Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Bolledeig2.0 said:

Ganske mange menn forsvarer griser fordi de oppfører seg slik selv (eller tenker at de ville gjort det, om de hadde muligheten) og ganske mange damer gjør det også fordi de har opplevd ganske mye dårlig behandling fra menn selv og det er helt uaktuelt at andre kvinner skulle kunne UNNGÅ denne opplevelsen i fremtiden.  (Se for eksempel et utvalg gamle kjerringer i alle metoo-saker på sosiale medier. Veldig mange av deres uttalelser er langs linjene "da jeg var ung måtte jeg godta sextrakassering og ufin oppførsel, og derfor skal du det også!")

Veldig, veldig godt poeng! 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CMHuser skrev (6 timer siden):

Synes Ørjan er morsom jeg, vært på ett show og gleder meg til neste 🤩

Jaja, vi kan ikke alle ha god smak skjønner jeg. 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det solgt flere billetter når man filmer en HALVKRAM i bokseren på morningen? For det er et mønster, ikke en tilfeldighet. Skjer oftere og oftere! Ørjan med en langstrakt høyre der han filmer at det strammer seg til i morgenbokseren. Spesielt salgstriks for et show som ikke er populært. Er det ikke mer slikt man sender til Tinder dates? Men ja, påtvinge var greia ja. Husker det nå.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (På 2.2.2023 den 13.36):

Synes Ørjan er morsom jeg, vært på ett show og gleder meg til neste 🤩

Hva finner du morsomt? Eneste morsomme er bukseselene, den trange skjorta og buksa. Fordi det er så utdatert🤣Det er vel ikke vitsene? I så fall hvilke? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (12 timer siden):

Hva finner du morsomt? Eneste morsomme er bukseselene, den trange skjorta og buksa. Fordi det er så utdatert🤣Det er vel ikke vitsene? I så fall hvilke? 

Har du vært på noen av showene hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah, jeg dør av de nitriste forsøkene på å overbevise folk om at han er superpopulær. Jeg driter i om ØB selger ut show i Halden liksom, fyren er tilsynelatende fremdeles en overgriper i følge flere medier. Det er ingen overraskelse at slike menn får støtte uansett. Så lenge han holder seg unna TV-skjermene og ikke dukker opp i Oslo er jeg fornøyd. 

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (17 timer siden):

Blir det solgt flere billetter når man filmer en HALVKRAM i bokseren på morningen? For det er et mønster, ikke en tilfeldighet. Skjer oftere og oftere! Ørjan med en langstrakt høyre der han filmer at det strammer seg til i morgenbokseren. Spesielt salgstriks for et show som ikke er populært. Er det ikke mer slikt man sender til Tinder dates? Men ja, påtvinge var greia ja. Husker det nå.

Filmer han dette og legger ut? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (1 time siden):

Hahah, jeg dør av de nitriste forsøkene på å overbevise folk om at han er superpopulær. Jeg driter i om ØB selger ut show i Halden liksom, fyren er tilsynelatende fremdeles en overgriper i følge flere medier. Det er ingen overraskelse at slike menn får støtte uansett. Så lenge han holder seg unna TV-skjermene og ikke dukker opp i Oslo er jeg fornøyd. 

Hvilke "flere medier" melder at han tilsynelatende er en overgriper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (19 timer siden):

Blir det solgt flere billetter når man filmer en HALVKRAM i bokseren på morningen? For det er et mønster, ikke en tilfeldighet. Skjer oftere og oftere! Ørjan med en langstrakt høyre der han filmer at det strammer seg til i morgenbokseren. Spesielt salgstriks for et show som ikke er populært. Er det ikke mer slikt man sender til Tinder dates? Men ja, påtvinge var greia ja. Husker det nå.

Hvorfor ser du snappene hans igjennom om du syns det er så i ubehagelig å sjå han i unnikken? Det er du selv som velger å føle det påtvunget i tilfelle. Bare slutt å se og les om fyren så slipper du denne grusomme krenkelsen du lar deg utsettes for

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (På 16.1.2023 den 20.21):

Igjen ikke fan av fyren, men har du sett på kanaler der andre promoterer show? ALLE gjør det. Synst faktisk han gnåler mildere en Veronica Simone, der handler det om show fra morgen til kveld.

Jeg har sett andre som reklamerer for sine show ja. Men ingen som gnåler like mye som ØB. Det eneste innholdet kanalen består av er gnål om show og eksponering av yngste sønn. Når du må gå til det skrittet og " friste "  med høyde og sivilstatus for og " lokke " folk til showet ditt, da kan han ikke ha mye og by på. Ikke nevner han noe om disse tingene på showet heller ? Han er og blir en usmakelig fyr. Men dette er MIN mening 😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (På 4.2.2023 den 16.51):

Filmer han dette og legger ut? 

Å ja da, ganske ofte også. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (På 4.2.2023 den 0.16):

Hva finner du morsomt? Eneste morsomme er bukseselene, den trange skjorta og buksa. Fordi det er så utdatert🤣Det er vel ikke vitsene? I så fall hvilke? 

Jeg var på show i helgen. Er uenig med deg, synes han er morsom. Jeg kan også bekrefte at jeg ikke var den eneste i salen som lo mye. Tenker at humor er individuelt og det du synes er gøy ikke er morsomt for alle andre og motsatt.

Tviler på at ØB gråter seg i søvn for at du ikke synes han er noe morsom. 

Endret av Baresierdet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (49 minutter siden):

 

Blir du flau av å se en mann i bokser som sier god morgen? Flaueputa bør du kvitte det med. Så pinlig at en voksen dame synes det er superkleint og skriver "flauepute" i samme setning. 

Jeg er ganske sikker på at den eventuelt nye damen hans er uenig med deg i at det er synd på henne. Tipper hun føler seg heldig for at det er akkurat henne ØB valgte 🙂 

Er det forresten bekreftet at han har funnet seg ny kjæreste? 

Han har et merkelig behov for og vise seg frem halvnaken på snap, om det er mens han sier god morgen el i disse videoene han prøver og være morsom i. Om en evt ny dame bør føle seg heldig for og være sammen med ØB ? Det kan jeg garantere deg at det er delte meninger om !!

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

esmeralda1 skrev (39 minutter siden):

Han har et merkelig behov for og vise seg frem halvnaken på snap, om det er mens han sier god morgen el i disse videoene han prøver og være morsom i. Om en evt ny dame bør føle seg heldig for og være sammen med ØB ? Det kan jeg garantere deg at det er delte meninger om !!

Den eventuelt nye dama føler seg nok heldig, ja. Uansett om det er delte meninger rundt det. De har jo valgt hverandre. Om et nyforelsket par føler noe annet enn at man er heldig så bør man revurdere forholdet 🙃

Men igjen, er det bekreftet offentlig? Eller er det kun spekulasjoner at han har funnet en ny kjæreste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan har sluttet helt å filme/legge ut videoer av ungene også.

Det er jo positivt, likevel er det ingen i tråden her som kommenterer det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (44 minutter siden):

Den eventuelt nye dama føler seg nok heldig, ja. Uansett om det er delte meninger rundt det. De har jo valgt hverandre. Om et nyforelsket par føler noe annet enn at man er heldig så bør man revurdere forholdet 🙃

Men igjen, er det bekreftet offentlig? Eller er det kun spekulasjoner at han har funnet en ny kjæreste? 

Jeg vet ikke om han har ny dame, det ble nevnt her inne og derfor skrev jeg evt ny dame. Det er ikke lenge siden han viste frem yngste på snap, så det er tull at han har sluttet og eksponere sønnen. Om ikke han sluttet i løpet av de siste dagene da

Endret av esmeralda1
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...