Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Blåttvann skrev (1 minutt siden):

Forsi Ø var utro i alle årene de var sammen...

Men det får man ikke gjort noe mer. Så lenge de to samarbeider sammen om barna og har det fint så er d hovedsaken 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Centimeteren skrev (7 timer siden):

Så hyggelig at Burøe har funnet lykken ❤️ Utrolig pent par :) 

Silikon/Botox/Restylane er og kommer alltid til å være helt grusomt å se på. Og en mann som har antastet og behandlet andre kvinner dårlig kommer aldri til å bli pen.  

  • Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (Akkurat nå):

Silikon/Botox/Restylane er og kommer alltid til å være helt grusomt å se på. Og en mann som har antastet og behandlet andre kvinner dårlig kommer aldri til å bli pen.  

Marna har innrømmet å bruke diverse. Har Ørjan tatt silikon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (7 timer siden):

Marna har innrømmet å bruke diverse. Har Ørjan tatt silikon?

hva har Marna med det å gjøre? 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (13 timer siden):

Etter? 

:plystre:

(Synes så synd på Marna)

Damen som varmt forsvarte denne mannen i et glødende blogginnlegg da hans bedritne oppførsel ble allment kjent. Damen som bagateliserte og kom med unnskyldninger for mannen mens hun klandret kvinnene. 

Hvorfor er det så synd på henne?

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida skrev (1 time siden):

Damen som varmt forsvarte denne mannen i et glødende blogginnlegg da hans bedritne oppførsel ble allment kjent. Damen som bagateliserte og kom med unnskyldninger for mannen mens hun klandret kvinnene. 

Hvorfor er det så synd på henne?

Det er virkelig ikke synd i hun.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (15 timer siden):

Silikon/Botox/Restylane er og kommer alltid til å være helt grusomt å se på. Og en mann som har antastet og behandlet andre kvinner dårlig kommer aldri til å bli pen.  

Han blir ikke mann i dine øyne men gi nå mannen en tjangs.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 23.4.2023 den 23.27):

Følger ikke ham eller noen andre men det sto i media helt nylig at han har fått en ny kropp med trening siste året. 

Kroppen er omtrent den samme, lyssettingen og poseringen er hovedforskjellen på de bildene i artikkelen. Spesielt at han går ut med forholdet til denne dama så kort tid etter forrige fling, men han om det. Skjønner at han er stolt av å få seg en så flott dame og ønsker å vise henne fram. Alle kan gjøre dumme ting og endre seg etterpå, men oppførselen hans har vedvart hele hans voksne liv. Hva er sjansen for at han, etter 20+ år som drittsekk, plutselig har lagt om livet sitt og blitt et bedre menneske? 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (12 timer siden):

hva har Marna med det å gjøre? 

Jeg forsto ikke den posten bare. Har Ørjan tatt fillers/botox/silikon eller er det nye damen som har gjort det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Jeg forsto ikke den posten bare. Har Ørjan tatt fillers/botox/silikon eller er det nye damen som har gjort det? 

Det vet jeg ikke men du kan jo se på dama selv og se.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss la være å spekulere i utseendet til ny kjæreste og heller ønske henne lykke til da hun er sammen med en mann som andre har opplevd som grenseoverskridende. For å si det mildt. 

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (1 time siden):

La oss la være å spekulere i utseendet til ny kjæreste og heller ønske henne lykke til da hun er sammen med en mann som andre har opplevd som grenseoverskridende. For å si det mildt. 

Stakkar, det kan bli en «spennende» reise…. Med Utroskap, klåing, sms-trakassering og generell grenseoverskridelse. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Fotballfluen said:

Kroppen er omtrent den samme, lyssettingen og poseringen er hovedforskjellen på de bildene i artikkelen. Spesielt at han går ut med forholdet til denne dama så kort tid etter forrige fling, men han om det. Skjønner at han er stolt av å få seg en så flott dame og ønsker å vise henne fram. Alle kan gjøre dumme ting og endre seg etterpå, men oppførselen hans har vedvart hele hans voksne liv. Hva er sjansen for at han, etter 20+ år som drittsekk, plutselig har lagt om livet sitt og blitt et bedre menneske? 

Hvorfor får Ørjan damer av beste kvalitet da? Det er ikke kun pga hans vakre utseendet. Han har mange gode egenskaper også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂 Jeg tror de bruker hverandre for oppmerksomhet.Lenge siden jeg har hørt/lest noe om ØB og nå kom det både i aviser og Se og Hør. Trenger vel litt omtale.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 time siden):

Hvorfor får Ørjan damer av beste kvalitet da? Det er ikke kun pga hans vakre utseendet. Han har mange gode egenskaper også.

Hvordan vet du at han har mange gode egenskaper ? Kjenner du han ? Ted Bundy fremsto også som en mann med gode egenskaper for de som ikke kjente til hans syke sinn .....

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bg5000 skrev (1 time siden):

😂😂😂 Jeg tror de bruker hverandre for oppmerksomhet.Lenge siden jeg har hørt/lest noe om ØB og nå kom det både i aviser og Se og Hør. Trenger vel litt omtale.

Det er faktisk ikke så lenge siden jeg hørte om han, faktisk. 19. april sto han frem i avisa Firda.no og hevdet at han var singel og på sjekker'n.

– Showet er Norges største kontaktannonse, og målet er at eg ikkje er solo til slutt. 

– Så du kjem til Førde for å sjekke damer?

– Eg er open for å prøve nye stader på Vestlandet. Eg likar dialekta dykkar godt også.

En uke senere står han frem i Dagbladet med den nye dama. Det sier seg selv at dette handler mest om oppmerksomhet og omtale. Han forsøker vel å få folk til å glemme metro og den forferdelige oppførselen han har holdt på med i alle år. Jeg ønsker lykke til...

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (2 timer siden):

Hvorfor får Ørjan damer av beste kvalitet da? Det er ikke kun pga hans vakre utseendet. Han har mange gode egenskaper også.

Damer av beste kvalitet hvor? Oppblåste og påfylte med filter. Fikk jåleri og Linnivibber av å se henne ikke klare å gå oppi en badering. Er så stusselig med godt voksne fisefine damer med babystemme. Det vrenges. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (8 timer siden):

Det er faktisk ikke så lenge siden jeg hørte om han, faktisk. 19. april sto han frem i avisa Firda.no og hevdet at han var singel og på sjekker'n.

– Showet er Norges største kontaktannonse, og målet er at eg ikkje er solo til slutt. 

– Så du kjem til Førde for å sjekke damer?

– Eg er open for å prøve nye stader på Vestlandet. Eg likar dialekta dykkar godt også.

En uke senere står han frem i Dagbladet med den nye dama. Det sier seg selv at dette handler mest om oppmerksomhet og omtale. Han forsøker vel å få folk til å glemme metro og den forferdelige oppførselen han har holdt på med i alle år. Jeg ønsker lykke til...

Nå heter jo showet "SOLO" og det er vel det han skulle promotere i lokalavisen der. På instagram ser man jo helt tydelig at hun er med opp dit. Tenker det er helt naturlig at han ikke slapp bomben om ny dame i en lokalavis i gokk. Burde være opp til hver enkelt når man vil utlevere privatlivet sitt til media 🫡👌🏼

Endret av Baresierdet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (12 timer siden):

Hvorfor får Ørjan damer av beste kvalitet da? Det er ikke kun pga hans vakre utseendet. Han har mange gode egenskaper også.

Definer beste kvalitet. Et pent ytre betyr ikke automatisk et kvalitetsmenneske. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...