Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Orly skrev (29 minutter siden):

Hvorfor dra opp igjen dette, har vært diskutert i tråden allerede 

Er enig. Ja han har gjort dumme ting (hvem har ikke det) men det er faktisk mulig å forandre seg😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 time siden):

.. men hvor mye var hun i barnas liv? 

Du tenker det bare er det fysiske nærværet som går ut over barna? Hva med denne farens opptreden i pressen? "Vi er så forelsket". Noen uker senere "Kjærligheten tok slutt". Du tror ikke barna, og deres venner, får med dette? Kan det da tenkes det går utover dem?

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (40 minutter siden):

Du tenker det bare er det fysiske nærværet som går ut over barna? Hva med denne farens opptreden i pressen? "Vi er så forelsket". Noen uker senere "Kjærligheten tok slutt". Du tror ikke barna, og deres venner, får med dette? Kan det da tenkes det går utover dem?

Det vet ikke vi noe om og vi har ikke noe med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (24 minutter siden):

Det vet ikke vi noe om og vi har ikke noe med det.

Så lenge de kontakter media for å få et så ferskt «forhold» på trykk kan vi mene noe om det + måten de velger å gjøre ting på. 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Er enig. Ja han har gjort dumme ting (hvem har ikke det) men det er faktisk mulig å forandre seg😊

Ja, for de fleste er det mulig å forandre seg. Bare ikke for ØB. Anbefaler alle å høre podcasten «Nuvel», episoden fra 5/6-23 («Studere P*kk i Danmark»). Hør fra ca. 16.26 min og utover. Er dette en mann som har forandret seg? I think not.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (9 minutter siden):

Ja, for de fleste er det mulig å forandre seg. Bare ikke for ØB. Anbefaler alle å høre podcasten «Nuvel», episoden fra 5/6-23 («Studere P*kk i Danmark»). Hør fra ca. 16.26 min og utover. Er dette en mann som har forandret seg? I think not.

Har ingen interesse av og høre på podcast.. så den forblir uhørt fra min side

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (6 timer siden):

Er enig. Ja han har gjort dumme ting (hvem har ikke det) men det er faktisk mulig å forandre seg😊

 

elskersommer skrev (4 timer siden):

Har ingen interesse av og høre på podcast.. så den forblir uhørt fra min side

Kanskje du skulle revurdere det med podcast? Da ville du fått med at denne mannen "faktisk ikke har forandret  seg, men fremdeles gjør dumme ting".

Forøvrig er jeg er enig i at alle gjør dumme ting i livet. Men trakassering og overgrep inngår ikke i kategorien "dumme ting".

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (7 timer siden):

Ja, for de fleste er det mulig å forandre seg. Bare ikke for ØB. Anbefaler alle å høre podcasten «Nuvel», episoden fra 5/6-23 («Studere P*kk i Danmark»). Hør fra ca. 16.26 min og utover. Er dette en mann som har forandret seg? I think 

Ok, får prøve, men håper de som står bak podcasten er troverdige

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Har ingen interesse av og høre på podcast.. så den forblir uhørt fra min side

Takk for at du deler

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (3 timer siden):

 

Kanskje du skulle revurdere det med podcast? Da ville du fått med at denne mannen "faktisk ikke har forandret  seg, men fremdeles gjør dumme ting".

Forøvrig er jeg er enig i at alle gjør dumme ting i livet. Men trakassering og overgrep inngår ikke i kategorien "dumme ting".

Så da skal vi hetse han og barna i all tid fremover? For det går også utover barna

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Bare hyggelig ♥️

Podcatens innhold var ræva, så du gjorde faktisk rett å styre unna. Meningsløst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (8 timer siden):

Så lenge de kontakter media for å få et så ferskt «forhold» på trykk kan vi mene noe om det + måten de velger å gjøre ting på. 

Ja dor det var nok han som kontaktet media og ikke omvendt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (9 timer siden):

Er enig. Ja han har gjort dumme ting (hvem har ikke det) men det er faktisk mulig å forandre seg😊

Om han har forandret seg vet jeg ikke noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Så da skal vi hetse han og barna i all tid fremover? For det går også utover barna

Kan ikke se noen som har hetset hverken Burø eller hans barn i denne tråden.

At hans ræva oppførsel går utover hans barn kan ingen andre enn han selv klandres for,

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 time siden):

Kan ikke se noen som har hetset hverken Burø eller hans barn i denne tråden.

At hans ræva oppførsel går utover hans barn kan ingen andre enn han selv klandres for,

Men la nå da mannen være i fred.. så slipper barna og måtte lese om hvordan andre prater om deres pappa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (4 timer siden):

Om han har forandret seg vet jeg ikke noe om. 

Nei det vet ikke jeg heller. Men jeg velger og tenke at alle kan forandre seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (8 timer siden):

Podcatens innhold var ræva, så du gjorde faktisk rett å styre unna. Meningsløst. 

Helt enig...syntes poden var RÆVA...

Disse to damene her er like drøye og sexfikserte om ikke mer, enn ØB iallefall...

Så jævlig smakløs og vulgær hun ene er også sitter de å kritiserer ØB,???

Forbanna dobbeltmoral hele veien...bare foirdi de er damer så har de lov?

Hun Martha sitter å klager over at hun ble avvist da hun spurte om et klin...noe som da betyr at hun ble fornærmet over en avvisning og et nei...hun beskrev situasjonen som et kjøttmarked og skjønte ikke hvorfor hun ble avvist...ÆSJ

Forbanna hyklere, skal ALDRI se noe fra di damene der igjen.

 

Endret av Carabilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Nei det vet ikke jeg heller. Men jeg velger og tenke at alle kan forandre seg. 

Det synes jeg er en fornuftig innstilling, jeg tenker det samme, at alle kan forandre seg. Dessverre er det ingenting i Ørjan Burøes oppførsel som tyder på at han har forandret seg. I stedet for å innrømme hva han har gjort og ta ansvar for sine handlinger, angrep og svertet han ofrene. Han sendte dem advokatbrev og pusset den gale manageren sin på dem, så de skulle holde kjeft. På den måten forverret han det han først hadde gjort.

Så lenge han ikke selv legger saken død, så kommer den til å boble til overflaten som en infisert verkebyll hver eneste gang han kontakter media med en gladsak. Som at han er singel og søker pene vestlendinger med kul dialekt. Eller uka etter, når han ikke er singel lenger. Eller tre uker senere, når han er singel igjen. Hvis han ikke ønsker dette, har han to valg: Ta et oppgjør med oppførselen sin, innrømme feil og slutte og oppføre seg som en predator. Eller droppe å prøve å få trynet sitt i avisa.

 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Det synes jeg er en fornuftig innstilling, jeg tenker det samme, at alle kan forandre seg. Dessverre er det ingenting i Ørjan Burøes oppførsel som tyder på at han har forandret seg. I stedet for å innrømme hva han har gjort og ta ansvar for sine handlinger, angrep og svertet han ofrene. Han sendte dem advokatbrev og pusset den gale manageren sin på dem, så de skulle holde kjeft. På den måten forverret han det han først hadde gjort.

Så lenge han ikke selv legger saken død, så kommer den til å boble til overflaten som en infisert verkebyll hver eneste gang han kontakter media med en gladsak. Som at han er singel og søker pene vestlendinger med kul dialekt. Eller uka etter, når han ikke er singel lenger. Eller tre uker senere, når han er singel igjen. Hvis han ikke ønsker dette, har han to valg: Ta et oppgjør med oppførselen sin, innrømme feil og slutte og oppføre seg som en predator. Eller droppe å prøve å få trynet sitt i avisa.

 

Begynner ikke dette å bli mange år siden nå...han bør absolutt be om unnskyldning til de det gjelder og legge seg flat men er det noe hvermannsen trenger å bry seg med?

De som har blitt klådd på,truet og trakkasert bør gå til retten da å få han dømt.

Eller tenker du han skal be om unnskyldning til hele Norge?

 

 

 

Endret av Carabilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...