Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Arkin skrev (10 timer siden):

Nå har huset til foreldrene kommet ut for salg. 5,6 mill. Ganske urealistisk at herr og fru paprika noen gang hadde tenkt til å overta 

Virker ikke som hun har stylet der, er ikke skrukkete sengetøy og pledd som ligger slengt ned på gulvet. Hadde trodd at moren ville brukt datteren sine styling kunnskaper.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marthes skrev (4 timer siden):

Virker ikke som hun har stylet der, er ikke skrukkete sengetøy og pledd som ligger slengt ned på gulvet. Hadde trodd at moren ville brukt datteren sine styling kunnskaper.. 

Det er hun som har stylet der. Men moren har vel kanskje sagt fra at hun ikke vil at det skal være skrukkete.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på lange tider nå "listet" jeg meg inn dit og lurte på hva som ventet meg, ikke så mye faktisk. Hun blogger ikke så mye lenger så jeg. Det var det vanlige bla, bla, bla om interiør. Ikke noe sjokkerende egentlig, bortsett fra en krans til ca 5500! For en pris!  Hvem kjøper noe slik til den prisen? 

Jeg trodde du skrev en «0» for mye… jeg måtte sjekke prisen… det var jo helt latterlig! Altså- 5500 kr for grønn plastikk 😂😂nei- er man først så stinn av penger at man blåser så mye på en krans, så tipper jeg man går etter mer «eksklusive» merker enn den  nettsjappa. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 minutter siden):

Har hun virkelig satt kunstige negler på 4 åringen sin?😱😱

Det MÅ vel være eldstedattera?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umami skrev (6 timer siden):

Ikke jul riktig ennå. Men lillemann på 2år har allerede blitt stor gutt, og måtte ha «makeover» på rommet sitt 🙈🙈🙈

Bombe. Ja er snart konfirmant.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (52 minutter siden):

Ny sofa IGJEN!

Jaja, bra de har stabile og godt betalte jobber begge to :ironi:

Og seng til nest minste. Passa visst ikke så godt med dobbeltseng til femåringen likevel. Det er interiørveilederen sin. Det kunne jeg fortalt henne uten å ta betalt for det til og med. Bedre med plass til å leke for barn, enn en stor unødvendig seng. Tok knappe to måneder å finne ut det. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde at interiørveiledning gikk ut på å se løsninger UTEN å måtte gå omveien rundt "prøv og feil" ...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 timer siden):

Ny sofa IGJEN!

Jaja, bra de har stabile og godt betalte jobber begge to :ironi:

Tror ikke sofaen er ny, ser ut som den samme som på bilder fra tidlig i sommer 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Tror ikke sofaen er ny, ser ut som den samme som på bilder fra tidlig i sommer 😊

Hun skrev på story i helgen (borte nå) at det kom ny sofa. 

I går kom så dette bildet:

 

Screenshot_20210906-145154_Instagram.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (På 4.9.2021 den 11.58):

Jeg trodde du skrev en «0» for mye… jeg måtte sjekke prisen… det var jo helt latterlig! Altså- 5500 kr for grønn plastikk 😂😂nei- er man først så stinn av penger at man blåser så mye på en krans, så tipper jeg man går etter mer «eksklusive» merker enn den  nettsjappa. 

Om de tar 550,- i stedet for 5500,-, trenger de 10 som biter på. Nå trenger de bare å lure én til å tro at det er en ok pris.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny «Rekalme» for seg selv. «Vek, da er det bare å ta Kontakt…». 
Seriøst firma der, altså. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruenFraHavet skrev (10 minutter siden):

Ny «Rekalme» for seg selv. «Vek, da er det bare å ta Kontakt…». 
Seriøst firma der, altså. 

Ikke hennes stil overhodet.. Hun har jo kun 1 stil som hun overfører i alle hjem.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...