Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Morsomt at han ikke har tatt prislappen av Coop obs-festdrakten i konfirmasjon i dag. Skal kanskje «angre» kjøpet eller reklamere etter bruk? Hehe .. godt synlig prislapp under armen på innlegget hans på Snap. Makan til elendig reklame også, elendig passform på drakten, ser virkelig ikke bra ut.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

minimymlen skrev (På 11.5.2023 den 20.46):

Ørjan er skuffet og lei seg, og synes at "Jeg tenker at kropp i alle fasonger aldri må shames og at det er ekstra trist når det kommer fra en pedagog som jobber i barnehage."

https://www.nettavisen.no/livsstil/hetset-for-innlegget-pa-instagram-jeg-blir-veldig-lei-meg-og-skuffet/s/5-95-1087639

Men det var kanskje bare humor og ikke shaming det han skrev om kroppen til en 21-åring. 

c398rjan-burc3b8e-slenger-dritt.jpg

 

 

Og med ungen sin som profilbilde. Sjarmerende.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (På 11.5.2023 den 20.46):

Ørjan er skuffet og lei seg, og synes at "Jeg tenker at kropp i alle fasonger aldri må shames og at det er ekstra trist når det kommer fra en pedagog som jobber i barnehage."

https://www.nettavisen.no/livsstil/hetset-for-innlegget-pa-instagram-jeg-blir-veldig-lei-meg-og-skuffet/s/5-95-1087639

Men det var kanskje bare humor og ikke shaming det han skrev om kroppen til en 21-åring. 

c398rjan-burc3b8e-slenger-dritt.jpg

 

 

Veldig unødvendig og tåpelig kommentar!

Jeg forstår han rakker ned på kroppen hennes. Men hva mener han egentlig? At hun ikke har markert midje? Og hva er fittemage? 🤪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (45 minutter siden):

Er forholdet over allerede?

Hvorfor tror du det?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (17 minutter siden):

Hvorfor tror du det?  

Ingen bilder fra 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (På 16.5.2023 den 7.59):

Veldig unødvendig og tåpelig kommentar!

Jeg forstår han rakker ned på kroppen hennes. Men hva mener han egentlig? At hun ikke har markert midje? Og hva er fittemage

Endret av Frøkenfryden
Slettet, så ikke at tweeten var gammel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 minutter siden):

Ingen bilder fra 17.mai.

Jeg fikk han også akkurat opp på Tinder (hvis profilen er ekte?), men det kan jo hende han bare ikke har slettet den etter han traff dama. Behøver jo ikke bety at han er aktiv 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har barn, jeg antar at hun muligens har tilbrakt 17.mai sammen med dem uten sin flett nye kjæreste. Skikkelig stilig å IGJEN legge ut snap av seg selv i boxeren. Ble litt kvalm, kjenner jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper singel igjen. Folket fikk nettopp servert halvkram i bokser igjen. 
 

Takk Burøe for at du har spart oss i så mange uker! Du tok til deg kritikken min sist 🥰

Endret av Hummingbird2
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

must skrev (4 timer siden):

Jeg fikk han også akkurat opp på Tinder (hvis profilen er ekte?), men det kan jo hende han bare ikke har slettet den etter han traff dama. Behøver jo ikke bety at han er aktiv 😅

De var vel akkurat på tur sammen så 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 19.5.2023 den 12.43):

Dama har barn, jeg antar at hun muligens har tilbrakt 17.mai sammen med dem uten sin flett nye kjæreste. Skikkelig stilig å IGJEN legge ut snap av seg selv i boxeren. Ble litt kvalm, kjenner jeg. 

Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷‍♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (2 timer siden):

Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷‍♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. 

Ørjan burøe er ikke skarp nok til å forstå at ingen vil se halvkrammeren hans i soMe. Men! Så lenge folk går inn og ser på innholdet hans tjener han jo penger… og da blir der enda mer rumpehumor og «tromming» i bøtta med penis….så onde sirkelen spinner videre - og øb tror han e poppis.

Er så glad det ikke er min far, mann eller bror!!!! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (2 timer siden):

Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷‍♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. 

Får håpe for hennes del at det er slutt! Altså hvem dame vil være sammen med en overgriper? 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tatt vekk i forhold på fb.Håper for hennes del at det er slutt.Var jo voldsomt da de ble sammen.Kanskje de brukte hverandre?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bg5000 skrev (55 minutter siden):

De har tatt vekk i forhold på fb.Håper for hennes del at det er slutt.Var jo voldsomt da de ble sammen.Kanskje de brukte hverandre?

Pinlig å gå så hardt ut… men ja, tviler ikke på at det var pr. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (21 timer siden):

Ser at han kommenterer kvalme av å se ham i boxer ved å legge ut flere bilder av underlivet sitt dekket med shorts og håndle istedenfor boxer. Voksent. Han kommenterer derimot ikke noe om at det er slutt mellom han og den nye kjæresten. Det kan jo framstå som en (stille) bekreftelse på at det er slutt. Btw: håper ikke han oppriktig tror at folk følger ham i håp om å se halvkram i boxer🤷‍♀️ Mange følger influencere fordi de er togkrasj, ikke for å bli inspirert eller fordi man digger vedkommende. 

Om han går i en boxer eller shorts spiller liten rolle tenker jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han viser seg i boxeren...

Er det verre enn disse influenserdamene som står i BH foran speilet og sminker seg... viser bikinier osv ..🤔🤔 Dem kryr det av på sosiale medier. Det blir flere og flere av disse selvdiggerne..

Jeg forøvrig har hverken sansen eller ser nødvendigheten av disse publiseringene både når det gjelder Burøe og disse influenserdamene.  Bare så det er sagt.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (32 minutter siden):

Om han viser seg i boxeren...

Er det verre enn disse influenserdamene som står i BH foran speilet og sminker seg... viser bikinier osv ..🤔🤔 Dem kryr det av på sosiale medier. Det blir flere og flere av disse selvdiggerne..

Jeg forøvrig har hverken sansen eller ser nødvendigheten av disse publiseringene både når det gjelder Burøe og disse influenserdamene.  Bare så det er sagt.

Ja, det er mye verre når man tar hans historikk i betraktning. 
 

I tillegg er det både flaut og sært. Vet du om noen andre middelaldrende, mannlige komikere eller kjendiser som holder på sånn? 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...