Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, FruRosa skrev:

Omtrent samme "stylingen" hun har vist på sine mange kjøkkenbenker, inkl foreldrene sin, opp gjennom årene...

Og «jobben» hennes som består av å rydde og organisere ting. Og ikke minst flytte fra leilighet til leilighet. Skjønner ikke hvordan hun tjener penger jeg🤔

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror hun må leve i en drømmeverden. Det er noe som foregår i hodet hennes. Bare lukker øya for realiteten og fortsetter i drømmeverden. 

Det er vondt å se på.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får endre navn fra VillPaprika (siden hun har gått fra villa->rekkehus->hjemme hos foreldrene->leid leilighet) til StrutseFamilien. Tror det er et mer passe de navn 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C er voksen å klarer helt fint å ta egne valg, C har driti seg ut flere ganger før hun traff K, så ikke kom her å si at alt er hans feil. Hun er ikke no bedre en han, hun har kjørt 2 firma konkurs selv. Så C har like mye skyld i dette som han. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lettere å kalle valgene privat enn å innrømme at hun har "driti på draget".

Camilla, du klarer deg fint alene. Sånn som det ser ut utenfra har du seks barn rundt deg, ikke fem. 

Jeg håper du vil synes det er verdt det. Jeg håper også jeg har feil.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst å skrive på ig til fansen hennes at de finner alle svar de lurer på hos Kvinneguiden. Skal ikke gjøre det. Det er bare trist. Dette luftslottet. Bryllup som ikke ble. Leilighetene i Bulgaria og Spania. Disse fjellturene fordi hun elsket fjellet. Alle landingene. 🤔 Det triste er om de har gigantisk forbruksgjeld. Hadde de hatt så god råd så ville de kjøpt hus og ikke leid. Bloggtiden er definitivt over. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning uten kildehenvisninger/dokumentasjon, krenkende innlegg, persondebatt, brudd på regler om opphavsrett og svar til disse. 

Minner om regelpresiseringen som du kan lese her

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Camilla la ut innlegget om at de ønsket å holde hjemmet borte fra sosiale medier på Instagram torsdag kveld har hun lagt ut tre bilder til fra leiligheten...🤦‍♀️

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Christiane_W skrev:

Etter at Camilla la ut innlegget om at de ønsket å holde hjemmet borte fra sosiale medier på Instagram torsdag kveld har hun lagt ut tre bilder til fra leiligheten...🤦‍♀️

Det er så mange selvmotsigelser, man skulle nesten tro det var flere personer som stod bak konseptet VP. Personer som ikke kommuniserer. :klo:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Christiane_W skrev:

Etter at Camilla la ut innlegget om at de ønsket å holde hjemmet borte fra sosiale medier på Instagram torsdag kveld har hun lagt ut tre bilder til fra leiligheten...🤦‍♀️

Eneste hun kommer til og holde privat er hvordan de har råd til livsstilen sin, og om de eier/leier, antall soverom og hvorfor de har flyttet igjen..

 

Gir det ett par dager så er alt annet delt. 

 

 

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-de bodde i leilighet da VP først var med i "unge mødre"

-så flyttet de til Paprikakroken (derav bloggnavnet) 

-så til hus

-deretter til leid leilighet 

-så til rekkehuset hennes

-før de flyttet inn på loftet hos hennes foreldre

-nå viser bilder på IG at de har flyttet igjen, selv om årsak og annet rundt flyttingen "holdes privat"

Endret av FruRosa
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Christiane_W skrev:

Etter at Camilla la ut innlegget om at de ønsket å holde hjemmet borte fra sosiale medier på Instagram torsdag kveld har hun lagt ut tre bilder til fra leiligheten...🤦‍♀️

Når hun kaller seg "interiør" blogg blir det kanskje litt vanskelig og unngå å legge ut slike bilder? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som kjøper MM servise vil bli veldig skuffa. Det blir svarte bruksstriper på det nesten med en gang. De sliter sikkert med å bli kvitt det de har på lager. Siden det fokuseres så mye på det serviset på alle bilder🤪

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eamane skrev:

Når hun kaller seg "interiør" blogg blir det kanskje litt vanskelig og unngå å legge ut slike bilder? 

Jeg synes de nye bildene hun tar er kjempefine! Håper vi kun får se interiør fremover :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hun byttet ut de blå med noen brune «skinn»stoler?

og de blå hun hadde, veldig lik de over her, kjøpte hun på Dorothea på Mosseporten.... 

Endret av Konabakmannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
10 minutter siden, Purple Basil skrev:

Jeg synes de nye bildene hun tar er kjempefine! Håper vi kun får se interiør fremover :)

Hun kan vise interiør så mye hun vil, men hun må merke riktig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ikke fortelle hvor/hvorfor de har flyttet, det skal "holdes privat"...

Synd ikke det samme gjelder for barnas soverom! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare tillate meg å si det, siden jeg selv er veldig interessert i interiør, den stilen i den nye leiligheten er veldig på vei ut.  Hvitt, beige og marmor med gull er veldig 2014. Resten av interiørverden er på lang vei bort derfra. 

Hvi du skal hevde deg som interiørblogger må du være med i tiden. Selv om hun applauderes i kommentarfeltet er ikke dette et trendy interiør. Hjelper ikke å style det med overprisa Mille Moi-ræl.  

Endret av Flisespikker
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, frukapteinAmerika skrev:

Hun kan vise interiør så mye hun vil, men hun må merke riktig! 

Det er jeg enig i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...