Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Asti skrev:

Det er derfor viktigere å ha fokus på det som er Anne Brith sitt gjentagende problem - henge ut/skrive om folk på bloggen sin med tusenvis av lesere, uten omtanke for dem det gjelder. Dokumentasjon:

Takk for linker og oppsamla info :blomst: 

Ville bare si fra, at denne ene her, gir meg feilmeldingen - "siden finnes ikke" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, inox skrev:

Takk for linker og oppsamla info :blomst: 

Ville bare si fra, at denne ene her, gir meg feilmeldingen - "siden finnes ikke" :)

Tusen takk.  Skal rette på lenken.  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke ulovligheter Som AB gjør ( manglende merking av reklame ) skal overses , bare fordi hun har gjort så mye ulovlig . Blir helt feil for meg .

Endret av Lkk
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest bloggen på veldig lenge, men har, blant annet via rampelyset på KG og sosiale medier, skjønt at huset hun leier i skulle selges og ble solgt (?). Deretter har jeg oppfattet det som at hun produserte masse click baites vedrørende at storfamilien ikke hadde noe sted å bo, om boligdrømmen og sparing, og utallige greier om at hun (og etterhvert pizzamannen) var på visninger osv. 

Men er det ikke veldig lenge siden huset ble solgt? Er det ikke veldig lenge siden de skulle stå på bar bakke uten tak over hodet om bare få måneder? Har de flyttet? Er det noen som kan gi meg en kort oppsummering på status? 🤔 Har ikke klart å helt holde følge i AB-trådene, for det postes så mye 🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, desperate skrev:

Jeg har ikke lest bloggen på veldig lenge, men har, blant annet via rampelyset på KG og sosiale medier, skjønt at huset hun leier i skulle selges og ble solgt (?). Deretter har jeg oppfattet det som at hun produserte masse click baites vedrørende at storfamilien ikke hadde noe sted å bo, om boligdrømmen og sparing, og utallige greier om at hun (og etterhvert pizzamannen) var på visninger osv. 

Men er det ikke veldig lenge siden huset ble solgt? Er det ikke veldig lenge siden de skulle stå på bar bakke uten tak over hodet om bare få måneder? Har de flyttet? Er det noen som kan gi meg en kort oppsummering på status? 🤔 Har ikke klart å helt holde følge i AB-trådene, for det postes så mye 🙈

Tror hun må ut i mars 2019. De som kjøpte leier nok ut frem til da (Det siste, ren spekulasjon). Men jo, var mye drama før utsettelse av flytting frem til mars. Så er nok mange flere innlegg i vente om det å ikke ha et sted å bo.

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Senil skrev:

Tror hun må ut i mars 2019. De som kjøpte leier nok ut frem til da (Det siste, ren spekulasjon). Men jo, var mye drama før utsettelse av flytting frem til mars. Så er nok mange flere innlegg i vente om det å ikke ha et sted å bo.

I see! Bare å stålsette seg da 🙊 Takk hvert fall!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hu ikke har råd til noe eget 🤷🏻‍♀️ 

Men så tenker jeg; 

privat lærer/trener

silikon

løshår/frisør

makeup artist

negledesegn

gannigenser

cafe

osv osv.... lista er lang!

hevder 5 stk, hvor 2-3(?) holder på med «toppidrett» spiser for 4000kr i mnd.

da burde det sikkert vært 20-30-40-50-60 000kr i mnd igjen etter mat.

klarer ikke hu å spare 2-20 000kr i mnd? 

Ett voksent menneske med millioninntekt! 

Ingen huslån å betale på... 

🤷🏻‍♀️🙄

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, konkelimonke skrev:

Men så tenker jeg; 

privat lærer/trener

silikon

løshår/frisør

makeup artist

negledesegn

gannigenser

cafe

🤷🏻‍♀️🙄

Men lurer fremdels på hvorfor hun da skrev i denne 100dagersgruppa på facebook at målet hennes var å tjene nok til et hus. Dette målet nådde hun på 50 dager...så da skulle vel egentlig huset ha vært i boks nå da?? Eller er bare dette lureri?

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Horselady skrev:

Men lurer fremdels på hvorfor hun da skrev i denne 100dagersgruppa på facebook at målet hennes var å tjene nok til et hus. Dette målet nådde hun på 50 dager...så da skulle vel egentlig huset ha vært i boks nå da?? Eller er bare dette lureri?

Også er det de som sier at hun lyver som er problemet? Kart og terreng stemmer ikke overens som vanlig. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, konkelimonke skrev:

Men så tenker jeg; 

privat lærer/trener

silikon

løshår/frisør

makeup artist

negledesegn

gannigenser

cafe

🤷🏻‍♀️🙄

Mye av det du nevner her er en del av businessen, altså enten betalt reklame eller spons. 💰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Berga skrev:

Mye av det du nevner her er en del av businessen, altså enten betalt reklame eller spons. 💰

Men det skal fortsatt skattes av ol, så en eks hårklipp/tjeneste vil jo bli en utgift i form av skattbar inntekt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, konkelimonke skrev:

Men det skal fortsatt skattes av ol, så en eks hårklipp/tjeneste vil jo bli en utgift i form av skattbar inntekt. 

Det er sant, men det blir likevel mindre utgifter enn om ABD skulle betalt fra egen lomme. Jeg trodde svaret mitt understreket det @konkelimonke ville frem til, at bloggeren bruker mye ressurser på seg selv, men skjønner at det kom feil ut.

Hvis man vil skape seg et image som sparsommelig superhusmor, som hun skriver mye om, så bør man ikke konsentrere innleggene om falske negler og hår, hudsliping, botoxbehandlinger og annet egofjoms. 

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, halvehimmelen said:

Jeg har ikke pluss. Hva sier hun om Raad?

Ingen treff på verken "raad" eller "isabel" da jeg søkte i artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, AntiBullshit skrev:

AB reklamerer for vital tannklinikk på Snapchat hvor hun ligger henslengt på sofaen med snapfilter og slikker seg sakte på tennene. Kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og samtidig takknemlig for at jeg aldri kommer til å være avhengig av å filme at jeg slikker meg på tennene på den måten for å ha råd til å leve

Pizzaboy har en lignende snap

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, foreveralone skrev:

Pizzaboy har en lignende snap

Skulle akkurat til å anbefale å ta en titt på snapstoryen hans. 😅

Edit: Hun må altså holde opp med de filtrene på snap. Den tannklinikken blir redusert til et amøbeteater! Aldri i livet om jeg overgir tennene mine til en tannlege som bruker en så dustete form for reklame! Det ser så lite seriøst ut - og da tviler jeg automatisk på tannlegens kompetanse. Det er jo heller ikke humoristisk, bare dumt. 

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...