Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Lurer på om hun får lønn for "jobbe" eller kose dagen hun har hatt i Oslo med samarbeidspartneren sin.. Hvis dette er jobbedagene hennes blir det ikke mye penger å forsørge en familie på 6 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arkin skrev (35 minutter siden):

Lurer på om hun får lønn for "jobbe" eller kose dagen hun har hatt i Oslo med samarbeidspartneren sin.. Hvis dette er jobbedagene hennes blir det ikke mye penger å forsørge en familie på 6 

Kan jo være de har et mer tradisjonelt kjønnsrollemønster. Hvor mannen er hovedforsørger og hun koser seg og steller hjemme..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (9 minutter siden):

Kan jo være de har et mer tradisjonelt kjønnsrollemønster. Hvor mannen er hovedforsørger og hun koser seg og steller hjemme..

Ja det kan jo tenkes.. Men følger man han i sosiale medier så er det ikke mye jobbing der heller.. Nettbutikken går ikke akkuratt så det suser 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare dette for meg? Kom over profilen til denne personen, fordi villapaprika (Camilla) delte et innlegg på storyen sin.

hvem er denne Malin? Og hvordan kan det ha seg at hun er bonusmor til to av Camillas barn, og atpåtil bor (bodde?) i samme hus som dem? Jeg har tenkt og tenkt, forstår ikke. 

2C5B5EDF-ADEE-4EAE-B136-ABC577992888.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa paprikas bor jo i en utleiedel i en større bolig. Det er en annen leilighet der også samt en hybel. Hvis hun bor i samme hus, som hun skriver, så må hun jo nesten bo i en av de to andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Tror også det er snakk om der de bodde før, at den posten over er gammel :) Det bodde jo en veninne av Camilla i etasjen under i den leiligheten

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

riesling skrev (26 minutter siden):

 Tror også det er snakk om der de bodde før, at den posten over er gammel :) Det bodde jo en veninne av Camilla i etasjen under i den leiligheten

Der de bodde før, en venninne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (1 time siden):

Kan noen forklare dette for meg? Kom over profilen til denne personen, fordi villapaprika (Camilla) delte et innlegg på storyen sin.

hvem er denne Malin? Og hvordan kan det ha seg at hun er bonusmor til to av Camillas barn, og atpåtil bor (bodde?) i samme hus som dem? Jeg har tenkt og tenkt, forstår ikke. 

2C5B5EDF-ADEE-4EAE-B136-ABC577992888.jpeg

De bodde i samme hus som de leide av de mille moi folka.. Malin i 1.etasje og paprikan i 2.etasje.. Malin har vel vært dagmamma for en av de minste når den var ganske liten for de måtte liksom "jobbe". Så ingen annen relasjon at de er venninder

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin er halvsøsteren til Paprika. Bodde i samme leilighetsbygg der de bodde tidligere. Egentlig spooky at hun eksponerer så mye at folk vet det.

Forøvrig fortsetter eksponering av mindreårig dessverre. Svulstige kjærlighetserklæringer som hører privatlivet til. Sykt, og veldig farlig. 
 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (50 minutter siden):

Malin er halvsøsteren til Paprika. Bodde i samme leilighetsbygg der de bodde tidligere. Egentlig spooky at hun eksponerer så mye at folk vet det.

Forøvrig fortsetter eksponering av mindreårig dessverre. Svulstige kjærlighetserklæringer som hører privatlivet til. Sykt, og veldig farlig. 
 

Er du sikker på at Malin er halvsøsteren ?samme mor eller far? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (6 timer siden):

Kan noen forklare dette for meg? Kom over profilen til denne personen, fordi villapaprika (Camilla) delte et innlegg på storyen sin.

hvem er denne Malin? Og hvordan kan det ha seg at hun er bonusmor til to av Camillas barn, og atpåtil bor (bodde?) i samme hus som dem? Jeg har tenkt og tenkt, forstår ikke. 

2C5B5EDF-ADEE-4EAE-B136-ABC577992888.jpeg

Mamsen sin under mora? Er hun halvsøster er hun vell tante? 
De 3 eldste er vell bonusbarn til Kim .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo mye mer pompøst og svulstig i paprikaheimen. 

"Jobbtur og oppdrag " er det vi andre hadde kalt en venninnetur. 

"Bonusmor" - det vi andre hadde kalt en tante eller "tante". 

"Travel jobbhelg" - er det vi andre kaller vanlig husarbeid etter en (faktisk) travel jobbuke. 

Og man kunne ha fortsatt i det uendelige. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Altså dette» velkjent uttrykk ofte brukt av «interiør» blogger/«influencer»

Ikke så lett å det seriøst..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin var jo «dagmamma» for yngste jentebarn da hun var veldig liten. Det kom jo fram etterhvert at det mest sannsynlig var en form for overleveringsbase mellom mor og far da de ikke var på talefot. Dette med dagmamma ble nevnt i samme periode som det ble påstått at barnefar ikke var interessert og ikke hadde samvær. På et tidspunkt så la jo «tante Nina» som er barnefars tante ut på Instagram at jenta var hos dem sammen med barnefar. Dette var når mor samtidig skrev at jenta var hos Malin dagmamma. Min tanke da var at jenta ble levert og hentet hos Malin som en nøytral «mellommann».
 

verste er vel faktisk at jeg husker disse detaljene tilbake i tid…. Men det var så mye som ikke stemte og det var lettere å få med seg mer detaljer på den tiden, for absolutt alt ble jo delt på sosiale medier. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trua skrev (På 24.8.2021 den 18.23):

du får skrive anmeldelse på trustpilot

Får se om jeg gidder, hvis de holder ord så er de jo «bare» trege. Ikke at det er greit, men da får ihvertfall jeg varene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia17 skrev (7 timer siden):

Får se om jeg gidder, hvis de holder ord så er de jo «bare» trege. Ikke at det er greit, men da får ihvertfall jeg varene mine.

De er jo ikke bare trege. De sender jo også feilvare fordi de mangler det du skal ha på lager, også håper de du skal ta til takke med feilvaren. Du vil ha det du opprinnelig bestilte og må da sende feilvare i retur. Som heller ikke er lagt opp til den enkleste prosess. Alt dette er beyond elendig kundeservice. I tillegg til at de er usedvanlig trege. 

Endret av Marriet
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollyådi skrev (9 timer siden):

Malin var jo «dagmamma» for yngste jentebarn da hun var veldig liten. Det kom jo fram etterhvert at det mest sannsynlig var en form for overleveringsbase mellom mor og far da de ikke var på talefot. Dette med dagmamma ble nevnt i samme periode som det ble påstått at barnefar ikke var interessert og ikke hadde samvær. På et tidspunkt så la jo «tante Nina» som er barnefars tante ut på Instagram at jenta var hos dem sammen med barnefar. Dette var når mor samtidig skrev at jenta var hos Malin dagmamma. Min tanke da var at jenta ble levert og hentet hos Malin som en nøytral «mellommann».
 

verste er vel faktisk at jeg husker disse detaljene tilbake i tid…. Men det var så mye som ikke stemte og det var lettere å få med seg mer detaljer på den tiden, for absolutt alt ble jo delt på sosiale medier. 

VP skrev også at hun ble tvunget til å begynne å jobbe igjen tidlig, og derfor måtte bruke dagmamma. SoMe viste svært lite jobbing, men derimot masse kos og dilling i rekkehuset, mens mindreårig var borte. Det ble diskutert her inne.

Kan virke som det var andre ting enn jobb som tvang henne ...

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

VP skrev også at hun ble tvunget til å begynne å jobbe igjen tidlig, og derfor måtte bruke dagmamma. SoMe viste svært lite jobbing, men derimot masse kos og dilling i rekkehuset, mens mindreårig var borte. Det ble diskutert her inne.

Kan virke som det var andre ting enn jobb som tvang henne ...

 

Ja some viste mte sofasitting og serie maraton 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...