Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Arkin skrev (7 minutter siden):

Camilla sier at huset hun har lagt ut bilder av på Instagram er ett prosjekt hun jobber med. Lurer på om hun får betalt for dette eller er det bare at det skal høres så flott ut?? Huset som bygges er jo medeier i ministjerner.. 

tror du hun gjør det? Aldri i verden. Kompanjongen har tidligere drevet interiørforretning som ble lagt ned

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zooli skrev (8 timer siden):

Siden ser proff ut? Har du lest tekstene og beskrivelse av produktene?

Nei altså, jeg leste jo kun på det produktet jeg skulle ha da. Mente selve siden, trodde feks det at de samarbeider med Klarna var en bra tegn, men tydeligvis ikke. Har fått beskjed om at pakken min er på vei med helt hjem, men foreløpig ingen sporing. Så jeg krysser fortsatt fingrene 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia17 skrev (5 timer siden):

Nei altså, jeg leste jo kun på det produktet jeg skulle ha da. Mente selve siden, trodde feks det at de samarbeider med Klarna var en bra tegn, men tydeligvis ikke. Har fått beskjed om at pakken min er på vei med helt hjem, men foreløpig ingen sporing. Så jeg krysser fortsatt fingrene 🤞

Hold oss oppdatert da! Håper på det beste for deg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h.2327 skrev (52 minutter siden):

Ditt hjem sin drømmetrapp?!? 

5FAC72A4-C507-4DCF-BD24-5C39B86D6B70.png

Ja, man får jo så innmari lyst på ny trapp etter å ha sett de inspirerende bildene hun la ut! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (6 minutter siden):

Ja, man får jo så innmari lyst på ny trapp etter å ha sett de inspirerende bildene hun la ut! 

Heller motsatt.  Vondt for å fortelle at det er kompanjongen sitt hus hun legger ut bilder av.  Finere at folk skal tro det er et prosjekt

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen til kompanjongen leverte jo et lass grus og rullestein til boligen de leier, sikkert betaling for «prosjektet» 😂

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (43 minutter siden):

Heller motsatt.  Vondt for å fortelle at det er kompanjongen sitt hus hun legger ut bilder av.  Finere at folk skal tro det er et prosjekt

Ja, tar full selvkritikk for at jeg glemte å veive med ironiflagget. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (3 timer siden):

Heller motsatt.  Vondt for å fortelle at det er kompanjongen sitt hus hun legger ut bilder av.  Finere at folk skal tro det er et prosjekt

Er det mulig? Hvorfor ikke heller skrive sannheten C ? Du blir jo avslørt uansett hvor hardt du prøver å spille vellykket og etterspurt til prosjekter og styling.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 time siden):

Er det mulig? Hvorfor ikke heller skrive sannheten C ? Du blir jo avslørt uansett hvor hardt du prøver å spille vellykket og etterspurt til prosjekter og styling.

Fordi det er mange av hennes lesere som ikke leser her inne og blir lurt trill rundt av hennes drømme liv.. Ser jo hvor mange som faktisk bestiller varer av henne og ikke har lest seg opp eller sjekket trustpilot. Det er jo sjokkerende egentlig... Lett å bli lurt av en fantasi verden fylt med puter og vaser på instagram. Hun forteller jo aldri sannheten og pynter mest mulig slik at alt skal høres fantastisk ut. Og det proskjektet hennes er jo bare helt latterlig.. Kompanjongen sitt hus, som hun liksom skal designe.. Hun tror jo at hun er en interiørarkitekt men sannheten er at hun har 1 stil som hun har hatt i 10 år.. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (43 minutter siden):

Fordi det er mange av hennes lesere som ikke leser her inne og blir lurt trill rundt av hennes drømme liv.. Ser jo hvor mange som faktisk bestiller varer av henne og ikke har lest seg opp eller sjekket trustpilot. Det er jo sjokkerende egentlig... Lett å bli lurt av en fantasi verden fylt med puter og vaser på instagram. Hun forteller jo aldri sannheten og pynter mest mulig slik at alt skal høres fantastisk ut. Og det proskjektet hennes er jo bare helt latterlig.. Kompanjongen sitt hus, som hun liksom skal designe.. Hun tror jo at hun er en interiørarkitekt men sannheten er at hun har 1 stil som hun har hatt i 10 år.. 

Så sant så sant

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (8 timer siden):

Vondt for å fortelle at det er kompanjongen sitt hus hun legger ut bilder av.  Finere at folk skal tro det er et prosjekt

 

Oppland skrev (4 timer siden):

Er det mulig? Hvorfor ikke heller skrive sannheten C ? Du blir jo avslørt uansett hvor hardt du prøver å spille vellykket og etterspurt til prosjekter og styling.

Tror faktisk ikke at hun skjønner hun blir avslørt gang på gang, har levd for lenge i den bobla si som tilsier at det hun sier og viser tror folk på, og de som mistror henne er bare hatere og misunnelige 🤣

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så er det ingenting i Camillas IG bio som henviser til ministjerner! Om bedriften var en slik suksess som hun påstår er det vel en fordel å linke til butikken? Er det ikke like stas å bli koblet til ministjerner mon tro?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyggis skrev (2 timer siden):

Og så er det ingenting i Camillas IG bio som henviser til ministjerner! Om bedriften var en slik suksess som hun påstår er det vel en fordel å linke til butikken? Er det ikke like stas å bli koblet til ministjerner mon tro?

Nei, der skal hun jo ha fokus på interiør men har en stor andel på mindreårige.
Ministjerner er jo interiør, så pussig å ikke ha en link - så den sjappen er sannsynligvis å anse som et synkende skip, som Paprika hefter personlig for.

Roter det til for seg selv, den dama. Men, nå er det jo prosjekter som gleder - en spennende reise følgerne skal få bli med på. Hørt den før? Oh jes🙃 la deg inspirere av 3 bilder at en trappemontør tatt bakfra! 
 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (18 minutter siden):

Nei, der skal hun jo ha fokus på interiør men har en stor andel på mindreårige.
Ministjerner er jo interiør, så pussig å ikke ha en link - så den sjappen er sannsynligvis å anse som et synkende skip, som Paprika hefter personlig for.

Roter det til for seg selv, den dama. Men, nå er det jo prosjekter som gleder - en spennende reise følgerne skal få bli med på. Hørt den før? Oh jes🙃 la deg inspirere av 3 bilder at en trappemontør tatt bakfra! 
 

Flott bildereklame for trapp 😂 arbeidskar med ryggen til😂 forøvrig er det kompanjongen sitt nye hus som er «prosjektet»

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trua skrev (8 timer siden):

Flott bildereklame for trapp 😂 arbeidskar med ryggen til😂 forøvrig er det kompanjongen sitt nye hus som er «prosjektet»

Ser ikke ut til at trappen er oppe enna. Kommer nokk bedre bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia17 skrev (På 2021-8-10 den 1.12):

Nei altså, jeg leste jo kun på det produktet jeg skulle ha da. Mente selve siden, trodde feks det at de samarbeider med Klarna var en bra tegn, men tydeligvis ikke. Har fått beskjed om at pakken min er på vei med helt hjem, men foreløpig ingen sporing. Så jeg krysser fortsatt fingrene 🤞

Har du fått pakken ennå? :)

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Har du fått pakken ennå? :)

 

Fikk sporingsnummer fra helthjem i dag, så satser på at den kommer til uka :) Men gått ganske tregt vil jeg si, og jeg etterspurte sporing per mail.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mme Blavatsky skrev (På 24.6.2019 den 20.09):

Dette minner om  “Womanizer”-reklamen hun kjørte for Kondomeriet, mens hun samtidig minnet om at reklamen gjaldt blogg-Camilla og ikke privatperson- og mor-Camilla. 

Det ble ikke mer av det «samarbeidet» etter det.

https://bloggomtoppbloggere.com/2017/06/05/nye-annonsesamarbeid/

😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...