Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Panna skrev:

Jeg kjører Tesla og hadde vært ordentlig flau hvis jeg hadde kjørt en så dyr bil, men leid en liten leilighet som ikke hadde hatt plass til familien!

Bolig kommer før bil altså!!

Kanskje de lever etter kyprotisk standard? Der nede så er biler mer status enn å bo :O

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Trua skrev:

Noen vil være kar selvom ræva er bar er det noe som heter

Eller som vi sier «fint skal det være selv om halve ræva henger ute»....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klaget nettopp fordi det var slitsomt når de to eldste er der pga all kjøring til skole, trening osv. Det må virkelig være enda mer slitsomt å flytte flere ganger i året, men det  hører vi mindre om.

Endret av Oppland
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Konabakmannen skrev:

Sist de flytta så ryddet hun i skuffer og skap og fått orden på alt, for så dagen etter bestemme seg for å selge å flytte hjem... 

Hun trenger ikke lyve, for henne er det det siste som har skjedd eller hun har sagt, som teller! 

Bare det å gjøre seg til gjenbruksdronning sier jo alt om at hun lever i sin egen verden. De kjøpte seg ny sofa i rekkehuset ikke lenge før de flytta, så kjøpte hun en IKEA sofa i vente på ny sofa på loftet. En annen hadde hatt den for store sofaen til de fikk den sofaen de skulle ha. Og hun kjøper og bytter ut mere på et år enn andre i hele livet. 

Jada hun bidrar jo til gjenbruksmulighetene for ANDRE, men det er de som kjøper brukt av henne. Kanskje hun tror at det er gjenbruk????? Virker jo sånn.

Er nå bra at hun ikke bare kaster i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg og samboer (eller, ektemann da) hatt 5 barn, en leilighet i Bulgaria og en stor hytte på fjellet, og en liten loftstue hos foreldrene mine, ville jeg 1: solgt leiligheten i Bulgaria,  2: solgt hytta og 3: kjøpt et større hjem i Norge. 

Forøvrig er sommersesongen i Bulgaria over om en drøy uke.  Håper den ENE uka de var der i sommer var verdt det kontra en uke på hotell, sånn rent kostnadsmessig. 

Endret av Flisespikker
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CMarie skrev:

Hadde mitt barn med samboer og fem barn flyttet hjem på mitt loft, for å spare penger til mer EK, og hatt alle disse tingene du nevner pluss skaffet seg en ny Tesla og en uke Sunwing på Mallorca etter en uke i Bulgaria. Vel, da tror jeg nesten jeg hadde bedt de leie seg en leilighet og heller forsøke spare penger der 🙃

 

 

Det hadde jaggu jeg gjort og.  Og det hadde nok mine halv- og helsøsken også gjort

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Flisespikker skrev:

Hadde jeg og samboer (eller, ektemann da) hatt 5 barn, en leilighet i Bulgaria og en stor hytte på fjellet, og en liten loftstue hps foreldrene mine, ville jeg 1: solgt leiligheten i Bulgaria,  2: solgt hytta og 3: kjøpt et større hjem i Norge. 

Forøvrig er sommersesongen i Bulgaria over om en drøy uke.  Håper den ENE uka de var der i sommer var verdt det kontra en uke på hotell.

De har ikke hytte på fjellet, det har Camilla selv bekreftet i en kommentar på Instagram. Det ble en "tvist" på hyttekjøpet, så det ble ikke noe av var forklaringen da noen etterlyste bilder fra hytta for en tid tilbake. Noe mer enn det ønsket hun ikke å kommentere det. 

At de eier en leilighet i Bulgaria tror jeg ikke på. For det første: Camilla delte ikke ett eneste bilde fra leiligheten i løpet av uka de tilbrakte der og bare det sier jo sitt. Hadde det vært egen leilighet som hun hadde innredet/stylet hadde hun garantert delt bilder derfra. Og for det andre: De tilbrakte en uke der. En! Og så reiste de på chartertur til Mallorca rett etterpå. Hadde de hatt egen leilighet i Bulgaria burde de jo reist tilbake dit den uka de dro til Mallorca. Flybilletter dit hadde garantert vært billigere enn ei uke på Sunwing og Camilla skryter jo stadig av hvor fantastisk godt de trives i Bulgaria og ikke minst hvor billig det er der (billigere enn Spania har hun selv uttalt).

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trua skrev:

Det hadde jaggu jeg gjort og.  Og det hadde nok mine halv- og helsøsken også gjort

Kanskje spesielt hvis de ikke jobbet og tilbragte dagene på golfbanen, Egon og i sofaen. Jo, de hadde blitt bedt om å flytte

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Flisespikker skrev:

Hadde jeg og samboer (eller, ektemann da) hatt 5 barn, en leilighet i Bulgaria og en stor hytte på fjellet, og en liten loftstue hos foreldrene mine, ville jeg 1: solgt leiligheten i Bulgaria,  2: solgt hytta og 3: kjøpt et større hjem i Norge. 

Forøvrig er sommersesongen i Bulgaria over om en drøy uke.  Håper den ENE uka de var der i sommer var verdt det kontra en uke på hotell, sånn rent kostnadsmessig. 

Men kjære deg! De eier hverken hytte eller leilighet i Bulgaria. De kan ikke selge luftbobler. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger stadig ut nye innlegg på Instagram, men svarer ikke på noen av spørsmålene om flytting på bildene av den nye leiligheten! Spent på hva forklaringen bli selv:)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns denne bloggeren er veldig spennende jeg - for man vet liksom aldri hva som skjer rett rundt hjørnet. Og hver gang man tror man ikke kan bli mer sjokkert klinker de jammen til igjen 😊😊

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Pøbelkråka skrev:

Nytt innlegg med "forklaring" på IG nå. 

Ja, den forklaringen var forklarende....not.....mer som ro ro til fiskeskjær og flytte fokuset bort fra det fordi hun/de ikke vil snakke om det.
Hadde alt dette vært frivillig fra dag èn så hadde det blitt dokumentert opp og i mente

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. De ønsler å bli mer private.. ønsler ja... Det er flott. Å komme med sannheten blir vel for tåpelig. Inntektene må jo dale kraftig når ingenting utleveres mer. Reklame fra ellos og nestlé gidder ingen å lese om. Håper inderlig på vanlig jobb eller skole. Aldri forsent med utdanning. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skrottefar skrev:

Ja, den forklaringen var forklarende....not.....mer som ro ro til fiskeskjær og flytte fokuset bort fra det fordi hun/de ikke vil snakke om det.
Hadde alt dette vært frivillig fra dag èn så hadde det blitt dokumentert opp og i mente

Hun er bare tom for løgner så det var det beste hun klarte å komme med rett og slett. 

Verne mer om hjemmet og privatlivet? En puselank og smilefjes..... var godt jeg satt når jeg leste det... hun har jo for lengst brutt det hun skrev for kort tid siden. 

gleder meg til en oppskrift i uka IGJEN jeg... 

Hvis det er sant at hun skal overta foreldrenes hus så er det jo høl i hue å flytte til bydalen. Da hadde det jo vært bedre å bo der minst to av de vil begynne på skole etterhvert. Nå bor de fortsatt 10-12 minutter fra skole/vennekretsen til de eldste, og ikke minst på feil side av bompengeringen når den «åpner». I tillegg til masse kø om morra’n for å få kjørt de eldste på skolen. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...