Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Om man ser på den instagrammen til husbyggingen så fremstår det mer som at VP er med på butikker og kikker som en venn, det står ingenting som indikerer at dette er en betalt tjeneste.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi skrev (22 minutter siden):

Om man ser på den instagrammen til husbyggingen så fremstår det mer som at VP er med på butikker og kikker som en venn, det står ingenting som indikerer at dette er en betalt tjeneste.

Har jeg heller aldri trodd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser instagrammen er åpen igjen? What, hun som skulle bli privat - igjen?? Men, bare lurer, har hun slått den gamle rekorden i å være "privat",  altså er denne gangen det lengste hun klarte det? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

riesling skrev (53 minutter siden):

har hun virkelig bare 979 følgere? eller har hun flere kontoer? 

Hun har flere. "Firmakontoen" har hun ca 39700 "følgere" på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmelise skrev (På 1.9.2021 den 15.36):

Ser at man stadig ikke har lagt ved den lovpålagte informasjon på noen av sidene de driver. Som organisasjonsnummer liksom.

 

Da vil jeg bare minne om en annen fantastisk hjemmeside fra den kanten i tilfelle du gikk glipp av den sist gang... https://www.mesterweb.no/

Er det egne bedrifter som står under "refferanser"?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hvor det går med businessen! I dag har Paprika hvilt batteriene og notert mange drømmer. 

Tenker jeg alternativt ville ladet batteriene og realitetsorientert drømmene…

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (20 minutter siden):

Hei hvor det går med businessen! I dag har Paprika hvilt batteriene og notert mange drømmer. 

Tenker jeg alternativt ville ladet batteriene og realitetsorientert drømmene…

 

Screenshot_20210912-234410_Instagram.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (49 minutter siden):

Hei hvor det går med businessen! I dag har Paprika hvilt batteriene og notert mange drømmer. 

Tenker jeg alternativt ville ladet batteriene og realitetsorientert drømmene…

Noen burde gitt ut en bok med Paprika-uttrykk, burde blitt en bestselger innen komedie 😛🤣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Utrolig. Man kan tro det er en 7 åring som skriver. Og dette selger??

Det gjør jo ikke det. De er to konkursmagneter som lever fra hånd til munn samtidig som de desperat prøver å fremstå som rike og suksessfulle businessfolk som jobber masse. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et (dårlig) bilde av et av barna som sitter på gylvet og leker, med ruggen til. På en firmakonto. Hva er meningen med det bildet. Sjokkerende uprofft. Eller forresten, ikke sjokkerende. Men helt meningsløst.
Ingen bedring.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (9 minutter siden):

Et (dårlig) bilde av et av barna som sitter på gylvet og leker, med ruggen til. På en firmakonto. Hva er meningen med det bildet. Sjokkerende uprofft. Eller forresten, ikke sjokkerende. Men helt meningsløst.
Ingen bedring.

Hun er så stolt vet du. 

Endret av Luckie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Når fru paprika skal starte (enda) et nytt kapittel 🙈🤣 spent på hva tittelen for dette kapittelet er jeg da... «ny business» eller «det nye liv» - hvem vet? 🤪 Hun forteller at hun er litt skeptisk, så dette kan bli spennende 🤓 (som med alle de tidligere kapitlene🙈)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (9 minutter siden):

....Når fru paprika skal starte (enda) et nytt kapittel 🙈🤣 spent på hva tittelen for dette kapittelet er jeg da... «ny business» eller «det nye liv» - hvem vet? 🤪 Hun forteller at hun er litt skeptisk, så dette kan bli spennende 🤓 (som med alle de tidligere kapitlene🙈)

Må være utrolig slitdomt å starte på nytt så ofte som hun gjør..det er jo flere ganger i året.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...