Samuelle Skrevet 3. oktober 2019 #81 Del Skrevet 3. oktober 2019 Håper flere vil slenge seg med, enten på #Inktober2019, eller annet dere har tegnet/malt. Her er bidraget mitt for 3.oktober: «Bait» 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #82 Del Skrevet 3. oktober 2019 På 3.9.2019 den 12.28, Samuelle skrev: Tusen takk! 😘 Skiltet har fått litt tekst, og skal henges opp hjemme, ja. Hva mener du med verktøy? Jeg har brukt akrylmaling, malt på en treplate og påført halvmatt lakk for å beskytte mot vær og vind. Akrylmalingen er forresten for utendørs bruk, kjøpt på Panduro. En liten eske med basisfargene (rødt, gult, blått, hvitt og svart) så fargene blandet jeg selv. Det gjør jeg forresten alltid. Mente utstyr ja. Type maling og hva du hadde malt på. Veldig flott Anonymkode: 8de9d...1dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #83 Del Skrevet 3. oktober 2019 Her var det mye nytt og flott @Samuelle har ikke fått gjort så mye den siste tiden selv, men hatt stor glede av å se ditt og andre sitt arbeid. Konsentrasjonen har vært dårlig. Har hatt litt sykdom og hatt litt mye stress og problemer på privaten de siste månedene. Håper å komme i gang igjen snart. Dagens innlegg var også morsomt Anonymkode: 8de9d...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 3. oktober 2019 #84 Del Skrevet 3. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her var det mye nytt og flott @Samuelle har ikke fått gjort så mye den siste tiden selv, men hatt stor glede av å se ditt og andre sitt arbeid. Konsentrasjonen har vært dårlig. Har hatt litt sykdom og hatt litt mye stress og problemer på privaten de siste månedene. Håper å komme i gang igjen snart. Dagens innlegg var også morsomt Anonymkode: 8de9d...1dc God bedring, jeg håper også at du kommer i gang igjen snart 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantaram Skrevet 3. oktober 2019 #85 Del Skrevet 3. oktober 2019 Laget et bilde av min forrige hund:) Tok nok 4-5 timer 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 3. oktober 2019 #86 Del Skrevet 3. oktober 2019 Så flott å se at tråden har begynt å bli aktiv igjen! Dere er kjempeflinke Jeg tok penslene fatt igjen i kveld etter en lengre pause. Var gøy! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hundedama Skrevet 3. oktober 2019 #87 Del Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, Stueloff skrev: Så flott å se at tråden har begynt å bli aktiv igjen! Dere er kjempeflinke Jeg tok penslene fatt igjen i kveld etter en lengre pause. Var gøy! Så fint 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 3. oktober 2019 #88 Del Skrevet 3. oktober 2019 3 minutter siden, Hundedama said: Så fint 🧡 Tusen takk! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 4. oktober 2019 #89 Del Skrevet 4. oktober 2019 Dag 4 av Inktober 2019: «Freeze» 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 5. oktober 2019 #90 Del Skrevet 5. oktober 2019 På 3.10.2019 den 18.40, Samuelle skrev: Håper flere vil slenge seg med, enten på #Inktober2019, eller annet dere har tegnet/malt. Her er bidraget mitt for 3.oktober: «Bait» Det blir mer dybde med litt fargelegging: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 5. oktober 2019 #91 Del Skrevet 5. oktober 2019 Inktober2019 dag 5 er en liten hyllest til våre håndtverkere. »Build» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. oktober 2019 #92 Del Skrevet 5. oktober 2019 Utrolig flott tråd. Synes det er kjempefine tegninger/malerier! Selv klarer jeg ikke tegne/male så har ikke noe å bidra med, men liker å se på det dere har lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 5. oktober 2019 #93 Del Skrevet 5. oktober 2019 Galaxy chinese crested gjort i full fart 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 5. oktober 2019 #94 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg liker å male stort og grovt for tida. Dette på 100 x 80 cm er nesten ferdig, men jeg tror jeg skal lysne litt nederst i det mørke.og mørkne noen av de hvite plantene litt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #95 Del Skrevet 5. oktober 2019 Mye flott her ❤ Anonymkode: 66779...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 6. oktober 2019 #96 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Så har vi kommet til dag 6 av Inktober: «Husky». Det er fortsatt uvant å ikke kunne viske noe underveis. 😳 Endret 6. oktober 2019 av Samuelle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 6. oktober 2019 #97 Del Skrevet 6. oktober 2019 47 minutter siden, Samuelle said: Så har vi kommet til dag 6 av Inktober: «Husky». Det er fortsatt uvant å ikke kunne viske noe underveis. 😳 Så søt 😍 du er dyktig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 6. oktober 2019 #98 Del Skrevet 6. oktober 2019 24 minutter siden, Stueloff skrev: Så søt 😍 du er dyktig! Tusen takk! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. oktober 2019 #99 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Yey! Inktober 2019! Jeg får egentlig litt noia av å bruke penn og tusj, men tenker at det er desto større grunn til å gjennomføre dette. Øvelse gjør bedre, som jeg pleier å si. I dag ble det rett og slett en husky-hund Siden jeg ikke kom på noe annet spenstig å tegne som hadde med husky å gjøre. Endret 6. oktober 2019 av Ardwinna 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 6. oktober 2019 #100 Del Skrevet 6. oktober 2019 28 minutter siden, Ardwinna skrev: Yey! Inktober 2019! Jeg får egentlig litt noia av å bruke penn og tusj, men tenker at det er desto større grunn til å gjennomføre dette. Øvelse gjør bedre, som jeg pleier å si. I dag ble det rett og slett en husky-hund Siden jeg ikke kom på noe annet spenstig å tegne som hadde med husky å gjøre. Så gøy at flere henger seg på Inktober 2019! 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå