Populært innlegg Aricia Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2941 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) 1 time siden, Pust skrev: Det er det sjukeste jeg har sett på lenge. At hun tør, Nå skal hun altså bruke en hel bok på å fortelle hvor grusom alle andre er, mens sannheten ligger et helt annet sted, det er bare å lese DN for å få en bittebittebitteliten flik av hvordan det står til, egentlig. Forlaget ser bare pengene de kan tjene på at en husmorblogger som er ute av stand til å se hvordan hun selv er navet i hathjulet, og det ikke på den måten hun framstiller det som. Det ligger blogginnlegg, på blogginnlegg lagret på nettet, som forteller en helt annen historie enn at hun er den stakkaren som har holdt kjeft. Minner om at dette forlaget har en skitten historie bak seg, med både juks og dårlig redaksjonsjobbing. Håper AB er klar over at hun ikke kommer til å få noe hjelp fra forlaget dersom bokens innhold blir årsaken til offentlig skittentøyvask. Og skittentøyet finnes. Jeg er oppriktig usikker på om det er tilfellet, eller om hun bare har innsett at å være denne hatgeneratoren er det eneste hun har å ty til for å tjene til salt i grøten. For det var jo hun selv som gikk fra å være en litt anonym bakeblogger til å bli en slags wannabekjendismammablogger som ingen helt skjønner hva driver med. Det var da hun startet med hissige angrep på lett gjenkjennelige tilfeldige personer innimellom rosa frosting, og med grenseløse innlegg om barna sine at folk begynte å respondere kritisk på nett. Det var da hun begynte med de verste clickbaitene i norske SoMe at folk gikk på limpinnen og så fortalte i kommentarfeltene hva de syntes om det etterpå. Den kritiske responsen hun får har hun kort og godt bestilt og bedt om. Og det framstår som hun har valgt en slik form fordi hun ikke lyktes med noe annet. Å være en destruktiv clickbaiter, skandalemaker og femhønsaveifjør-spesialist er det eneste Anne Brith får til - men det er hun til gjengjeld ganske god på. Endret 15. februar 2019 av Aricia 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 15. februar 2019 #2942 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg tenker bare at etter boken til Anniken Jørgensen og nå dette, så kan hvem som helst skrive hva som helst i bokform og få det utgitt - uten at det trenger å ta hensyn til hverken personvern eller rot i virkeligheten. Med andre ord er det skjønnlitteratur, og ganske dårlig sådan. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. februar 2019 #2943 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Tråden er ryddet for brudd reglene om opphavsrett. Elaine Marley, mod. Endret 15. februar 2019 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. februar 2019 #2944 Del Skrevet 15. februar 2019 35 minutter siden, morhjertegod skrev: Hva f.... Dama spammer ho insta i dag, blir ikke det minste nysgjerrig, bare irritert og slutter følge sporenstreks! Noen ganger er det helt greit at man er blokkert kjenner jeg.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 15. februar 2019 #2945 Del Skrevet 15. februar 2019 3 timer siden, terteskjell skrev: Slik jeg har lest hennes blogg og andre SoMe kanalerså har hun jo egentlig klart og si klart ifra ganske lenge Ja... Vi snakker om å konstant si fra liksom. Men dere! Dama er den hun er, hun ser ting litt annerledes og mangler litt selvinnsikt. Men vi vet ikke alt hun har opplevd. Kan være hun får sykt mye dritt liksom... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 15. februar 2019 #2946 Del Skrevet 15. februar 2019 2 minutter siden, Ella Grisella skrev: Ja... Vi snakker om å konstant si fra liksom. Men dere! Dama er den hun er, hun ser ting litt annerledes og mangler litt selvinnsikt. Men vi vet ikke alt hun har opplevd. Kan være hun får sykt mye dritt liksom... Som man reder, ligger man er et gammelt ordtak og dritten hun evt får, er sterkt overdrevet. Men Såklart, i hennes virkelighetsoppfatning så er det jo hun som er offeret - alltid. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 15. februar 2019 #2947 Del Skrevet 15. februar 2019 Har hun slettet hele bloggen for å reklamere for boken? Ser i såfall på det som positivt, var ikke mange etiske innlegg igjen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 15. februar 2019 #2948 Del Skrevet 15. februar 2019 7 minutter siden, Ella Grisella skrev: Ja... Vi snakker om å konstant si fra liksom. Men dere! Dama er den hun er, hun ser ting litt annerledes og mangler litt selvinnsikt. Men vi vet ikke alt hun har opplevd. Kan være hun får sykt mye dritt liksom... Unnskylder uansett ikke hennes egen oppførsel. Verden fungerer ikke på den måten at man kan gjøre som man vil fordi man har opplevd noe fælt. Veldig mange mennesker opplever daglig forferdelige ting. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2949 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg fikk svar fra DN! De sa de skulle følge med på det, og takket for tips. De sa også at de ønsket flere tips videre i saken til [email protected] , da vedkommende følger influensere tett! 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raketten Skrevet 15. februar 2019 #2950 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Hmmm, jeg søkte opp "Anne Brith bok" og kom rett inn her: https://www.gyldendal.no/Forfattere/Davidsen-Anne-Brith Har hun skrevet bøker før? Eller står hun listet som forfatter pga. bloggen? Beklager - ser nå hun har gitt ut bok om baking. My bad. Endret 15. februar 2019 av Raketten Tilleggskommentar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 15. februar 2019 #2951 Del Skrevet 15. februar 2019 2 minutter siden, Raketten skrev: Hmmm, jeg søkte opp "Anne Brith bok" og kom rett inn her: https://www.gyldendal.no/Forfattere/Davidsen-Anne-Brith Har hun skrevet bøker før? Eller står hun listet som forfatter pga. bloggen? Beklager - ser nå hun har gitt ut bok om baking. My bad. Hun skulle gi ut bok om baking for noen år siden, men om jeg ikke tar helt feil, så strandet dette som mange av de andre prosjektene hennes. Men hun klarte å skrive bok om seg selv da, eller jeg mener nett troll 😏 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 15. februar 2019 #2952 Del Skrevet 15. februar 2019 Bestis Espen Hilton har en merkelig reklamering om boken nå på blogg. Klarer ikke å se om den er positiv eller negativt ladet.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 15. februar 2019 #2953 Del Skrevet 15. februar 2019 1 hour ago, Blubird said: Jeg tenker bare at etter boken til Anniken Jørgensen og nå dette, så kan hvem som helst skrive hva som helst i bokform og få det utgitt - uten at det trenger å ta hensyn til hverken personvern eller rot i virkeligheten. Med andre ord er det skjønnlitteratur, og ganske dårlig sådan. ... Så lenge man er "kjendis" eller kjenner de rette personene. For alle andre er nåløyet åletrangt når det gjelder å skrive manus og få publisert ei bok. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 15. februar 2019 #2954 Del Skrevet 15. februar 2019 5 minutter siden, Trollmora skrev: Bestis Espen Hilton har en merkelig reklamering om boken nå på blogg. Klarer ikke å se om den er positiv eller negativt ladet.... Den er nok positivt ladet for AB sin del, men det vil det være uansett om man tror på alt hun lirer av seg. Hun er jo et offer må man huske på, og hun er veldig flink til å legge det frem som at alle er slemme og hun er uskyldigheten selv som har vært igjennom noe ingen andre har vært igjen før henne. Noe som forøvrig er en gjenganger blant alle bloggere med unntak av Funkygine har jeg inntrykk av. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 15. februar 2019 #2955 Del Skrevet 15. februar 2019 Det første jeg tenkte nå, var: "Er det 1. april allerede???" 😱😱😱 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 15. februar 2019 #2956 Del Skrevet 15. februar 2019 Er tittelen myntet på oss kvinner som diskuterer her på forumet? Det tror jeg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cookie123 Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2957 Del Skrevet 15. februar 2019 2 minutter siden, Oline12 skrev: Er tittelen myntet på oss kvinner som diskuterer her på forumet? Det tror jeg. Da burde tittelen vært "Kvinner som er bekymret for utlevering av barns privatliv"..... Eller noe sånt. 😉 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg xemiliex Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2958 Del Skrevet 15. februar 2019 Altså, jeg gleder meg. Dette kan jo fort ta form som et episk havari. Panta forlag og Anne Brith Davidsen er så hånd og hanske som du får det; de speiler hverandre smått perfekt hva gjelder profesjonalitet, innsikt, etikk og ydmykhet. Jeg håper forlaget kjører full reprise av lanseringssirkuset ved forrige bloggbokutgivelse (Bare en natt til) og at jeg plutselig en dag får se Anne Brith i fri dressur på Dagsnytt 18. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 15. februar 2019 #2959 Del Skrevet 15. februar 2019 21 minutter siden, Cookie123 skrev: Da burde tittelen vært "Kvinner som er bekymret for utlevering av barns privatliv"..... Eller noe sånt. 😉 Nei nei, vi hater henne. Fordi hun ikke skjønner forskjellen på kritikk og hat. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2960 Del Skrevet 15. februar 2019 Nå mangler det bare at Burøe gir ut bok. Kvinner som hater menn vol 2. 😶 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg