Saywhat Skrevet 24. juli 2022 #1881 Del Skrevet 24. juli 2022 Nana skrev (11 timer siden): Er hun der (på jobben til Tom) rett og slett fordi hun ikke takler å være alene hjemme? Stakkars, han slipper ikke unna på jobb engang. Garantert at kollegaene til Tom har sagt et eller annet. Han ser forresten mer og mer både oppgitt og kuet ut. Med tanke på sirkuset forringe gang det ble slutt, så er det vel ikke bare-bare å bryte ut heller. Så materialistisk som hun er, og med tanke på at det er ham som sitter på «pengesekken» så burde det i teorien ikke være altfor vanskelig å få henne til og oppføre seg. Typ «skjerp deg eller så blir det ikke verken extensions eller fillers mer». Kan ikke huske å ha sett snurten av den flett nye sykkelen med utstyr i sommer som hun fikk av ham (men jeg følger ikke med hver dag så det kan godt være jeg tar feil der). Gudene vite hvorfor han gikk tilbake til henne etter å ha blitt trashet og hengt ut på snap i ukesvis og mer enn det. Og så plutselig er alt «gulle godt» og de har begge to blitt enige om å gjøre nødvendige endringer som skulle føre til et bedre forhold. Skulle gjerne visst hva som stod på hennes liste Syns det bikker over til psykisk mishandling fra hennes side innimellom og det er trist å se et så (muligens) giftig forhold utspille seg offentlig. Beklager evt skrivefeil - det er fordi klokken er midt på natten og gamle damer som meg burde vært i seng for lenge siden i stedet for å gå «nett innom kg» før jeg sovner.. Som du sier så er det rart hun sitter med makten. Uten han er hun ingenting, hvem skulle betalt filler/botox og løshår, da? Og reiser blir det ikke. Sykkelen blir ikke brukt lenger, hun sykler tydeligvis ikke alene. Og når han ikke jobber drar de på hotell, og ferier. Hennes liste vet vi😅 hva sto på hans? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 24. juli 2022 #1882 Del Skrevet 24. juli 2022 Saywhat skrev (6 timer siden): Som du sier så er det rart hun sitter med makten. Uten han er hun ingenting, hvem skulle betalt filler/botox og løshår, da? Og reiser blir det ikke. Sykkelen blir ikke brukt lenger, hun sykler tydeligvis ikke alene. Og når han ikke jobber drar de på hotell, og ferier. Hennes liste vet vi😅 hva sto på hans? Han skulle slutte å flørte med andre damer på snap, slutte å klage over IH og slutte å være utro (og gå fra sin nye kjæreste). Han var ikke akkurat et lam selv, mange som hadde fått meldinger av ham der han rakket ned på henne, så sånn sett kan jeg skjønne at hun mangler tillit til ham, men de burde ha ordnet opp hos parterapeut, ikke ved å irritere kollegane hans 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. juli 2022 #1883 Del Skrevet 24. juli 2022 Nana skrev (1 time siden): Han skulle slutte å flørte med andre damer på snap, slutte å klage over IH og slutte å være utro (og gå fra sin nye kjæreste). Han var ikke akkurat et lam selv, mange som hadde fått meldinger av ham der han rakket ned på henne, så sånn sett kan jeg skjønne at hun mangler tillit til ham, men de burde ha ordnet opp hos parterapeut, ikke ved å irritere kollegane hans Med andre ord passer de sammen da, ingen av dem er helt gode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 24. juli 2022 #1884 Del Skrevet 24. juli 2022 Tipper tom og kollegaen allerede har avtalt via tekst/sms/snap at så fort hun har dratt er de venner igjen og alt er som før mellom de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 25. juli 2022 #1885 Del Skrevet 25. juli 2022 Alt er bra nå ser det ut som 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. juli 2022 #1886 Del Skrevet 28. juli 2022 Spesielt at hun som ikke jobber ikke kan lage en siste middag før alle skal reise hjem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 28. juli 2022 #1887 Del Skrevet 28. juli 2022 Despicable Me skrev (42 minutter siden): Spesielt at hun som ikke jobber ikke kan lage en siste middag før alle skal reise hjem. Hun er jo ufør av en grunn. Jeg jobber turnus med mye fri,synes det er helt ok at jeg hopper over middagen innimellom, og tar noe veldig lettvint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 28. juli 2022 #1888 Del Skrevet 28. juli 2022 Despicable Me skrev (1 time siden): Spesielt at hun som ikke jobber ikke kan lage en siste middag før alle skal reise hjem. Regner med at Tom spandere hele ferien, så middag siste kvelden er det siste hun kunne ha laget. Trenger ikke å være noe som tar lang tid å lage 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. juli 2022 #1889 Del Skrevet 28. juli 2022 Despicable Me skrev (3 timer siden): Spesielt at hun som ikke jobber ikke kan lage en siste middag før alle skal reise hjem. Hun er ufør. Det er en grunn at folk er uføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 28. juli 2022 #1890 Del Skrevet 28. juli 2022 Heartgirl skrev (21 minutter siden): Hun er ufør. Det er en grunn at folk er uføre. Så syk er hun ikke at hun ikke kan smelle sammen no varmt, som idag. Omelett tar maks 10 min. Hun trener, skratter og ler. Reiser på ferier i endinga. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. juli 2022 #1891 Del Skrevet 28. juli 2022 Saywhat skrev (2 timer siden): Så syk er hun ikke at hun ikke kan smelle sammen no varmt, som idag. Omelett tar maks 10 min. Hun trener, skratter og ler. Reiser på ferier i endinga. Vi vet ikke noe om hennes helse og hva hun klarer i det daglige og en som er kronisk syk bruker opp batteriene sine mye fortere enn en som ikke er kronisk syk med fysike/psykiske plager. Jeg vet hvordan det er og slike med helsa og jeg brenner meg ut etter jeg har laget middag i 2 dager. Da må min kjære overta matlagingen et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 28. juli 2022 #1892 Del Skrevet 28. juli 2022 Heartgirl skrev (2 minutter siden): Vi vet ikke noe om hennes helse og hva hun klarer i det daglige og en som er kronisk syk bruker opp batteriene sine mye fortere enn en som ikke er kronisk syk med fysike/psykiske plager. Jeg vet hvordan det er og slike med helsa og jeg brenner meg ut etter jeg har laget middag i 2 dager. Da må min kjære overta matlagingen et par dager. Du må få hjelp 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 28. juli 2022 #1893 Del Skrevet 28. juli 2022 Heartgirl skrev (5 minutter siden): Vi vet ikke noe om hennes helse og hva hun klarer i det daglige og en som er kronisk syk bruker opp batteriene sine mye fortere enn en som ikke er kronisk syk med fysike/psykiske plager. Jeg vet hvordan det er og slike med helsa og jeg brenner meg ut etter jeg har laget middag i 2 dager. Da må min kjære overta matlagingen et par dager. Vi vet ganske mye etter 7 år. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. juli 2022 #1894 Del Skrevet 28. juli 2022 Anya66 skrev (1 time siden): Du må få hjelp Det er ikke vår oppgave å dømme om hvor syk hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 28. juli 2022 #1895 Del Skrevet 28. juli 2022 Heartgirl skrev (4 minutter siden): Det er ikke vår oppgave å dømme om hvor syk hun er. Du må få hjelp, ikke hun 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. juli 2022 #1896 Del Skrevet 28. juli 2022 Heartgirl skrev (1 time siden): Vi vet ikke noe om hennes helse og hva hun klarer i det daglige og en som er kronisk syk bruker opp batteriene sine mye fortere enn en som ikke er kronisk syk med fysike/psykiske plager. Jeg vet hvordan det er og slike med helsa og jeg brenner meg ut etter jeg har laget middag i 2 dager. Da må min kjære overta matlagingen et par dager. Vi som følger henne på Snap vet veldig mye. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. juli 2022 #1897 Del Skrevet 28. juli 2022 Despicable Me skrev (Akkurat nå): Vi som følger henne på Snap vet veldig mye. Jeg forstår det men det er ufint og uttale seg og synse om andres sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. juli 2022 #1898 Del Skrevet 28. juli 2022 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Jeg forstår det men det er ufint og uttale seg og synse om andres sykdom. Har ikke uttalt meg om hennes sykdom 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 28. juli 2022 #1899 Del Skrevet 28. juli 2022 Heartgirl skrev (2 timer siden): Jeg forstår det men det er ufint og uttale seg og synse om andres sykdom. Det er jo kun du som maser om sykdom her 🤷♀️ Stop it! Hun sa jo selv at hun var dritt lei det, og ikke gadd. Vi må kunne tro det er sant, lr…? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. juli 2022 #1900 Del Skrevet 28. juli 2022 Saywhat skrev (9 timer siden): Så syk er hun ikke at hun ikke kan smelle sammen no varmt, som idag. Omelett tar maks 10 min. Hun trener, skratter og ler. Reiser på ferier i endinga. Uff.. tenk at hun både trener og ler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå