Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Oisan..en ny dør er åpnet. Paprika formidler kontakt med en ny parkettleverandør med showroom i Oslo. Minner litt om da den kjente bloggeren besøkte Samvirkelagets interiøravdeling i grisgrendt strøk og sybutikken i Kristiansand for noen år siden.

Du tenker at folk ikke klarer å google seg fram til parkettleverandører selv Paprika? Du kan ordne kontakt og forhandle pris sier du? Juhu😂at ingen har tenkt på det før. Dette kommer til å bli business🙃

Firmaet tilbyr seg dessuten å lagre parketten i flere mnd for deg. Håper ikke Paprika&Gekko har noe med logistikken å gjøre, for da får kundene sannsynligvis ikke parketten når de trenger den. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ingen er så dum at de forhåndsbetaler parkett som skal lagres i flere måneder nei…de har jo ikke akkurat de beste referansene på å levere forhåndsbetalte varer.

Og ja, enig i at parkett er det fullt mulig og enkelt å fikse en helt ok pris på selv.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg over hvorfor aktører inngår samarbeid med bedrifter/influencere med en slik bakgrunn som CØ har. Det skal ikke mer til enn ett klikk inn på ministjerner.no for å se hvor useriøst hun tar jobben sin. Det er så mange små «dumme» skrivefeil og tar man turen innom bloggen eller Instagram ser man enda flere. Nå hadde ikke disse skrivefeilene gjort noe, dersom hun ikke levde av disse nettsidene og sosiale medier, men når hun gjør det virker alt så halvveis og dårlig utført. Hvem vil jobbe med noen som viser at de tar jobben sin så useriøst at de ikke kan korrekturlese engang? 
Gjør man litt mer research (egentlig bare å Google bedriftene hun har drevet opp gjennom årene), ser man mange dårlige tilbakemeldinger og konkurser. 

Kan ikke begripe at aktører ikke gjør litt mer research før de inngår disse samarbeidene, det skader jo merkevaren deres.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyckeliten skrev (1 time siden):

Jeg undrer meg over hvorfor aktører inngår samarbeid med bedrifter/influencere med en slik bakgrunn som CØ har. Det skal ikke mer til enn ett klikk inn på ministjerner.no for å se hvor useriøst hun tar jobben sin. Det er så mange små «dumme» skrivefeil og tar man turen innom bloggen eller Instagram ser man enda flere. Nå hadde ikke disse skrivefeilene gjort noe, dersom hun ikke levde av disse nettsidene og sosiale medier, men når hun gjør det virker alt så halvveis og dårlig utført. Hvem vil jobbe med noen som viser at de tar jobben sin så useriøst at de ikke kan korrekturlese engang? 
Gjør man litt mer research (egentlig bare å Google bedriftene hun har drevet opp gjennom årene), ser man mange dårlige tilbakemeldinger og konkurser. 

Kan ikke begripe at aktører ikke gjør litt mer research før de inngår disse samarbeidene, det skader jo merkevaren deres.

Sannsynligvis enten familie/slekt/venner av dem selv eller resten av den stolte slekten..... ELLER utvalgte firmaer som ikke er oppdatert på sosiale medier og som svelger alt duoen presenterer i et jafs med håp om å bli rik og berømt.... 🙄

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (17 timer siden):

Sannsynligvis enten familie/slekt/venner av dem selv eller resten av den stolte slekten..... ELLER utvalgte firmaer som ikke er oppdatert på sosiale medier og som svelger alt duoen presenterer i et jafs med håp om å bli rik og berømt.... 🙄

Hun har nok solgt seg inn med et enormt nedslagsfelt på IG-profilen. Ja, den som skulle bli privat. Øvestadstyling var den hun egentlig sa hun skulle dele prosjekter på.  

Men, så var det virkeligheten da. Den gamle har 39700 følgere; Øvestadstyling har 800. Ikke mye å selge seg inn med, så da står prinsippene for fall.

Det eneste kjedelige da, er at parkettreklamen som ble lagt ut for 2 dager siden kun har fått 92 likes. Så av de 39700 var det åpenbart ikke mange i målgruppen «hjelp meg å kjøpe parkett» gitt..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (20 timer siden):

Sannsynligvis enten familie/slekt/venner av dem selv eller resten av den stolte slekten..... ELLER utvalgte firmaer som ikke er oppdatert på sosiale medier og som svelger alt duoen presenterer i et jafs med håp om å bli rik og berømt.... 🙄

Jeg ser C nevner verdens flinkeste selger i reklamen for Skogr, og lurer på om dette kan være ei bekjent av C, eller ei som har latt seg lure av C sine lovnader om gull og grønne skoger for Skogr(!) dersom de inngår et samarbaid. Om det er det siste, ja, da må noen være virkelig lettlurte og ikke har fulgt med i timen 🤣🤮

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si hun har fryktelig tunge arbeidsdager når hun kan male huset til sønnen av foretningspartneren midt på dagen når de aller fleste er på jobb.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

riesling skrev (21 minutter siden):

Det bildet av garderoben på insta i går.... Det er animert? 

Ja det er et utklipp fra et tegneprogram.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (5 minutter siden):

Ja det er et utklipp fra et tegneprogram.

fremstilt som om hun har fått bygget denne garderoben av en samarbeidspartner.... det finnes ikke ord

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lurer så har jeg fortsatt ikke fått varen min. Kontaktet de flere ganger, senest i går. Varen skal visstnok komme inn neste uke, slik de har sagt før, og de skulle sende med en liten gave fordi det har tatt lang tid 😂 Neste uke hever jeg kjøpet hvis varen ikke kommer. Det blir forbrukerråd og hele røkla, nå er jeg lei!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia17 skrev (1 minutt siden):

Hvis noen lurer så har jeg fortsatt ikke fått varen min. Kontaktet de flere ganger, senest i går. Varen skal visstnok komme inn neste uke, slik de har sagt før, og de skulle sende med en liten gave fordi det har tatt lang tid 😂 Neste uke hever jeg kjøpet hvis varen ikke kommer. Det blir forbrukerråd og hele røkla, nå er jeg lei!

Hvorfor vente? De har vel hatt lang nok tid?  Og man selger da ikke varer man ikke har på lager? Elendig kundebehandling.  Gi anmeldelse på trustpilot, viktig at dette blir opplyst om 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minipilla skrev (6 minutter siden):

OCD’en min slår krøller på seg av kjøkkenet som det skrytes av på Instagram story. 

Tenker du på plasseringa av øya?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat god reklame det «samarbeidet»/kjøkkenet. Jeg grøsser! Plassering av overskap ved vindu, kjøkkenøy.. Så utrolig uproft!!!! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruenFraHavet skrev (1 minutt siden):

Ikke akkurat god reklame det «samarbeidet»/kjøkkenet. Jeg grøsser! Plassering av overskap ved vindu, kjøkkenøy.. Så utrolig uproft!!!! 

Plassering av kjøkkenservant.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff,hadde ikke fått ro i sjela av det kjøkkenet der. Alt er feil! At det går an! Så stort kjøkken og det kunne blitt så fint. Har de som skal bo der virkelig latt villapaprika bestemme det der? Virkelig helt feil,altså🙁

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

OCD’en min slår krøller på seg av kjøkkenet som det skrytes av på Instagram story. 

Trenger ikke å ha OCD for å slite der😅😅

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...