Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Er hun aktiv i noen kanaler nå for tiden? Jeg får aldri opp noe fra henne i snapchat lenger. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, Linniiie said:

Bilen hennes har blitt avregistrert nå.

Kilde?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Trua skrev:

Selger hun bunaden er hun pressa.

Aner ikke om hun har sin bunad til salgs, men typ kr.20 000,- - 25 000,-, hjelper vel kun ut neste uke. Sorry AB, men du visste dette ville skje, så dum er du ikke:-(

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Kan hun risikere fengsel for noe av det hun har drevet med de siste årene og spesielt det siste året?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, loveli skrev:

Kan hun risikere fengsel for noe av det hun har drevet med de siste årene og spesielt det siste året?

 

 

Min mening er at det ikke akkurat er en straffesak dette her. Saken med ABIP havnet hos rett instans som er FT, "straffen" ble irettesettelse og tilbud om veiledning, samt at de med klager fikk medhold i at de kunne kreve pengene tilbake. 

Mye annet hun har gjort er også ganske drøyt, men straffbart er det nok ikke. 

Endret av Isild
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Felis skrev:

Den verste straffen her tror jeg er at hun mistet ansikt. Hun har kommet seg etter brutte relasjoner og økonomisk ruin før, og hun reiser seg nok denne gangen også. Men at hun er avslørt som svindler og at navnet hennes for alltid er svertet tror jeg er fryktelig tøft for henne.

Det tror jeg også. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SjokoLine skrev:

Ligger på Finn.no til kr. 15.000 - var ikke vanskelig å finne den (tok meg typ fem sekunder). Hun har anonym bruker, men bildet av bunaden viser tydelig hvem som selger (bilde av henne med bunaden på, fra halsen og ned...men hendene avslører). Fant litt av hvert fra henne til salgs...det er ulempen med å dele alt mulig, slik hun har gjort...man kjenner igjen både tingene og bakgrunnen på bildene som er tatt.

Ja, du er bra desperat når du selger bunaden din. Men det er godt at uredelig oppførsel fører med seg noen konsekvenser - for jeg tror nok at akkurat det salget der svir litt. Men...man høster det man sår.

Trodde jeg var god på finn, men jeg ser den ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...