Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Nillani skrev (16 minutter siden):

Om han viser seg i boxeren...

Er det verre enn disse influenserdamene som står i BH foran speilet og sminker seg... viser bikinier osv ..🤔🤔 Dem kryr det av på sosiale medier. Det blir flere og flere av disse selvdiggerne..

Jeg forøvrig har hverken sansen eller ser nødvendigheten av disse publiseringene både når det gjelder Burøe og disse influenserdamene.  Bare så det er sagt.

Han er mann og han heter Ørjan Burøe. Da klikker folk mer enn om en kvinne viser seg halvnaken på SoMe.. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som sagt, jeg har hverken sans for han eller damene som står foran speilet og spiller på kropp og utseende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (1 time siden):

Ja, det er mye verre når man tar hans historikk i betraktning. 
 

I tillegg er det både flaut og sært. Vet du om noen andre middelaldrende, mannlige komikere eller kjendiser som holder på sånn? 

Det høres jo ut som at han har voldtatt ett helt kompani

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (58 minutter siden):

Det høres jo ut som at han har voldtatt ett helt kompani

Hva med å svare på spørsmålet istf å bygge en stråmann? 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Om han går i en boxer eller shorts spiller liten rolle tenker jeg

Jeg er usikker på hva du mener her, men i min verden er det stor forskjell på stramme boxere (som også er undertøy) vs en normal shorts. Genitalia er mye mer synlige i en stram boxer enn i en gjennomsnittlig shorts. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Han er mann og han heter Ørjan Burøe. Da klikker folk mer enn om en kvinne viser seg halvnaken på SoMe.. 

Ja det stemmer. Og det er en grunn til det. Ørjan har brukt to tiår av livet sitt med å sende dickpics og være så ubehagelig mot kvinner at de til slutt nektet å jobbe med ham. Også mange av hans mannlige kollegaer tok avstand fra ham når dette eksploderte i mediene (selv om de burde gjort det tidligere, de visste hva som foregikk). Han har aldri lagt seg flat og vist reell anger og forståelse for handlingene sine. Istedenfor har han spilt offer og skyldt på skade, rus og især skyldt på Tusvik og Tønne fordi det var de som avslørte ham offentlig. I ettertid snakker han om depresjoner, psykisk helse osv. Hva med den psykiske helsen til alle du har terrorisert gjennom et langt liv, Ørjan? Det snakker du ikke om, det er bare deg det er synd på. Own your shit, så kanskje du kan få tilgivelse på sikt. 

Jeg kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en mann som tror at han kan gjøre hva han vil mot kvinner. Når mannen i tillegg pusher 50 og oppfører seg som en trassig 3-åring ved å sette enda mer fokus på eget underliv i sosiale medier når noen reagerer på at han viser halvkram på snapchat, er det så usexy som det kan få blitt. Vise fram kroppen sin i avisene for så å påstå at det ikke handler om kropp men om mental helse? Come on... Evig eies kun et dårlig rykte.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske søtt at han leser her inne, viser mer halvkram i bokser og tror han provoserer. Provoserende er det ikke, mer kvalmende og fryktelig stusselig. 

Altså, det eneste han gjør er å vise at han ikke har tatt noe til etterretning. Han tenker fortsatt han er et offer, og at alle andre er «slemme». 
 

Hvis noen har vært på Sommerlatter denne uken så hadde Christoffer Schjelderup et nydelig sett om dick pics 😂 Synd Ørjan ikke er velkommen dit lenger! Han burde fått det med seg. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bør vokse opp. Se seg rundt og vurdere hva som er aldersadekvat atferd. Han har hatt atal oppførsel i tiår. Sant det som står over her: evig eies kun et dårlig rykte. 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiorella skrev (4 timer siden):

Ser ikke ut som kjærligheten blomstrer lenger gitt.

Nei alt må ikke ut på sos.medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (På 21.5.2023 den 14.42):

Ja det stemmer. Og det er en grunn til det. Ørjan har brukt to tiår av livet sitt med å sende dickpics og være så ubehagelig mot kvinner at de til slutt nektet å jobbe med ham. Også mange av hans mannlige kollegaer tok avstand fra ham når dette eksploderte i mediene (selv om de burde gjort det tidligere, de visste hva som foregikk). Han har aldri lagt seg flat og vist reell anger og forståelse for handlingene sine. Istedenfor har han spilt offer og skyldt på skade, rus og især skyldt på Tusvik og Tønne fordi det var de som avslørte ham offentlig. I ettertid snakker han om depresjoner, psykisk helse osv. Hva med den psykiske helsen til alle du har terrorisert gjennom et langt liv, Ørjan? Det snakker du ikke om, det er bare deg det er synd på. Own your shit, så kanskje du kan få tilgivelse på sikt. 

Jeg kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en mann som tror at han kan gjøre hva han vil mot kvinner. Når mannen i tillegg pusher 50 og oppfører seg som en trassig 3-åring ved å sette enda mer fokus på eget underliv i sosiale medier når noen reagerer på at han viser halvkram på snapchat, er det så usexy som det kan få blitt. Vise fram kroppen sin i avisene for så å påstå at det ikke handler om kropp men om mental helse? Come on... Evig eies kun et dårlig rykte.

Dette!!!👌👌 Det du beskriver kalles vel narsissist… 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (3 timer siden):

Burøe-klanen har tydeligvis inntatt jodel igjen. 

Er ikke på jodel, hva skjer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (1 time siden):

Er ikke på jodel, hva skjer?

Noen som påstår at han er inspirasjon på hvordan man kan reise seg etter å ha blitt dømt av hele Norge som leser nyheter blindt, samt mener at VG beklaget i etterkant (som er sant, de beklaget noe av det de har skrevet) og nekter for at VG hadde dokumentasjon for slibrige meldinger. 

Han har vel ikke akkurat reist seg, blitt tatt inn igjen i varmen eller har særlig suksess de siste årene?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tydelig at forholdet er slutt. Ørjan og dama har unfollowed hverandre på insta, og han har fjernet alle kommentarene sine og likerklikk på hennes innlegg. 

Endret av Bella90
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (52 minutter siden):

Noen som påstår at han er inspirasjon på hvordan man kan reise seg etter å ha blitt dømt av hele Norge som leser nyheter blindt, samt mener at VG beklaget i etterkant (som er sant, de beklaget noe av det de har skrevet) og nekter for at VG hadde dokumentasjon for slibrige meldinger. 

Han har vel ikke akkurat reist seg, blitt tatt inn igjen i varmen eller har særlig suksess de siste årene?

Haha okei, øb en inspirasjon? Jeez…  eneste som blir inspirert av ham må være «likemann» Trond Giske - som har klin lik modus operandi:

1) blir avslørt som metoo-er

2) nekter å legge seg flat

3) nekter å ta inn over seg hva han har gjort 

4) klorer seg fast i rampelyset

5) gir blanke f i alle jentene som står frem 

6) tar offerrollen

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det varte jo lenge....var ikke måte på hvor forelsket de var.

Hun ligna veldig mye på Marna, må ha vært rart for henne å se..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var da mye i Bergen etter jul også, . trodde han hadde noe på gang der jeg. Mulig jeg tok feil. Eller så er han kjapp fra den ene til den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...