Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nobile skrev:

 

“Heller ikke hennes advokat Tony A. Vangen kan svare på om Davidsen nå ønsker å finne en løsning i saken.”

Mener å huske at hun skrev det etter dommen fra FT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ah, måtte trykke på og bekrefte at jeg hadde abbo. :)

Nei, kommer fremdeles ikke inn på RB. Bare den andre avisen;Gjesdalbuen

. :roll: 

Endret av loffen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lin11 skrev:

Mener å huske at hun skrev det etter dommen fra FT?

Denne saken er ikke ferdigbehandlet i Forbrukerrådet. Det er 7 kursdeltakere  som har klaget hun inn. 

Endret av Nobile
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loffen skrev:

 

Ah, måtte trykke på og bekrefte at jeg hadde abbo. :)

 

Så bra du fant ut av det, jeg er elendig på å forklare ting 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elien skrev:

Så bra du fant ut av det, jeg er elendig på å forklare ting 🙈

Takk, men har gitt opp. :laugh: :kyss: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lin11 skrev:

Sa ikke ABD at de skulle få pengene igjen? 

Hun sier så mangt, men noen penger tror jeg neppe hun har 😜

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avisen har jo vært på henne mange ganger for en kommentar. Klart det oppfattes vanskelig.

Strategien ellers er jo klassisk.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er vanskelig for AB i denne tiden, det forstår alle. Det må være helt forferdelig å møte så massiv kritikk,  det må være rot til mye bekymring både økonomisk og ift fremtiden til kurs-bedriften. 

Men jeg venter ikke akkurat på at hun skal "stå frem" og ta kritikken særlig høylydt. Jeg tror hun virkelig mener at hun gjør en god jobb, og at mennesker som kritiserer vil henne vondt. Hun har fått lov å bruke media til å lage et inntrykk av at hun har vært utsatt for voldsomt mye hat, hets og mobbing - men at hun har klart å reise seg igjen. Når så media "snur" og dekker det HUN faktisk har gjort mot andre istedet, så må det oppleves helt forferdelig for henne det også. 

Som jeg nevnte for noen sider siden, så ser jeg på det sånn at AB har hatt mye `støtte` fra ulike ift å gjøre det til en virkelighet at hun har vært utsatt for, og reist seg fra det styggeste av netthets. Jeg nevnte apparatet i Panta (forlagssjef og juridiske rådgivere) - og jeg syns media også har stor skyld. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, fotballjenta skrev:

AB er alltid nøye på å vise offentligheten at hun har støtte blant venner. Denne gangen en snapchat felleskonto jeg ikke har hørt om. Dessverre har hun på denne måten gjort det enklere for oss å forstå når venner IKKE støtter henne. Hadde Spraytan-Isabelle stått ved hennes side nå hadde vi garantert fått vite det. 
 

NB, dette er selvfølgelig spekulasjon, men jeg syns det er rimelig å anta at det stemmer. 
 

At advokaten hennes ikke gir noen gode svar til journalister kan umulig være et godt tegn for bakemor. Nå har hun virkelig tullet det til for seg selv. 
 

En annen ting jeg har tenkt på idag er hvor fort man glemmer disse influenserne når de er stille. Selvom jeg har vært over snittet opptatt av AB og svindelsaken så hadde jeg helt glemt henne før denne tråden ble oppdatert i går. Det mener jeg er gode nyheter for AB som etterhvert bør se seg etter en ordentlig jobb, og leve et liv utenfor «rampelyset». Folk glemmer uviktige personer veldig fort. Men, jeg vil ikke glemme henne før saken er avgjort og hun har betalt det hun skylder. Etter det er gjort ønsker jeg henne et godt liv med mann, barn og spenn. Bare uten at vi vet det. 

Advokaten virker ganske passiv ift det hele. Leste et sted at han `henviste til AB` ved spørsmål. Ikke godt å vite hva han jobber med i kulissene. Det gikk vel ikke så bra da hatboken ble saksøkt, så mulig han bevisst ikke uttaler seg til media. Greit å ta litt vare på omdømmet når man jobber i den bransjen - vil jeg tro. Enten det, eller så har han ikke lenger saken. 

Trist hvis AB og Isabel har røket "uklar", de skulle jo erobre verden sammen hadde man inntrykk av. Isabel beundret iallefall AB`s "superkjendis"-image nesegrust rundt utgivelsen av hatboken. Det virker som AB`s vennskap er svært intense en stund, før noe skjer - og deretter kommer kryptiske innlegg om svik. Denne gangen har hun vel ikke skrevet noe som helst om relasjonen etter saken mot ABIP begynte å rulle - så forhåpentligvis er den så solid som de viste oss. De driver vel fortsatt dette Blogghuset sammen.

Flott at hun nå skjermer om privatlivet. 

 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Felis skrev:

*✂️*

Jeg tviler på at Anne Brith lar seg berøre av at de tidligere kursdeltakerne er slitne og lei seg og mister nattesøvnen, eller at de har tapt penger de sårt trenger. *✂️*

Ikke missforstå, det AB har gjort er forferdelig og jeg håper virkelig at alle det til slutt vil bli konsekvenser av dette. 

Men.. Om de sårt trenger penger, da bruker man vel ikke, hva da? Nesten 15.000 kr? På et kurs holdt av en shady influencer? Litt av ansvaret må faktisk ligge på de voksne menneskene som har frivillig gitt den dama så mye penger. Det trengs ikke mange googlesøk for å finne ut av hva slags type AB er, og det før denne skandalen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Birdo skrev:

Ikke missforstå, det AB har gjort er forferdelig og jeg håper virkelig at alle det til slutt vil bli konsekvenser av dette. 

Men.. Om de sårt trenger penger, da bruker man vel ikke, hva da? Nesten 15.000 kr? På et kurs holdt av en shady influencer? Litt av ansvaret må faktisk ligge på de voksne menneskene som har frivillig gitt den dama så mye penger. Det trengs ikke mange googlesøk for å finne ut av hva slags type AB er, og det før denne skandalen. 

Jeg mener å ha lest, muligens i denne tråden at en av de som ble kontaktet stod under (økonomisk?) vergemål, og tømte sparekontoen for å bli med på dette, og vergen fikk blankt avslag på forespørselen om å avslutte opplegget og få pengene tilbake..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...