Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (3 minutter siden):

For ikke å glemme leilighetene i Bulgaria. Hva skjedde der?

Det får vi nok aldri svar på.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (23 minutter siden):

For ikke å glemme leilighetene i Bulgaria. Hva skjedde der?

Nuvel, du glemte hytten på Hafjell hvor alt inventar lå i en tilhenger , klart til å bli flyttet rett opp på hytten.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (Akkurat nå):

Nuvel, du glemte hytten på Hafjell hvor alt inventar lå i en tilhenger , klart til å bli flyttet rett opp på hytten.

Ja riktig. Rart med det når kart og kompass ikke alltid stemmer.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (3 timer siden):

Nuvel, du glemte hytten på Hafjell hvor alt inventar lå i en tilhenger , klart til å bli flyttet rett opp på hytten.

Det ble en "tvist" på det hyttekjøpet, så det ble ikke hytte på dem svarte hun på Instagram da noen lurte på hva det ble til med hytta på Hafjell. Mer ville hun ikke si om den saken.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 timer siden):

For ikke å glemme leilighetene i Bulgaria. Hva skjedde der?

Ja og denne hytta de skulle kjøpe/bygge når de gikk tur i skogen en gang

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett dødspinlig når alle løgnene blir ramset opp slik som her. At de ikke skjemmes!!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må jo leve på en annen planet enn folk flest. Både Tesla og Audi Q7en de hadde forsvant vel ganske fort ut til venstre også..

Klassisk stormannsgalskap

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

De må jo leve på en annen planet enn folk flest. Både Tesla og Audi Q7en de hadde forsvant vel ganske fort ut til venstre også..

Klassisk stormannsgalskap

Er det ikke sånn at det er enten de nyrike eller de som er mest blakk som har behov for å flashe dyre ting?? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (18 timer siden):

Er det ikke sånn at det er enten de nyrike eller de som er mest blakk som har behov for å flashe dyre ting?? 

Det er i alle fall min erfaring. Kjenner folk med "gamle penger" og felles for dem er at de ikke har noe behov for å flashe dyre ting. Joda, de kjører dyre biler, har designervesker etc, men de er diskrete og flasher ikke logoer.

Husker godt da Kimmer'n lekte "Mr. Grey" og tok med seg Camilla på Kielferga for noen år siden. Da shoppet han som en full sjømann og snappet bilder av alle merkeklærne han hadde kjøpt, selvsagt med store, godt synlige logoer. #harry

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (1 time siden):

Det er i alle fall min erfaring. Kjenner folk med "gamle penger" og felles for dem er at de ikke har noe behov for å flashe dyre ting. Joda, de kjører dyre biler, har designervesker etc, men de er diskrete og flasher ikke logoer.

Husker godt da Kimmer'n lekte "Mr. Grey" og tok med seg Camilla på Kielferga for noen år siden. Da shoppet han som en full sjømann og snappet bilder av alle merkeklærne han hadde kjøpt, selvsagt med store, godt synlige logoer. #harry

Og VP fremsto sur som en sitron hele turen.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte de magiske reisene til Thailand, Disney land, London og Paris hun skulle reise til med venninnen sin da hun ble nysingel etter kjæresten gjorde det slutt og ble sammen med eksen til Kim.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim filmet at eldste gutten (?) tok test, under en time senere er de ute og spiser pizza..
Får man svar så kjapt på koronatesten? 
 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (9 minutter siden):

Kim filmet at eldste gutten (?) tok test, under en time senere er de ute og spiser pizza..
Får man svar så kjapt på koronatesten? 
 

Nå skal jeg ikke forsvare hva de bedriver - men her vi bor tar vi koronatest hver gang vi skal på fotballkamp. Vi er jo ikke syke og drar gjerne å spiser mens vi venter på svar før kampen. K a n jo være noe i den gaten hos de og…..selv om jeg hadde ikke blitt sjokka om det var noe helt annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dottie skrev (32 minutter siden):

Kim filmet at eldste gutten (?) tok test, under en time senere er de ute og spiser pizza..
Får man svar så kjapt på koronatesten? 
 

Tviler jeg på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (1 time siden):

Kim filmet at eldste gutten (?) tok test, under en time senere er de ute og spiser pizza..
Får man svar så kjapt på koronatesten? 
 

Man tar hurtigtest for å komme inn på Fredrikstad stadion. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de skulle på fotballkamp og måtte ta hurtigtest.. Men hadde ikke forbauset meg en gang om de hadde gitt blaffen  i karantenen 🙈🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leia17 skrev (På 13.8.2021 den 23.30):

Fikk sporingsnummer fra helthjem i dag, så satser på at den kommer til uka :) Men gått ganske tregt vil jeg si, og jeg etterspurte sporing per mail.

Har du fått den nå? 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kaller mannen seg på insta? Og, snapper de fortsatt?? Mener jeg har henne på snap, men at hun ikke legger ut noe??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 15.8.2021 den 12.25):

Trenger ikke reklamere for det vel. Hun viser jo bilder av alle barna. Og de eldste kan lese selv. Festlig med barnebilder, interiør og så dildoreklame inni der igjen. En dildoreklame på firmakonto for interiør og styling. 🤔

Joda, helt sant! Tenkte ikke sånn på det, mén når hun først gjør det da, så bør hun stå for det også😅🙈 men enig, passer vel ikke helt inn i hennes «verden» nei, interiør å dildoer😂😂😂

Endret av Malleli89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...