Stjernekikkeren Skrevet 19. november 2018 #1021 Del Skrevet 19. november 2018 1 time siden, AntiBullshit skrev: AB reklamerer for vital tannklinikk på Snapchat hvor hun ligger henslengt på sofaen med snapfilter og slikker seg sakte på tennene. Kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og samtidig takknemlig for at jeg aldri kommer til å være avhengig av å filme at jeg slikker meg på tennene på den måten for å ha råd til å leve Det verste er at Anne Brith må ikke gjøre dette for å overleve eller noe, hun velger dette. Dette er sånn hun føler seg best i, hun elsker å vise seg frem, være i rampelyset, for henne har det ikke noe å si om det er reklame for tannlegen eller det å blogge om de mest private hendelsene i livet ditt. Fame is fame for henne, og det er det mest skremmende med hele dama. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. november 2018 #1022 Del Skrevet 19. november 2018 3 timer siden, Berga skrev: Skulle akkurat til å anbefale å ta en titt på snapstoryen hans. 😅 Edit: Hun må altså holde opp med de filtrene på snap. Den tannklinikken blir redusert til et amøbereater! Aldri i livet om jeg overgir tennene mine til en tannlege som bruker en så dustete form for reklame! Det ser så lite seriøst ut - og da tviler jeg automatisk på tannlegens kompetanse. Det er jo heller ikke humoristisk, bare dumt. Helt enig! Snapping med filter er for 10-åringer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 19. november 2018 #1023 Del Skrevet 19. november 2018 Hva er snapnavnet til pizzaboyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. november 2018 #1024 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) 1 time siden, loffen skrev: Helt enig! Snapping med filter er for 10-åringer. Men nå er vel de som er i målgruppa for reggis da. Når jeg tenker meg om.. Endret 19. november 2018 av loffen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 19. november 2018 #1025 Del Skrevet 19. november 2018 Skulle ikke hun (igjen) slutte å bruke barna på SoMe? Det snappes fortsatt barn.. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 19. november 2018 #1026 Del Skrevet 19. november 2018 4 minutter siden, Malum skrev: Skulle ikke hun (igjen) slutte å bruke barna på SoMe? Det snappes fortsatt barn.. Kanskje hun har sagt at hun ikke skal blogge om dem? Da gjelds jo ikke snap ...? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. november 2018 #1027 Del Skrevet 19. november 2018 Bloggeren(e) er joooo sååååå stolt, må vite! #argument 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 19. november 2018 #1028 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) 1 time siden, Berga skrev: Kanskje hun har sagt at hun ikke skal blogge om dem? Da gjelds jo ikke snap ...? 🙄 Ja, det er vel akkurat det, hun skriver at hun ikke skal blogge mer om dem som svar til all eksponeringskritikken, men bevisst velger hun å eksponere dem på snapchat, hvilket er minst like ille om ikke verre. Hun provoserer og oppfører seg helt sjokkert og angrepet når reaksjonene kommer. Endret 19. november 2018 av Stjernekikkeren 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. november 2018 #1029 Del Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, Nina1975 skrev: Hva er snapnavnet til pizzaboyen? Mener det er Pizzanissa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 19. november 2018 #1030 Del Skrevet 19. november 2018 5 timer siden, Nina1975 skrev: Hva er snapnavnet til pizzaboyen? @Diamant Prøv pizzaboy ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. november 2018 #1031 Del Skrevet 19. november 2018 32 minutter siden, Berga skrev: @Diamant Prøv pizzaboy ☺️ Har prøvd pizzaboy, det var ikke han. Fant ut at det var pizzanissa (På Snap altså) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. november 2018 #1032 Del Skrevet 20. november 2018 20 timer siden, AntiBullshit skrev: AB reklamerer for vital tannklinikk på Snapchat hvor hun ligger henslengt på sofaen med snapfilter og slikker seg sakte på tennene. Kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og samtidig takknemlig for at jeg aldri kommer til å være avhengig av å filme at jeg slikker meg på tennene på den måten for å ha råd til å leve Skal med ungen til tannlegen i morgen. Om jeg ligger litt skrått i "mammastolen" og slikker meg over tenna til tannlegen, så kanskje de sponser meg litt og? Hadde vært kjekt med noen ekstra penger til jul... 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 20. november 2018 #1033 Del Skrevet 20. november 2018 16 minutter siden, MarianneE skrev: Skal med ungen til tannlegen i morgen. Om jeg ligger litt skrått i "mammastolen" og slikker meg over tenna til tannlegen, så kanskje de sponser meg litt og? Hadde vært kjekt med noen ekstra penger til jul... Nå lo jeg godt! Du får virkelig satt galskapen i perspektiv. Krysser fingrene for deg og sponsoravtalen, er jo tross alt halv skatt nå også 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ElsieF Skrevet 20. november 2018 Populært innlegg #1034 Del Skrevet 20. november 2018 Var i 2015 med på et av hennes bakekurs. Hun opprettet en facebookgruppe hvor dette tok plass. Jeg ble invitert på ny nå. Kikket på hva det gikk ut på, hvilke kaker som skulle bakes osv. Hun ønsket navn og mail. Kjenner at jeg aldri kommer til å gi henne mailad. min eller annen personlig informasjon hun på en eller annen måte kan knytte opp til meg etter alt hun har gjort med andre. Synd om hun tenker at eget varemerke fortsatt er intakt etter alt som har skjedd, for det er det virkelig ikke. For å si det sånn, bakekurset var gratis, men i redsel for hva hun kan finne på holder jeg meg borte.. Det sier sitt. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. november 2018 #1035 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg gikk inn på IGen hennes som ikke innlogget (jeg er jo blokkert...), og bortsett fra enkelte bilder av barna er nå IGen hennes en ren bake-IG. Hun er virkelig god på delikate bilder av bakst, men dessverre har fortiden hennes gjort at jeg bruker andre SoMe-bakere som inspirasjonskilder. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 20. november 2018 #1036 Del Skrevet 20. november 2018 14 minutter siden, Rosalie skrev: Jeg gikk inn på IGen hennes som ikke innlogget (jeg er jo blokkert...), og bortsett fra enkelte bilder av barna er nå IGen hennes en ren bake-IG. Hun er virkelig god på delikate bilder av bakst, men dessverre har fortiden hennes gjort at jeg bruker andre SoMe-bakere som inspirasjonskilder. Ja, hun har ryddet profilen sin. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 20. november 2018 #1037 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) 11 minutter siden, neiognei skrev: Ja, hun har ryddet profilen sin. Det var på tide at hun tok til fornuft. Jeg tror dessvere at hun kommer til å havne bakpå, det er så mange gode bakerprofiler der ute. De som har klart seg godt har det lille ekstra, og da hjelper det ikke å kopiere pastellerfarger og husmorforkle. Hun innbyr ikke akurrat til tillit og har ikke integritet lenger heller, de broene er sprengt for lenge siden. Endret 20. november 2018 av Emmy_H skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. november 2018 #1038 Del Skrevet 20. november 2018 Så lenge det skal gi i smøkrem og makroner så blir hun ingen populær bakeblogger. Smørkrem er så oppbrukt og avleggs at all den pastellsmørkremen gir meg frysninger 😱 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 20. november 2018 #1039 Del Skrevet 20. november 2018 34 minutter siden, Flettfrid skrev: Så lenge det skal gi i smøkrem og makroner så blir hun ingen populær bakeblogger. Smørkrem er så oppbrukt og avleggs at all den pastellsmørkremen gir meg frysninger 😱 Helt enig , hun må komme med noe nytt spennende og gjerne unikt for å ha noen som helst mulighet til å lykkes . AB har stygg tendens til å være ellevilt beigeistrert over alt hun starter på , men det meste ender opp i ingenting . 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 20. november 2018 #1040 Del Skrevet 20. november 2018 SnapChat: Hvorfor ble det slutt? Les på bloggen. Bloggen: Det vil jeg ikke svare på. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg