Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Carrosen skrev:

Det er helt tydelig at Panta betaler mange bloggere for å dele denne boken på insta, ref. alle screenshotene AB deler.

Jeg ser tilogmed at Villapaprika har delt bilde av boken i instastory og merket det med reklame (tommel opp for merking!!) men mtp hvor mange av dem som har delt som merker delingen med reklame, er det tydelig at de får betalt for dette.

Ser ut fra de andre repostene ut som om det er mor sjøl som merker med reklame... Orginalinnleggene er ikke merket.

Men hva skjer nå? Er bloggen lagt ned for godt???? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her inne som har hørt noe da, ettersom reglene for forumet er: 

"Det er ikke tillatt for andre å bruke tekster hentet fra forumet uten å innhente godkjenning hos Kvinneguidens eiere. Videre må man også innhente samtykke fra den som har skrevet innlegget, som har rettigheter henhold i til loven om åndsverk."

https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minipilla skrev:

Jeg ler meg ihjel av Hr.Øvestads siste oppdatering på Instagram 🙄🙄🙄

Hvem er Hr.Øvestads?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Hvem er Hr.Øvestads?

Han som deler adresse med Villa Paprika. Som er ute etter «haterne» store deler av tiden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minipilla skrev:

Han som deler adresse med Villa Paprika. Som er ute etter «haterne» store deler av tiden. 

Oki..Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Minipilla skrev:

Kan du ikke fortelle hva han har skrevet da? Han har lukket konto og jeg vil ikke følge han. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å få oversikt over hvilke bloggere/butikker osv man skal holde seg unna da, alle som reklamerer for boka....håper virkelig media tar tak i dette!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis AB/Panta har sakset fra KG uten å spørre om lov, kan det bli en fin oppvask 😅 Jeg tror faktisk ikke den boken kommer ut. Og hvis den kommer ut og AB har gjort som hun pleier gjøre (hacke, lyve), så blir et sabla rabalder.

Edit: 

Hun skulle jo gi ut kakebok på Gyldendal, som aldri ble noe av. 

Endret av Pust
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen får Erik til å lette litt på informasjonen han sitter på angående arbeidsmåten til AB . Han , foreldrene og venner har blitt utlevert på det groveste i mange av hennes innlegg på bloggen , men gleden over å være helt ferdig med henne overskygger vel alt . 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Gisse skrev:

Ser ut fra de andre repostene ut som om det er mor sjøl som merker med reklame... Orginalinnleggene er ikke merket.

Paprika har merket med "rekalme" på eget initiativ 😂

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gisse skrev:

Lurer jeg på òg.  Bloggen røper vel for åpenlyst om hvem som er nettrollet her så den stenges/legges ned?.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Lkk skrev:

Kanskje noen får Erik til å lette litt på informasjonen han sitter på angående arbeidsmåten til AB . Han , foreldrene og venner har blitt utlevert på det groveste i mange av hennes innlegg på bloggen , men gleden over å være helt ferdig med henne overskygger vel alt . 

Leser ikke bloggen, hva galt hadde de gjort..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Lurer jeg på òg.  Bloggen røper vel for åpenlyst om hvem som er nettrollet her så den stenges/legges ned?.

Hun skriver på Facebook at hun logger seg av bloggen for godt🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Gisse skrev:

Hun skriver på Facebook at hun logger seg av bloggen for godt🤔

Det er jo kjempebra for barna, hvis dette stemmer.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti gjer ein fantastisk jobb! Utifrå omtalen av boka så er det ein hån mot kvinner som verkeleg vert hata på nett. Eg tvilar på det er meir enn ein liten promille som gidd bruka energi på å hata AB. Eg syns vel eigentleg meir synd på henne som brukar så mykje tid og krefter på å setja seg sjølv i ein konstant offerrolle, det må vera ekstremt utmattande i lengda.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...