Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I siste blogginnlegg skriver Paprika at hun er så trøtt at hun kan stå å sove når hun rugger vogna. Spørsmålet mitt er, hva med pappaen? Kan ikke han trå til og avlaste, på meg virker det som han nærmest ikke gjør noen innsats i hjemme. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oppland skrev:

I siste blogginnlegg skriver Paprika at hun er så trøtt at hun kan stå å sove når hun rugger vogna. Spørsmålet mitt er, hva med pappaen? Kan ikke han trå til og avlaste, på meg virker det som han nærmest ikke gjør noen innsats i hjemme. 

Ref IG så jobber han... 🙃🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så gøy for ett par stykker i familien å lese stadig vekk (ja for det har blitt skrevet mange blogg innlegg om det!) om hvor slitsomt det er å kjøre de.....

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Friluftsdame said:

Luftslottbloggen fornekter seg ikke.

Ikke bare eksponeres det i bilder, men det gjøres et voldsomt poeng av hvor krevende det er å ha 4 mindreårige. Noen av dem  er det stort sett bare logistikk knyttet til, samt aldersfasens utfordringer. Må være rasende festlig å lese! 

Det du beskriver Paprika, er en helt vanlig hverdag for foreldre. Menge foreldre er faktisk og involvert i FAU og er fotballtrenere osv. Du beklager deg over logistikken.. Det er travelt å ha mindreårige, det er ikke spesielt for deg. 

Det som imidlertid skiller Paprika/Gekko fra andre småbarnsforeldre, er at de aller fleste foreldre er i full jobb når permisjon er over. I Paprikaheimen brukes SoMe hyppig, og det er lite eller egentlig ingenting å se av inntektsbringende arbeid. Jobben består tilsynelatende  i å skaffe reklameavtaler, mens mindreårige ofte betaler prisen for eksponering. Vet du? Om jeg hadde eksponert et av mine barn i reklame, ville inntekten gått rett på sparekonto til vedkommende! 

Slutt å fremstille et liv med et vanlig småbarnsliv med hele 4 foreldre å dele «belastningen» med og uten å være utearbeidende som ekstremt krevende. Å skrive et blogginnlegg om hvor travelt det er, å pøse ut bilder av mindreårige og å rått utnytte dem i reklame for ulike produkter er hva du kaller jobb. Eller?  

Det har vel selv valgt å få 4/5 barn eller?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Zokutine said:

Hun kan umulig forstå betydningen av «å få kabalen til å gå opp» når hun konsekvent skriver «kabelen», og i siste innlegg også «kabel»? Lurer veldig på hva hun tror betydningen av det er 😂 

Hvordan kan man være i 20/30-årene og ikke skjønne vanlige ord og uttrykk?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på reglene om opphavsrett, spekulasjoner og personangrep. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke hun bli mindre personlig? Hva kaller hun det siste innlegget da? Hvor hun langer ut i detaljer om deres privatliv inkludert puberteten og sykdom. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MoKath skrev:

Hvordan kan man være i 20/30-årene og ikke skjønne vanlige ord og uttrykk?

Det ser ut til å være et gjentagende problem blant bloggere virker det som, for man kan se det hos flere, men det er vel slik flere bloggere har blitt, uansett alder, de bruker ord og uttrykk som ikke henger på greip for de litt mer oppegående 😎

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, FruenFraHavet skrev:

Siden paprikaen ikke eier skam i kroppen får vi håpe at de 150-180 likes’ene hun mottar på reklameannonsene sine skremmer ethvert firma fra å samarbeide med henne. 

33 likes fra stjålet bilde fra pinterest. 

Og er det såååååå travelt med 4 barn så stopper man etter 2. Ikke klag, dere har valgt dette selv. Prøv 8-16 jobb itillegg så kan vi snakkes  

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Xstrella skrev:

33 likes fra stjålet bilde fra pinterest. 

Og er det såååååå travelt med 4 barn så stopper man etter 2. Ikke klag, dere har valgt dette selv. Prøv 8-16 jobb itillegg så kan vi snakkes  

De hadde ikke overlevd det en uke... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig å finne ut hvem som har opphavsretten til bildet fra Pinterest? Eller er det bare mangel på intelligens? 

Gekko jobber? Tror ikke noe på det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Antall likes og følgere henger ikke på grep. Er det noen som vet hvordan en sjekker hvor mange ekte følgere denne Instagram har? 🤞🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke lov å ta bilder på denne måten og si bare tror man redder egen ræv ved å si at man gir kred om noen sier hvem som eier det! Man er så latterlig lat om man ikke gidder spørre før man stjeler!!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dele så mye privat? De to siste postene er jo ikke annet. Og å nevne pubertet når barna er 11 og 13 (?)....? Jeg hadde dødd! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...