Fredrik29 Skrevet 14. mai 2023 #1261 Del Skrevet 14. mai 2023 Morsomt at han ikke har tatt prislappen av Coop obs-festdrakten i konfirmasjon i dag. Skal kanskje «angre» kjøpet eller reklamere etter bruk? Hehe .. godt synlig prislapp under armen på innlegget hans på Snap. Makan til elendig reklame også, elendig passform på drakten, ser virkelig ikke bra ut. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. mai 2023 #1262 Del Skrevet 15. mai 2023 Er nye dama med i konfirmasjonen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 15. mai 2023 #1263 Del Skrevet 15. mai 2023 minimymlen skrev (På 11.5.2023 den 20.46): Ørjan er skuffet og lei seg, og synes at "Jeg tenker at kropp i alle fasonger aldri må shames og at det er ekstra trist når det kommer fra en pedagog som jobber i barnehage." https://www.nettavisen.no/livsstil/hetset-for-innlegget-pa-instagram-jeg-blir-veldig-lei-meg-og-skuffet/s/5-95-1087639 Men det var kanskje bare humor og ikke shaming det han skrev om kroppen til en 21-åring. Og med ungen sin som profilbilde. Sjarmerende.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 16. mai 2023 #1264 Del Skrevet 16. mai 2023 minimymlen skrev (På 11.5.2023 den 20.46): Ørjan er skuffet og lei seg, og synes at "Jeg tenker at kropp i alle fasonger aldri må shames og at det er ekstra trist når det kommer fra en pedagog som jobber i barnehage." https://www.nettavisen.no/livsstil/hetset-for-innlegget-pa-instagram-jeg-blir-veldig-lei-meg-og-skuffet/s/5-95-1087639 Men det var kanskje bare humor og ikke shaming det han skrev om kroppen til en 21-åring. Veldig unødvendig og tåpelig kommentar! Jeg forstår han rakker ned på kroppen hennes. Men hva mener han egentlig? At hun ikke har markert midje? Og hva er fittemage? 🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. mai 2023 #1265 Del Skrevet 19. mai 2023 Er forholdet over allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. mai 2023 #1266 Del Skrevet 19. mai 2023 Xstrella skrev (45 minutter siden): Er forholdet over allerede? Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. mai 2023 #1267 Del Skrevet 19. mai 2023 Orly skrev (17 minutter siden): Hvorfor tror du det? Ingen bilder fra 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mai 2023 #1268 Del Skrevet 19. mai 2023 (endret) Ellevill skrev (På 16.5.2023 den 7.59): Veldig unødvendig og tåpelig kommentar! Jeg forstår han rakker ned på kroppen hennes. Men hva mener han egentlig? At hun ikke har markert midje? Og hva er fittemage Endret 19. mai 2023 av Frøkenfryden Slettet, så ikke at tweeten var gammel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 19. mai 2023 #1269 Del Skrevet 19. mai 2023 Xstrella skrev (4 minutter siden): Ingen bilder fra 17.mai. Jeg fikk han også akkurat opp på Tinder (hvis profilen er ekte?), men det kan jo hende han bare ikke har slettet den etter han traff dama. Behøver jo ikke bety at han er aktiv 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 19. mai 2023 #1270 Del Skrevet 19. mai 2023 Dama har barn, jeg antar at hun muligens har tilbrakt 17.mai sammen med dem uten sin flett nye kjæreste. Skikkelig stilig å IGJEN legge ut snap av seg selv i boxeren. Ble litt kvalm, kjenner jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 19. mai 2023 #1271 Del Skrevet 19. mai 2023 (endret) Tipper singel igjen. Folket fikk nettopp servert halvkram i bokser igjen. Takk Burøe for at du har spart oss i så mange uker! Du tok til deg kritikken min sist 🥰 Endret 19. mai 2023 av Hummingbird2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. mai 2023 #1272 Del Skrevet 19. mai 2023 must skrev (4 timer siden): Jeg fikk han også akkurat opp på Tinder (hvis profilen er ekte?), men det kan jo hende han bare ikke har slettet den etter han traff dama. Behøver jo ikke bety at han er aktiv 😅 De var vel akkurat på tur sammen så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 20. mai 2023 #1273 Del Skrevet 20. mai 2023 Fotballfluen skrev (På 19.5.2023 den 12.43): Dama har barn, jeg antar at hun muligens har tilbrakt 17.mai sammen med dem uten sin flett nye kjæreste. Skikkelig stilig å IGJEN legge ut snap av seg selv i boxeren. Ble litt kvalm, kjenner jeg. Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 20. mai 2023 #1274 Del Skrevet 20. mai 2023 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. Ørjan burøe er ikke skarp nok til å forstå at ingen vil se halvkrammeren hans i soMe. Men! Så lenge folk går inn og ser på innholdet hans tjener han jo penger… og da blir der enda mer rumpehumor og «tromming» i bøtta med penis….så onde sirkelen spinner videre - og øb tror han e poppis. Er så glad det ikke er min far, mann eller bror!!!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 20. mai 2023 #1275 Del Skrevet 20. mai 2023 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. Får håpe for hennes del at det er slutt! Altså hvem dame vil være sammen med en overgriper? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bg5000 Skrevet 20. mai 2023 #1276 Del Skrevet 20. mai 2023 De har tatt vekk i forhold på fb.Håper for hennes del at det er slutt.Var jo voldsomt da de ble sammen.Kanskje de brukte hverandre? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 20. mai 2023 #1277 Del Skrevet 20. mai 2023 Bg5000 skrev (55 minutter siden): De har tatt vekk i forhold på fb.Håper for hennes del at det er slutt.Var jo voldsomt da de ble sammen.Kanskje de brukte hverandre? Pinlig å gå så hardt ut… men ja, tviler ikke på at det var pr. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. mai 2023 #1278 Del Skrevet 21. mai 2023 Fotballfluen skrev (21 timer siden): Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. Om han går i en boxer eller shorts spiller liten rolle tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 21. mai 2023 #1279 Del Skrevet 21. mai 2023 Om han viser seg i boxeren... Er det verre enn disse influenserdamene som står i BH foran speilet og sminker seg... viser bikinier osv ..🤔🤔 Dem kryr det av på sosiale medier. Det blir flere og flere av disse selvdiggerne.. Jeg forøvrig har hverken sansen eller ser nødvendigheten av disse publiseringene både når det gjelder Burøe og disse influenserdamene. Bare så det er sagt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 21. mai 2023 #1280 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) Nillani skrev (32 minutter siden): Om han viser seg i boxeren... Er det verre enn disse influenserdamene som står i BH foran speilet og sminker seg... viser bikinier osv ..🤔🤔 Dem kryr det av på sosiale medier. Det blir flere og flere av disse selvdiggerne.. Jeg forøvrig har hverken sansen eller ser nødvendigheten av disse publiseringene både når det gjelder Burøe og disse influenserdamene. Bare så det er sagt. Ja, det er mye verre når man tar hans historikk i betraktning. I tillegg er det både flaut og sært. Vet du om noen andre middelaldrende, mannlige komikere eller kjendiser som holder på sånn? Endret 21. mai 2023 av Hummingbird2 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå