 Del Skrevet 26. mars 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg veldig til å se, takk for at du vil gjøre dette, er ikke så mange gleder i hverdagen nå, hos meg i allefall, du og de andre bidragsyterne her gleder så stort til vanlig og enda mer nå! ❤ Anonymkode: 66779...701 Mens du venter på «ditt» maleri, så kan du se på denne dragen som jeg malte for et par år siden. Jeg tror ikke jeg har lagt den ut i denne tråden før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #340 Del Skrevet 26. mars 2020 1 minutt siden, Samuelle skrev: Mens du venter på «ditt» maleri, så kan du se på denne dragen som jeg malte for et par år siden. Jeg tror ikke jeg har lagt den ut i denne tråden før. Veldig flott! Du er så flink med farger og du gir virkelig liv til det du lager! Anonymkode: 66779...701 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå