Populært innlegg Justlooking Skrevet 17. november 2018 Populært innlegg #1001 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) 23 minutter siden, June_1 skrev: Jeg har vanligvis den holdningen at man skal ikke bagatellisere andre sine problemer. Men å kaste bort politiresursser på dette svadaet her. Politiet er da vel nedlasset i viktigere ting enn å megle mellom kverulerende, hårsåre og selvsentrerte bloggere.. herrefred altså.. at de ikke skjemmes. Helt uenig. Når den ene går til anmeldelse uten grunnlag er det mer enn riktig med motanmeldelse i denne saken. Antagelig blir det henleggelse av begge saker, og det er greit. Hun som har truet mange med anmelderser må lære at det ikke alltid fungerer som hun vil, at hun ikke alltid kan kneble alle på den måten. Endret 17. november 2018 av Justlooking Tilføyelse 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 17. november 2018 Populært innlegg #1002 Del Skrevet 17. november 2018 1 time siden, Asti skrev: Her står det at "Adina" vil levere en mot-anmeldelse: https://www.rb.no/nyheter/blogg/kuriosa-og-kjendiser/kjendisblogger-anmeldte-bloggkritiker/s/5-43-925107 Good. Så da endte det ikke med at Anne Briths 3 timer lange gråtebyge klarte å manipulere Adina. Hva satser man på når man starter er blogginnlegg med hvordan man ble mishandlet av eksene og avslutter med " beklager at jeg lever" holdning, snakk om å unngå elefanten i rommet selv om den står og slår deg i trynet med snabelen. Tenk om det var sånn i verden at fordi jeg ble sparket i leggen og dyttet over ende som barn, så kan jeg kalle naboen stygge ting? Tenk om jeg bare hadde kasta ut regningene mine fordi jeg har opplevd mye vondt, så jeg må ikke gjøre opp for meg sånn som de dødlige rundt meg må? 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 17. november 2018 #1003 Del Skrevet 17. november 2018 5 timer siden, Asti skrev: Det er derfor viktigere å ha fokus på det som er Anne Brith sitt gjentagende problem - henge ut/skrive om folk på bloggen sin med tusenvis av lesere, uten omtanke for dem det gjelder. Dokumentasjon: Om navngitt person som AB ringte til: https://influencere.wordpress.com/2018/11/11/ab-no-hvem-driver-egentlig-med-injurie/: Takk for linker og oppsamla info Ville bare si fra, at denne ene her, gir meg feilmeldingen - "siden finnes ikke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 17. november 2018 #1004 Del Skrevet 17. november 2018 3 minutter siden, inox skrev: Takk for linker og oppsamla info Ville bare si fra, at denne ene her, gir meg feilmeldingen - "siden finnes ikke" Tusen takk. Skal rette på lenken. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 17. november 2018 #1005 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Jeg synes ikke ulovligheter Som AB gjør ( manglende merking av reklame ) skal overses , bare fordi hun har gjort så mye ulovlig . Blir helt feil for meg . Endret 17. november 2018 av Lkk 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 17. november 2018 #1006 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg har ikke lest bloggen på veldig lenge, men har, blant annet via rampelyset på KG og sosiale medier, skjønt at huset hun leier i skulle selges og ble solgt (?). Deretter har jeg oppfattet det som at hun produserte masse click baites vedrørende at storfamilien ikke hadde noe sted å bo, om boligdrømmen og sparing, og utallige greier om at hun (og etterhvert pizzamannen) var på visninger osv. Men er det ikke veldig lenge siden huset ble solgt? Er det ikke veldig lenge siden de skulle stå på bar bakke uten tak over hodet om bare få måneder? Har de flyttet? Er det noen som kan gi meg en kort oppsummering på status? 🤔 Har ikke klart å helt holde følge i AB-trådene, for det postes så mye 🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 17. november 2018 #1007 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) 15 minutter siden, desperate skrev: Jeg har ikke lest bloggen på veldig lenge, men har, blant annet via rampelyset på KG og sosiale medier, skjønt at huset hun leier i skulle selges og ble solgt (?). Deretter har jeg oppfattet det som at hun produserte masse click baites vedrørende at storfamilien ikke hadde noe sted å bo, om boligdrømmen og sparing, og utallige greier om at hun (og etterhvert pizzamannen) var på visninger osv. Men er det ikke veldig lenge siden huset ble solgt? Er det ikke veldig lenge siden de skulle stå på bar bakke uten tak over hodet om bare få måneder? Har de flyttet? Er det noen som kan gi meg en kort oppsummering på status? 🤔 Har ikke klart å helt holde følge i AB-trådene, for det postes så mye 🙈 Tror hun må ut i mars 2019. De som kjøpte leier nok ut frem til da (Det siste, ren spekulasjon). Men jo, var mye drama før utsettelse av flytting frem til mars. Så er nok mange flere innlegg i vente om det å ikke ha et sted å bo. Endret 17. november 2018 av Senil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 17. november 2018 #1008 Del Skrevet 17. november 2018 11 minutter siden, Senil skrev: Tror hun må ut i mars 2019. De som kjøpte leier nok ut frem til da (Det siste, ren spekulasjon). Men jo, var mye drama før utsettelse av flytting frem til mars. Så er nok mange flere innlegg i vente om det å ikke ha et sted å bo. I see! Bare å stålsette seg da 🙊 Takk hvert fall! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 17. november 2018 #1009 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor hu ikke har råd til noe eget 🤷🏻♀️ Men så tenker jeg; privat lærer/trener silikon løshår/frisør makeup artist negledesegn gannigenser cafe osv osv.... lista er lang! hevder 5 stk, hvor 2-3(?) holder på med «toppidrett» spiser for 4000kr i mnd. da burde det sikkert vært 20-30-40-50-60 000kr i mnd igjen etter mat. klarer ikke hu å spare 2-20 000kr i mnd? Ett voksent menneske med millioninntekt! Ingen huslån å betale på... 🤷🏻♀️🙄 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 17. november 2018 #1010 Del Skrevet 17. november 2018 6 minutter siden, konkelimonke skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor hu ikke har råd til noe eget 🤷🏻♀️ Men så tenker jeg; privat lærer/trener silikon løshår/frisør makeup artist negledesegn gannigenser cafe osv osv.... lista er lang! hevder 5 stk, hvor 2-3(?) holder på med «toppidrett» spiser for 4000kr i mnd. da burde det sikkert vært 20-30-40-50-60 000kr i mnd igjen etter mat. klarer ikke hu å spare 2-20 000kr i mnd? Ett voksent menneske med millioninntekt! Ingen huslån å betale på... 🤷🏻♀️🙄 Men lurer fremdels på hvorfor hun da skrev i denne 100dagersgruppa på facebook at målet hennes var å tjene nok til et hus. Dette målet nådde hun på 50 dager...så da skulle vel egentlig huset ha vært i boks nå da?? Eller er bare dette lureri? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. november 2018 #1011 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) 56 minutter siden, Horselady skrev: Men lurer fremdels på hvorfor hun da skrev i denne 100dagersgruppa på facebook at målet hennes var å tjene nok til et hus. Dette målet nådde hun på 50 dager...så da skulle vel egentlig huset ha vært i boks nå da?? Eller er bare dette lureri? Også er det de som sier at hun lyver som er problemet? Kart og terreng stemmer ikke overens som vanlig. Endret 17. november 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 18. november 2018 #1012 Del Skrevet 18. november 2018 1 time siden, konkelimonke skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor hu ikke har råd til noe eget 🤷🏻♀️ Men så tenker jeg; privat lærer/trener silikon løshår/frisør makeup artist negledesegn gannigenser cafe osv osv.... lista er lang! hevder 5 stk, hvor 2-3(?) holder på med «toppidrett» spiser for 4000kr i mnd. da burde det sikkert vært 20-30-40-50-60 000kr i mnd igjen etter mat. klarer ikke hu å spare 2-20 000kr i mnd? Ett voksent menneske med millioninntekt! Ingen huslån å betale på... 🤷🏻♀️🙄 Mye av det du nevner her er en del av businessen, altså enten betalt reklame eller spons. 💰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. november 2018 #1013 Del Skrevet 18. november 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt, ryktespredning og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 18. november 2018 #1014 Del Skrevet 18. november 2018 9 timer siden, Berga skrev: Mye av det du nevner her er en del av businessen, altså enten betalt reklame eller spons. 💰 Men det skal fortsatt skattes av ol, så en eks hårklipp/tjeneste vil jo bli en utgift i form av skattbar inntekt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 18. november 2018 #1015 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) 5 timer siden, konkelimonke skrev: Men det skal fortsatt skattes av ol, så en eks hårklipp/tjeneste vil jo bli en utgift i form av skattbar inntekt. Det er sant, men det blir likevel mindre utgifter enn om ABD skulle betalt fra egen lomme. Jeg trodde svaret mitt understreket det @konkelimonke ville frem til, at bloggeren bruker mye ressurser på seg selv, men skjønner at det kom feil ut. Hvis man vil skape seg et image som sparsommelig superhusmor, som hun skriver mye om, så bør man ikke konsentrere innleggene om falske negler og hår, hudsliping, botoxbehandlinger og annet egofjoms. Endret 18. november 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 18. november 2018 #1016 Del Skrevet 18. november 2018 Just now, halvehimmelen said: Jeg har ikke pluss. Hva sier hun om Raad? Ingen treff på verken "raad" eller "isabel" da jeg søkte i artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. november 2018 #1017 Del Skrevet 18. november 2018 Tråden er ryddet for avsporinger Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 19. november 2018 Populært innlegg #1018 Del Skrevet 19. november 2018 AB reklamerer for vital tannklinikk på Snapchat hvor hun ligger henslengt på sofaen med snapfilter og slikker seg sakte på tennene. Kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og samtidig takknemlig for at jeg aldri kommer til å være avhengig av å filme at jeg slikker meg på tennene på den måten for å ha råd til å leve 109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 19. november 2018 #1019 Del Skrevet 19. november 2018 6 minutter siden, AntiBullshit skrev: AB reklamerer for vital tannklinikk på Snapchat hvor hun ligger henslengt på sofaen med snapfilter og slikker seg sakte på tennene. Kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og samtidig takknemlig for at jeg aldri kommer til å være avhengig av å filme at jeg slikker meg på tennene på den måten for å ha råd til å leve Pizzaboy har en lignende snap 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 19. november 2018 #1020 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) 3 timer siden, foreveralone skrev: Pizzaboy har en lignende snap Skulle akkurat til å anbefale å ta en titt på snapstoryen hans. 😅 Edit: Hun må altså holde opp med de filtrene på snap. Den tannklinikken blir redusert til et amøbeteater! Aldri i livet om jeg overgir tennene mine til en tannlege som bruker en så dustete form for reklame! Det ser så lite seriøst ut - og da tviler jeg automatisk på tannlegens kompetanse. Det er jo heller ikke humoristisk, bare dumt. Endret 19. november 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg