Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, FruJohansen skrev:

Presseomtalen av Bloggerne er mest sannsynlig initiert av TV2, som naturlig nok ønsker å promotere neste sesong ved å avsløre hvem som er ute og hvem som er inne. Dermed blir alle involverte nødt til å uttale seg, og alle er så klart enige om at man skilles i vennskapelig overensstemmelse, for det tar seg best ut offentlig 🙄 

Ang AB ser vi at mediene velger å linke artiklene om ABIP i saken, og skaper rom for spekulasjoner om hvorvidt avgjørelsen om å fjerne henne fra Bloggerne har en sammenheng med dette, uten å si det direkte. Det setter også uttalelsen hennes om "nye planer" i et litt tragikomisk lys, og det er neppe tilfeldig. AB må nok anta at dommen i Forbrukerombudet vil følge henne hver gang hun skaper andre overskrifter. Det vil farge av på alle prosjekter og samarbeid i overskuelig framtid. 

Det så litt rart ut ja. 

Å lese uttalelsen om nye planer hun gleder seg til til høsten -  og rett under er det link til artikkelen "Går for konkurs etter kurs-kritikk". 

Får håpe hun velger et liv utenfor offentligheten, og at det hun gleder seg til er en "vanlig jobb". 

Men jeg tviler vel egentlig på det. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å stikke fingeren i jorda og finne en «vanlig» jobb så de stakkars barna kan få litt stabilitet....

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare hive meg på å applaudere for et veldig bra innlegg @Cessa74 👏

Og en ting er sikkert de som sponser ABD med noe som helst vil aldri få en krone av meg, og det vil jeg oppfordre alle rundt meg til også! I hvertfall ikke før evt beklagelser og tilbakebetalingen av det/de hun skylder! 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cessa74 skrev:

Og så håper jeg at ny arbeidsgiver og ny mann ikke googler henne -for det blir neppe positivt i hennes favør..

Jo, det får vi håpe 😎

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter MANGE forsøk på å etablere selskaper og prosjekter som kun har endt i konkurs eller "ikkeno" håper jeg iallefall hun innser at hun ikke er den grunderen og forretningskvinnen hun så hardt ønsker å være- og fremstille seg som. Statusen som "kjendis" har hun fått pga drama og forretninger som har gått til helvete. 

Jeg har ikke så mange fler tanker om det, annet enn at - Lær av feil og feilvurderinger. Jeg tror hun ville scoret mange poeng ved å f.eks vise utad at hun ønsket å gjøre opp med de som er misfornøyd med ABIP. 

Men, jeg tror ikke det er helt henne stil. Det virker som hun alltid tenker "Nå skal jeg fanden meg vise alle!!" i nye prosjekter - som igjen resulterer i bråk, brutte relasjoner og konkurs. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lin11 skrev:

Hva skjedde med bakeboken og samarbeidet med enn kjøkkenutstyrs leverandør?

De hadde nok googlet henne til slutt og innså litt av hvert 🤣

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lin11 skrev:

Hva skjedde med bakeboken og samarbeidet med enn kjøkkenutstyrs leverandør?

Boken står som utsolgt når jeg søkte etter den på bla bokklubben.... har ikke sett den i salg noe sted når jeg tenker meg om. Kan forlaget ha annullert kontrakten mon tro?? Hva da med evt utbetalt forskudd???

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
4 minutter siden, Fruktninja skrev:

Boken står som utsolgt når jeg søkte etter den på bla bokklubben.... har ikke sett den i salg noe sted når jeg tenker meg om. Kan forlaget ha annullert kontrakten mon tro?? Hva da med evt utbetalt forskudd???

Utsolgt??? Det høres lite trolig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner den på feks Norli... En bok som aldri burde ha sett dagens lys. En skam for forlaget. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er et forlag som heter Panta som har gitt den ut.. Iallefall står det det på Ark der boken er presentert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...