Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, fotballjenta skrev:

Wow hun får gjennomgå i kommentarfeltet til Dagbladet på FB. I og med at hun har svindlet til seg de pengene, og det sitter igjen en hel haug med folk som skulle hatt de pengene, så syns jeg det er fortjent. Men jeg syns synd på ungene. Synd hun har satt dem i denne situasjonen. 

Ja, enig. De tenkte jeg kjapt på.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, Felis skrev:

Endelig en avis som også oppsummerer hennes tidligere konkurser, selv om de ikke fikk med seg at Anne Brith også var på eiersiden i Hilleborgs Hus. Konkurskarantene må da være aktuelt nå? 4 konkurser lovbrudd, grov uaktsomhet og manglende økonomisk forståelse er bare noe av det som preger Anne Briths forretningsdrift.

Dagbladet har tilføyd konkursen i Hilleborgs hus i artikkelen. 

Ellers lurer jeg på frasen «går for konkurs». Det er Dagbladet sine ord, men i mine ører klinger det som noe som er gjort med forsett, et valg man tar selvom man har andre alternativer. Også spesielt at hun har dette som en begrunnelse til Forbrukertilsynet. Det mest redelige hadde vært å holde sakene separat, og imøtegå påstandene og argumentere i forhold til de faktiske forholdene. Feigt er det, og ditto total mangel på ryggrad og ansvarsfølelse. 

Det jeg nå lurer på er hvordan regler for permitteringer er, når et selskap der man er ansatt går konkurs. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Hvordan klarer man å glede seg over det du nevner, når man gjør det på bekostning av andre? En ting er at man kommer unna med det, men at man klarer å leve med seg selv og «leve livet»? Det er helt uforståelig for meg! Tror de fleste av oss hadde blitt spist opp innenifra av dårlig samvittighet...Men det gjelder tydeligvis ikke alle...

Skammelig oppførsel er det ja. Helt uforståelig. Og skremmende. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Jeg leita etter det riktige ordet men så slo det meg da jeg leste innlegget til @fotballjenta

Skruppelløs!

Anne Brith Davidsen er rett og slett skruppelløs.

Og alle kan sikkert forestille seg hva som står i svaret hennes som er unntatt offentlighet. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk målløs. Eller egentlig ikke, men det er en del ting man ikke sier. Stakkars barn..

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...