Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Malassezia Furfur skrev:

Det må være autocorrect som har klusset til tittelen på boka. Det er jo innlysende at tittelen er "Kvinnen som hater kritikk".

Eller «kvinnen som hater kvinner»

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Gisse skrev:

Hva hvis hun virkelig har mottatt hat, og har jobbet med denne boka så lenge at hun ikke ville vise bevisene til DN. Og jeg tviler på at boka er basert på Kvinneguiden?

Uansett blir det spennende å se hva som faktisk står det og hvordan boka blir tatt imot 🙈 hun har vel skrytt av at hun har flere advokater så håper for hennes del at boken er nøye gjennomgått før utgivelse 🙈

Tror nok ikke KG slipper unna. Hun har vel tatt vare på screenshoots over muligens år?  og plukker ut de verste , også det som er moderert bort, så det blir vel fort  litt?.  Synes å huske og ha lest at hun har vært i kontakt med forum ansvarlig også grunnet  ting som har blitt skrevet,,  bla  grunnet kallenavn på barna?  Mulig jeg tar feil og at det bare var spekulasjoner? 

Ja det blir spennende å se. Tipper en del kommer til å kjøpe  boken av ren nysgjerrighet også ., men det gjenstår og se hvordan salget blir. 

Endret av Lana01
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lana01 skrev:

Tror nok ikke KG slipper unna. Hun har vel tatt vare på screenshoots over muligens år?  og plukker ut de verste , også det som er moderert bort, så det blir vel fort  litt?.  Synes å huske og ha lest at hun har vært i kontakt med forum ansvarlig også grunnet  ting som har blitt skrevet,,  bla  grunnet kallenavn på barna?  Mulig jeg tar feil og at det bare var spekulasjoner? 

Ja det blir spennende å se. Tipper en del kommer til å kjøpe  boken av ren nysgjerrighet også ., men det gjenstår og se hvordan salget blir. 

Gud forby at noen kjøper av nysgjerrighet, brenner jeg heller 300kr i peisen! 🤮

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

Hvor på Facebook står det at hun legger ned bloggen? 

Hmmmm🤔 

Jeg er ikke rutinert nok, burde screenshotte alt... Finner ikke tilbake til det nå, men mener det sto på Facebook under et av bildene av boka? Kan hende jeg tok feil 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Gisse skrev:

Hmmmm🤔 

Jeg er ikke rutinert nok, burde screenshotte alt... Finner ikke tilbake til det nå, men mener det sto på Facebook under et av bildene av boka? Kan hende jeg tok feil 🙈

Litt merkelig å ta feil om det synes jeg?

Men jeg klikker meg i allefall ikke inn for å sjekke det... så da får man bare si at hvis dette er riktig, er jeg glad på de utleverte sine vegne! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Rimelig påfallende at innleggene der hun selv har hengt ut folk og generelt sett vist seg som alt annet enn «mor godhjerta» er slettet. Slik skaper man sin egen sannhet. Typisk bloggeratferd. 

Jeg er så rasende forbanna over at media og nå sist forlagsbransjen oppfører seg som mikrofonstativ for disse menneskene som er så godt vant med å forholde seg omtrentlig til sannheten. Nei, dere er ikke ofre, og nei det er ikke hat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CecilieX skrev:

Rimelig påfallende at innleggene der hun selv har hengt ut folk og generelt sett vist seg som alt annet enn «mor godhjerta» er slettet. Slik skaper man sin egen sannhet. Typisk bloggeratferd. 

Jeg er så rasende forbanna over at media og nå sist forlagsbransjen oppfører seg som mikrofonstativ for disse menneskene som er så godt vant med å forholde seg omtrentlig til sannheten. Nei, dere er ikke ofre, og nei det er ikke hat!

Men selv om bloggerne sletter så blir det heldigvis ikke borte😊 er godt vi har noen der ute som virkelig vet å dokumentere alt på riktig måte. 

Men må si det er sinnsykt enkelt å gi ut bok om dagen.. Er jo sykt at folk kan gi ut bøker om sitt lange liv når de så vidt har passert 20 år

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenke at hvis hun hadde hatt bevis for at den personen som sto frem i DN hadde drevet sjikane, så hadde hun vist det til DN. Da hadde det vel ikke blitt noe oppslag heller. 

Det er ikke ulovlig å skrive til en annonsør og fortelle at man ikke vil kjøpe produktene deres lenger fordi man ikke liker kanalene de markedsfører seg i. Det er forbrukermakt. Annonsøren står fritt til å annonsere hvor de vil - kundene har både lov til å la være å handle produktene og til å fortelle annonsøren hvorfor. Hvordan noen får det til å bli nettets, er for meg helt uforståelig. 

Jeg skjønner at AB opplever det som om noen prøver å ødelegge for henne.  det er gikk dermed sagt at det er sant. Når jeg utøver min forbrukermakt, er det ikke for å ødelegge for noen, men for å fortelle hvor jeg velger å bruke pengene mine og hvor jeg velger å IKKE bruke pengene mine. 

Ja hun har nok skrevet en lang avhandling om det. Garantert.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Firestone skrev:

Jeg tror ikke det ble noe av. 

Virker ikke slik, nei 😕 Synd, jeg var klar! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, terteskjell skrev:

Utrolig stille fra henne i dag

Bare litt oppdatering av gratisreklamene på insta. Det er noe som ikke stemmer der, forresten: Hvorfor er det bare paprika som har merket sin instareklame for AB? AB setter på #reklame når hun kopierer de andres poster, men det er vel ikke riktig? Har hun / forlaget betalt for alle annonsene så skal det merkes av den som kjører annonsen, ikke sant? Ikke merker hun sine egne annonser, heller. Skulle tro de var nybegynnere, alle sammen.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Pust skrev:

Bare litt oppdatering av gratisreklamene på insta. Det er noe som ikke stemmer der, forresten: Hvorfor er det bare paprika som har merket sin instareklame for AB? AB setter på #reklame når hun kopierer de andres poster, men det er vel ikke riktig? Har hun / forlaget betalt for alle annonsene så skal det merkes av den som kjører annonsen, ikke sant? Ikke merker hun sine egne annonser, heller. Skulle tro de var nybegynnere, alle sammen.

Tror ikke hun har gjort noe galt egt. Hun merker reposts fordi hun reklamerer for egen vare, noe man må. Sett mange andre gjøre dette, f.eks ved å skrive; "Reklame for eget produkt" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg lurer seriøst på hva Davidsen holder på med, kvinner som hater kvinner og kampen mot nettroll? Dette er idioti, Davidsen!! La meg minne deg på at du har truet kritikere, fisket etter Ip-adresser, hengt ut mennesker på egen blogg og brutt lovverket!

Davidsen er selve definisjonen på nettroll og burde blitt bøtelagt da hun har konsekvent valgt å bryte norsk lov gang på gang. Bloggeren har ringt og truet kritikere med at hun vet hvor barna deres går på skolen. I tillegg til dette har hun løyet til en kritikers arbeidsgiver og hevdet at vedkommende er et nettroll. AB er ikke noe annet enn et simpelt lovbrytende nettroll. Anmeldelse og straff for å bryte loven hadde vært på sin plass her! 

Jeg blir litt fysisk dårlig av at media og forlag bare lar de ekte trollene herje rundt uten at de det går ut over får forsvare seg. De kan skrive horribel blogginnlegg der de beskylder og anklager og påstår, mens tabloidene bare jatter med som dumme høns. Og nå får hun boltre seg i det ultimate medium: boken. 

Endret av Pust
Rettet ordfeil
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...